XXL Nutrition

vacuum oefeningen

jeanpiston

Ripped Bodybuilder
Waardering
497
Probeer maar, zou ik zeggen.

• Topic Starter Topic Starter
blijkbaar niemand die hier tegenwoordig mee bezig lijkt te zijn

lees er al jaren over maar heb nooit de tijd genomen om het te doen, ik ben krijg ook steeds meer zo'n uitgezette pl buik... blokken zijn nog wel te zien, vet rond 13% denk ik? maar een dikke geblokte buik ipv skinny waist section vind ik ook wel prima. ziet er een stuk steviger uit.

wie weet probeer ik het ergens in maart een paar maandjes

Ik was het beginnen doen toen ik last had van opgezette buik, en helpt mij.

Ik ga hier ook aan beginnen. Ik heb ook beetje een gut zelfs bij lagere vetoercentages. Als ik ontspan dan heb ik snel de neiging als een zwanger wijf te ogen. Verschil met aanspannen van abs is bizar. Ik neem geen bizar geote maaltijden oid.

ik doe het paar keer per dag en na paar dagen zie je al flink verschil.

ik doe het tijdens het tandenpoetsen, dan sta je meestal toch al voorovergebogen
En als ik in de file sta

Resultaat, niet echt in mijn geval

Geloof er weinig van, ik ben meer van het traditionele cutten denk ik

blijkbaar niemand die hier tegenwoordig mee bezig lijkt te zijn

Altijd dezelfde personen die goedgelovig en naief zijn. Waarom denk je dat niemand zich daarmee bezig houdt? Als je alles moet geloven wat die zeveraars op Youtube posten. Jeanpiston en Guidovbrakel. Soms vraag ik mij af of jullie niet dezelfde persoon zijn.

Skydirk, ik ben wel benieuwd wat jouw shape is. Geen diss ofzo, is het beestachtig?

Skydirk, ik ben wel benieuwd wat jouw shape is. Geen diss ofzo, is het beestachtig?

Beestachtig? Helemaal niet. Ik heb jouw foto's bekeken en ik ben van hetzelfde type maar minder dikke spieren. Alhoewel dat ik de leeftijd van 55 jaar al gepasseerd ben, heb ik wel dezelfde vasculariteit maar iets vetter aan de buik. Nu 1m87 en misschien nog 90 kg maar ik fiets ook 200km per week. Ik train kort en hard maar niet body building gericht. 18 jaar geleden wel maar ben nooit zwaar geweest. Heb nooit meer dan 97kg gewogen. Met voeding hou en supp's hou ik mij niet meer bezig. Ik heb dat vroeger wel gedaan. Ook veel van die veelbelovende supp's geprobeerd. Ik let wel op mijn voeding wat gezondheid betreft maar dat is het enigste. Ik eet niet meer dan een doorsneemens. Da's verleden tijd. Ook veel opdrukken, dippen en optrekken. Toen ik begon was ik een loper en woog ik 70 kg. Mijn genetische aanleg ligt vooral in de uithoudingssporten.

Laatst bewerkt:
Beestachtig? Helemaal niet. Ik heb jouw foto's bekeken en ik ben van hetzelfde type maar minder dikke spieren. Alhoewel dat ik de leeftijd van 55 jaar al gepasseerd ben, heb ik wel dezelfde vasculariteit maar iets vetter aan de buik. Nu 1m87 en misschien nog 90 kg maar ik fiets ook 200km per week. Ik train kort en hard maar niet body building gericht. 18 jaar geleden wel maar ben nooit zwaar geweest. Heb nooit meer dan 97kg gewogen. Met voeding hou en supp's hou ik mij niet meer bezig. Ik heb dat vroeger wel gedaan. Ook veel van die veelbelovende supp's geprobeerd. Ik let wel op mijn voeding wat gezondheid betreft maar dat is het enigste. Ik eet niet meer dan een doorsneemens. Da's verleden tijd. Ook veel opdrukken, dippen en optrekken. Toen ik begon was ik een loper en woog ik 70 kg. Mijn genetische aanleg ligt vooral in de uithoudingssporten.

Buikvet is toch wel hardnekkig maarmate je ouder wordt. Maar rond je 55 nog steeds goed bezig, petje af :thumbs:

vraag me af of het nu geholpen heeft????
Ben zelf 53 en zit een beetje met zelfde probleem
Ingewanden drukken de buik naar buiten en ik hoop door die Vacuum oefeningen de boel wat platter te krijgen
aangespannen ziet de buik er nog aardig uit maar ontspannen....hangbuikzwijntje materiaal :)

Ik ben er ook mee bezig omdat ik zo'n typisch holle rug / zwanger buikje heb als ik ontspannen sta. Hoe vaak en hoelang zou je dit moeten doen denken jullie? Paar setjes van 20sec per dag ofzo?

Ik was het beginnen doen toen ik last had van opgezette buik, en helpt mij.

Tot in hoeverre heeft het je geholpen, en hoe vaak / intensief / in welke houding doe je het?

Deze vraag geldt eigenlijk voor iedereen, ik hoor graag wat meer ervaringen met vacuum oefeningen :D

Terug
Naar boven