Fitness Seller

Vader en dochter krijgen kind

ik wordt hier best geil van :ds:

Haha knap hoor, 61 en 39 jaar en dan nog een kindje kunnen/durven krijgen..

Nasty, moet je toch niet aan denken. Krijgt die dochter een zoontje wat ook gelijk haar broertje is, en die vader een zoontje wat ook z'n kleinkind is? :D Leg dat maar eens uit als hij wat ouder wordt.

idd, k*ttokkies, inteelt familie. denk na voor de kindjes

wincest iemand?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

In sommige landen met een bepaald geloof is dit toch normaal ? :dunno: ,verklaard ook een beetje waarom die nakomelingen zo gestoord zijn.

Sorry maar het is Australia he, is echt niet anders dan Nederland. Er zitten hier minder mensen met 'een bepaald geloof' dan in Nederland hoor ;)

Sorry maar het is Australia he, is echt niet anders dan Nederland. Er zitten hier minder mensen met 'een bepaald geloof' dan in Nederland hoor ;)

gelukkig maar ;)

liever maar 1 familie in australie die zulke gore dingen doen, als een ander half land die daar mee bezig zijn ;) (met een bepaalde religion of peace )

Die gekke Aboriginals toch:joint:

****ed up

Hamsters doen dat toch ook, zie het probleem niet :dunno:

:D

Ja, dacht het ook. Maarja.. ze doen opzich niemand anders hiermee kwaad.
Jawel het kind, zoals ik zei: je zal maar inteelt ouders hebben, gadver. Volgens mij komt het nooit meer goed met die dochter, wat een trauma als je dat te weten komt. Het ergst vind ik nog dat het blijkbaar aanvaard wordt, . Waar gaat de wereld naartoe zeg... what's next? broertje en zusje, trouwen onder de 16?

Heel apart...

aardig gek!

Jawel het kind, zoals ik zei: je zal maar inteelt ouders hebben, gadver. Volgens mij komt het nooit meer goed met die dochter, wat een trauma als je dat te weten komt. Het ergst vind ik nog dat het blijkbaar aanvaard wordt, . Waar gaat de wereld naartoe zeg... what's next? broertje en zusje, trouwen onder de 16?

True.

Terug
Naar boven