MuscleMeat

Vader en dochter krijgen kind

En dan zijn het niet eens moslims.

ik begrijp dat echt niet zeg.

Jawel het kind, zoals ik zei: je zal maar inteelt ouders hebben, gadver. Volgens mij komt het nooit meer goed met die dochter, wat een trauma als je dat te weten komt. Het ergst vind ik nog dat het blijkbaar aanvaard wordt, . Waar gaat de wereld naartoe zeg... what's next? broertje en zusje, trouwen onder de 16?
Broertje en zusje hebben we al in Duitsland. :thumbs:
Trouwen onder de 16 ook al in de westerse wereld. Dacht dat je in Alabama op je 14e mag trouwen.

Maarja, lijdt het kind er ook daadwerkelijk onder? Als je wordt opgevoed met andere normen en waarden, in dit geval incesteuze(?), maakt het misschien niet zoveel uit voor het kind.

Het is "alleen" maar fout omdat wij opgevoed zijn met de gedachtegang dat het onacceptabel is. Wat ik dus ook vind trouwens.

Broertje en zusje hebben we al in Duitsland. :thumbs:
Trouwen onder de 16 ook al in de westerse wereld. Dacht dat je in Alabama op je 14e mag trouwen.

Maarja, lijdt het kind er ook daadwerkelijk onder? Als je wordt opgevoed met andere normen en waarden, in dit geval incesteuze(?), maakt het misschien niet zoveel uit voor het kind.

Hoe zou jij het vinden als je erachter kwam dat je ouders vader en dochter zijn?

Haha, wat een gast.. een kind met je dochter krijgen. Epic self ownage.

Ach als ze het zelf willen waarom niet

Ach als ze het zelf willen waarom niet
Slachtoffers van pedofielen willen het vaak ook zelf, omdat ze niet beter weten, moeten we het daarom goedkeuren? Dacht het niet he. Sommige mensen moet je tegen zichzelf beschermen, en incest moet gewoon verboden zijn, klaar.

Hoe zou jij het vinden als je erachter kwam dat je ouders vader en dochter zijn?
Ja, niet echt relaxed. Best wel k*t denk ik.

Maar nogmaals als je in zo'n wereld opgroeit en niet beter weet of dit ziet als hoe het nu eenmaal is dan denk je er misschien heel anders over. Voor ons is het nu eenmaal heel moeilijk voor te stellen.. Misschien heb ik ook wel ongelijk en wordt het kind getraumatiseerd. Maar ik denk eerlijk gezegd van niet.

Slachtoffers van pedofielen willen het vaak ook zelf, omdat ze niet beter weten, moeten we het daarom goedkeuren? Dacht het niet he. Sommige mensen moet je tegen zichzelf beschermen, en incest moet gewoon verboden zijn, klaar.
Wtf?

Tuurlijk is dat zo. Vind je dat vreemd dan? Ze zijn makkelijk te intimideren en als volwassene maakt de pedofiel het kind wijs dat het normaal en leuk is. Na verloop van tijd willen die kinderen inderdaad die relatie zelf. Ooit eens gezien in docu over pedofilie.

Tuurlijk is dat zo. Vind je dat vreemd dan? Ze zijn makkelijk te intimideren en als volwassene maakt de pedofiel het kind wijs dat het normaal en leuk is. Na verloop van tijd willen die kinderen inderdaad die relatie zelf. Ooit eens gezien in docu over pedofilie.
Vind ik behoorlijk vreemd, ja. Ik ben ook wel 'es een kind geweest en weet nog gedeeltelijk hoe ik toen dacht. Ik dacht niet dat betastende mannen/vrouwen normaal waren. Als het goed is zeggen je ouders tegen je dat dat absoluut niet normaal is en dat je het moet zeggen als zoiets gebeurt.

En vergis jij je nu niet met het Stockholm-syndroom?

61?

de geile oude bok:D

Vind ik behoorlijk vreemd, ja. Ik ben ook wel 'es een kind geweest en weet nog gedeeltelijk hoe ik toen dacht. Ik dacht niet dat betastende mannen/vrouwen normaal waren. Als het goed is zeggen je ouders tegen je dat dat absoluut niet normaal is en dat je het moet zeggen als zoiets gebeurt.
Klopt normaal zou een kind dat moeten kunnen afwijzen en aan de ouders melden. Volgens mij richten pedo's zich dus op zwakke gevallen waarbij de ouders sowieso een slechte opvoeding hebben gegeven en de kinderen niet goed volgen mogelijk zelfs verwaarlozen. Zo'n kind zoekt dan in de eerste plaats affectie en daar maken die pedo's dus handig gebruik van.

En vergis jij je nu niet met het Stockholm-syndroom?
Nope, is toch net wat anders.

Walgelijk, duidelijk zijn die 2 geestelijk niet helemaal in orde, een normaal mens kan hier overheen denken, hoe groot de liefde ook is.

Hoeveel mannen maken niet eens de 'fout' om zich te grijpen aan een meisje ondanks dat ze trouw zweren bij hun lief. Verschilt niet zo veel met pedofilie of incest, alleen is het bij wet verboden (en maar goed ook). Maar ik merk een hoge vorm van onbegrip hierover, terwijl velen zwaar moeite hebben met zichzelf in gedwang te houden als ze verliefd zijn en seksueelaangetrokken zijn tot iemand. Hulp verdienen ze. Moest het afhangen van de massa, zouden 90% 'de dood ermee' zeggen.

Hoeveel mannen maken niet eens de 'fout' om zich te grijpen aan een meisje ondanks dat ze trouw zweren bij hun lief. Verschilt niet zo veel met pedofilie of incest, alleen is het bij wet verboden (en maar goed ook). Maar ik merk een hoge vorm van onbegrip hierover, terwijl velen zwaar moeite hebben met zichzelf in gedwang te houden als ze verliefd zijn en seksueelaangetrokken zijn tot iemand. Hulp verdienen ze. Moest het afhangen van de massa, zouden 90% 'de dood ermee' zeggen.
Als je echt verliefd bent op een persoon die geen coïtus wil/er nog niet klaar voor is, wil jij dat ook niet. Of tenminste, hoef je 't ook niet.

't Is en 't blijft puur lust en dat moet je (leren) beheersen.

Toch iets te direct. Tante-neef moet kunnen vind ik. Zeker als ze bloedjegeil is.

En volgens mij zijn er veel meer broer-zus coïtusrelaties dan dat we denken. Want af en toe zie je die zussen van je vrienden en dan ga ik al snel over op de gedachte "als dat mijn zus zou zijn..."

ast een lekker wijf is, boeie

(mag ik dan de pappa spele:P)

Net als Woody Allen met z'n (stief-/pleeg-?)dochter maar die hadden dan weer geen bloedband.

Nee, dat is helemaal niet zo.

Allen had ooit een relatie met Mia Farrow en toen de twee uit elkaar gingen trouwde Farrow met Previn.
Die 2 adopteerden een kind (Soon Previn) en jaren later begon Allen daar een relatie mee.

Ohja, toen Farrow dit ondekte bood Sinatra aan om Allen's 2 benen te laten breken.

Terug
Naar boven