MuscleMeat

vaag fysiek

LapidumSanctus

Advanced Bodybuilder
Waardering
67
Lengte
1m81
Massa
110kg
Vetpercentage
20%
In de sportschool zag ik laatst een kerel lopen met een enorm vreemd fysiek. Hij was 1 m 90 ongeveer, redelijk lang, met een ok borst en rug, eigenlijk weinig bijzonders, en een sma, middel. Hij had ook een dunne nek. Zijn benen waren ook dun. Maar hij had echt enorme schouders en armen, die ook best lang waren. Ik had nog nooit zoiets raars gezien.

Ook zie ik bij mij op de universiteit soms ook gasten in van die kleine shirts met grote, dikke armen, maar verder geen brede rug of vooruitstekende borst of zo.

Wtf. Trainen die dan alleen armen en juicen of zo? Ik zie echt weinig mensen met juist het omgekeerde, groter borst rug en traps en dunne armpjes...

Vond je hem geyle beer?

In de sportschool zag ik laatst een kerel lopen met een enorm vreemd fysiek. Hij was 1 m 90 ongeveer, redelijk lang, met een ok borst en rug, eigenlijk weinig bijzonders, en een sma, middel. Hij had ook een dunne nek. Zijn benen waren ook dun. Maar hij had echt enorme schouders en armen, die ook best lang waren. Ik had nog nooit zoiets raars gezien.

Ook zie ik bij mij op de universiteit soms ook gasten in van die kleine shirts met grote, dikke armen, maar verder geen brede rug of vooruitstekende borst of zo.

Wtf. Trainen die dan alleen armen en juicen of zo? Ik zie echt weinig mensen met juist het omgekeerde, groter borst rug en traps en dunne armpjes...

stop-posting-cat-paw.jpg

misschien hebben ze gewoon een handicap en ben jij een vooroordeelgevende kl***zak

100kg 20% dus je bent gwn dik en iedereen die dikkere armen heeft dan jij, valt het je op en raak je gefrustreerder

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zoiets, maar dan extremer

---------- Toegevoegd om 23:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:15 ----------

Je muur
Jouw muur zal balen dat er zoon r*tard uit d'r voeg is gekropen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

xcnb0j.jpg

• Like
Waarderingen: YOGI
Big chest/waist ratio= masterrace

Terug
Naar boven