- Waardering
- 991
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nasty, moet je toch niet aan denken. Krijgt die dochter een zoontje wat ook gelijk haar broertje is, en die vader een zoontje wat ook z'n kleinkind is?Leg dat maar eens uit als hij wat ouder wordt.
In sommige landen met een bepaald geloof is dit toch normaal ?,verklaard ook een beetje waarom die nakomelingen zo gestoord zijn.

Sorry maar het is Australia he, is echt niet anders dan Nederland. Er zitten hier minder mensen met 'een bepaald geloof' dan in Nederland hoor![]()

(met een bepaalde religion of peace )Ja, dacht het ook. Maarja.. ze doen opzich niemand anders hiermee kwaad.Om te kotsen, gelukkig komt dit niet vaak voor. Ik begrijp niet dat het mag volgens de wet daar, is hier toch verboden? Bedenkt eens in wat voor ****ed up wereld dat kind gaat terecht komen, te ziek dit, bah.
Wil je ook een kindje met je pappa maken?

Met de aboriginals ging het allemaal prima tot Engeland er een tokkie opvang kamp van maakte.

Jawel het kind, zoals ik zei: je zal maar inteelt ouders hebben, gadver. Volgens mij komt het nooit meer goed met die dochter, wat een trauma als je dat te weten komt. Het ergst vind ik nog dat het blijkbaar aanvaard wordt, . Waar gaat de wereld naartoe zeg... what's next? broertje en zusje, trouwen onder de 16?Ja, dacht het ook. Maarja.. ze doen opzich niemand anders hiermee kwaad.
Jawel het kind, zoals ik zei: je zal maar inteelt ouders hebben, gadver. Volgens mij komt het nooit meer goed met die dochter, wat een trauma als je dat te weten komt. Het ergst vind ik nog dat het blijkbaar aanvaard wordt, . Waar gaat de wereld naartoe zeg... what's next? broertje en zusje, trouwen onder de 16?