- Waardering
- 2.654
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Broertje en zusje hebben we al in Duitsland.Jawel het kind, zoals ik zei: je zal maar inteelt ouders hebben, gadver. Volgens mij komt het nooit meer goed met die dochter, wat een trauma als je dat te weten komt. Het ergst vind ik nog dat het blijkbaar aanvaard wordt, . Waar gaat de wereld naartoe zeg... what's next? broertje en zusje, trouwen onder de 16?
Broertje en zusje hebben we al in Duitsland.![]()
Trouwen onder de 16 ook al in de westerse wereld. Dacht dat je in Alabama op je 14e mag trouwen.
Maarja, lijdt het kind er ook daadwerkelijk onder? Als je wordt opgevoed met andere normen en waarden, in dit geval incesteuze(?), maakt het misschien niet zoveel uit voor het kind.
Slachtoffers van pedofielen willen het vaak ook zelf, omdat ze niet beter weten, moeten we het daarom goedkeuren? Dacht het niet he. Sommige mensen moet je tegen zichzelf beschermen, en incest moet gewoon verboden zijn, klaar.

Ja, niet echt relaxed. Best wel k*t denk ik.Hoe zou jij het vinden als je erachter kwam dat je ouders vader en dochter zijn?
Wtf?Slachtoffers van pedofielen willen het vaak ook zelf, omdat ze niet beter weten, moeten we het daarom goedkeuren? Dacht het niet he. Sommige mensen moet je tegen zichzelf beschermen, en incest moet gewoon verboden zijn, klaar.
Tuurlijk is dat zo. Vind je dat vreemd dan? Ze zijn makkelijk te intimideren en als volwassene maakt de pedofiel het kind wijs dat het normaal en leuk is. Na verloop van tijd willen die kinderen inderdaad die relatie zelf. Ooit eens gezien in docu over pedofilie.
Vind ik behoorlijk vreemd, ja. Ik ben ook wel 'es een kind geweest en weet nog gedeeltelijk hoe ik toen dacht. Ik dacht niet dat betastende mannen/vrouwen normaal waren. Als het goed is zeggen je ouders tegen je dat dat absoluut niet normaal is en dat je het moet zeggen als zoiets gebeurt.Tuurlijk is dat zo. Vind je dat vreemd dan? Ze zijn makkelijk te intimideren en als volwassene maakt de pedofiel het kind wijs dat het normaal en leuk is. Na verloop van tijd willen die kinderen inderdaad die relatie zelf. Ooit eens gezien in docu over pedofilie.
Klopt normaal zou een kind dat moeten kunnen afwijzen en aan de ouders melden. Volgens mij richten pedo's zich dus op zwakke gevallen waarbij de ouders sowieso een slechte opvoeding hebben gegeven en de kinderen niet goed volgen mogelijk zelfs verwaarlozen. Zo'n kind zoekt dan in de eerste plaats affectie en daar maken die pedo's dus handig gebruik van.Vind ik behoorlijk vreemd, ja. Ik ben ook wel 'es een kind geweest en weet nog gedeeltelijk hoe ik toen dacht. Ik dacht niet dat betastende mannen/vrouwen normaal waren. Als het goed is zeggen je ouders tegen je dat dat absoluut niet normaal is en dat je het moet zeggen als zoiets gebeurt.
Nope, is toch net wat anders.En vergis jij je nu niet met het Stockholm-syndroom?
Slachtoffers van pedofielen willen het vaak ook zelf, omdat ze niet beter weten, moeten we het daarom goedkeuren? Dacht het niet he. Sommige mensen moet je tegen zichzelf beschermen, en incest moet gewoon verboden zijn, klaar.
Als je echt verliefd bent op een persoon die geen coïtus wil/er nog niet klaar voor is, wil jij dat ook niet. Of tenminste, hoef je 't ook niet.Hoeveel mannen maken niet eens de 'fout' om zich te grijpen aan een meisje ondanks dat ze trouw zweren bij hun lief. Verschilt niet zo veel met pedofilie of incest, alleen is het bij wet verboden (en maar goed ook). Maar ik merk een hoge vorm van onbegrip hierover, terwijl velen zwaar moeite hebben met zichzelf in gedwang te houden als ze verliefd zijn en seksueelaangetrokken zijn tot iemand. Hulp verdienen ze. Moest het afhangen van de massa, zouden 90% 'de dood ermee' zeggen.
Net als Woody Allen met z'n (stief-/pleeg-?)dochter maar die hadden dan weer geen bloedband.