Fitness Seller

Vader en dochter krijgen kind

Bah, walgelijk. Ik mag inderdaad hopen dat het verboden is daar. Bovendien is het een afwijking die die mensen hebben. Normaliter, zouden mensen die verwant aan elkaar zijn elkaar onaantrekkelijk moeten vinden doordat zij 'hetzelfde' ruiken. Ik meende dat dat betekende dat het immuunsysteem hetzelfde was ongeveer, waardoor het nageslacht minder goed tegen mogelijke ziekten opgewassen is. Het is een natuurlijk beschermingsmiddel van ons voortplantingsmechanisme tegen inteelt. Jammer genoeg werkte dat niet bij deze mensen

ik kan mij er ook niet aan storen
vind het wel interessant nieuws eigenlijk

Als je echt verliefd bent op een persoon die geen coïtus wil/er nog niet klaar voor is, wil jij dat ook niet. Of tenminste, hoef je 't ook niet.

't Is en 't blijft puur lust en dat moet je (leren) beheersen.

Verliefdheid sloeg op het incest geval.
Sommige pedofielen voelen zich klaarblijkelijk erg aangetrokken tot minderjarigen. Misschien net zo even hard als dat jij aangetrokken voelt tot meisjes. Alleen mag jij wel lekker je ding doen in alle vrijheid. Pedofielen niet. Ik zeg niet dat ze vrije pas mogen krijgen, maar wel dat ze begrip verdienen.
Ik denk dat psychologen wel die begrip hebben, maar de gewone man op straat niet.

Verliefdheid sloeg op het incest geval.
Sommige pedofielen voelen zich klaarblijkelijk erg aangetrokken tot minderjarigen. Misschien net zo even hard als dat jij aangetrokken voelt tot meisjes. Alleen mag jij wel lekker je ding doen in alle vrijheid. Pedofielen niet. Ik zeg niet dat ze vrije pas mogen krijgen, maar wel dat ze begrip verdienen.
Ik denk dat psychologen wel die begrip hebben, maar de gewone man op straat niet.

Nee dit heb je verkeerd. Pedofiele is wanneer een volwassen persoon zich voelt aangetrokken tot een kind/persoon dat nog niet geslachtsrijp is. -Dus nee als je je buurmeisje van 15 met die priemende borstjes geilt vind ben je nog geen pedo-. Pedofielie wordt gezien als een coïtusuele stoornis.

Pedofilie valt onder parafilie wat kortgezegd:
'Men spreekt uitsluitend van een parafilie wanneer de persoon zelf veel last ondervindt van de coïtusuele fantasieën of handelingen of er problemen met anderen door krijgt. In veel gevallen gaat het om mensen die hun ongebruikelijke voorkeur zelf geen ‘probleem’ of ‘ziekte’ vinden, maar vanwege de parafilie in conflict komen met hun omgeving. Er zijn echter ook mensen met een parafilie die hevige schuldgevoelens hebben en zich schamen.'
bron: Probleem of stoornis: Parafilieën | Mens en gezondheid: Coïtusualiteit

Kijk het is een stoornis te noemen in die zin dat het zich richt op coïtusuele excessen, fantasieen die vaak of niet reeel zijn, en die eigenlijk vaak ook niet gericht zijn op voortplanting! Ons seksueelgedrag kan voornamelijk worden verklaard vanuit een behoefte tot voortplanting, en vanuit een behoefte aan de coïtus zelf. Wanneer jij geilt op een kind dat nog niet geslachtsrijp is, ontbreekt het jou aan de 'normale' coïtusuele behoefte om je voort te planten, hetgeen bij ieder mens normaliter zou moeten voorkomen.
Er zijn mensen met fantasieen over kinderen, echter die maken zij niet waar. Hun dagelijks leven lijd er niet onder. Er zijn ook pedofielen die wél daadwerkelijk naar kinderen op zoek zijn en zich van geen kwaad bewust zijn. Kijk dat je een afwijking hebt is een ding, maar een sociopaat zijn die de gevolgen van zijn daden niet kan zien is iets anders. Een relatie, of coïtusuele relatie is gebaseerd op liefde, respect, GELIJKHEID en wederzijds begrip. Vaakt ontbreekt het hieraan bij pedofielen. Het is vaak de machtspositie wat hen geil maakt. Bij travestie en sm/vernedering heb ik geen problemen omdat het vaak een wederzijds 'overeenkomst' is tussen partijen. Beide partijen stemmen erin, en daarom vallen er ook geen slachtoffers. Bij pedofielie is dit WEL het geval. Ik kan (zeer weinig dat wel) begrip opbrengen voor mensen met slechts pedocoïtusuele fantasieen die er niets mee doen. Ze hebben een afwijking maar begrijpen de gevolgen, en doen er verder niets mee. Pedofielen die seksueelactivief zijn zijn in mijn ogen sociopaten en verdienen daarom een behandeling en eenzamen opsluiting.

andere link over discussie pedofilie stoornis.
Is pedofilie ..

so what, twee mensen die met elkaar nken en de wereld gaat even zeggen wat wel en niet kan, omdat ze nog te blind zijn om hun taboe's eens onder ogen te zien.

Walgelijk ziek!

so what, twee mensen die met elkaar nken en de wereld gaat even zeggen wat wel en niet kan, omdat ze nog te blind zijn om hun taboe's eens onder ogen te zien.

Sorry? Jij vindt dit een taboe? Dan denk ik toch echt dat het meer aan jou ligt dan aan de rest van de wereld. Het is gewoon slecht voor het kind en dan heb ik het niet eens over het mentale deel. Een mens heeft 22 paar chromosomen waaruit het dna opgebouwd is. Een kind krijgt altijd de ene helft van het dna van de ene ouder en de andere helft van de andere ouder. Omdat die vader het dus met zijn kind doet (dat dus de helft van zijn chromosomen heeft), kan hun kind 3/4 van de chromosomen van die man krijgen. Hierdoor kan het kind afwijkingen krijgen zoals het 18q-syndroom of het syndroom van down. Ja hoor, wat jij wil, een taboe...
Overigens zijn het geen abo's maar twee blanken met een flink pak overgewicht.

Bah bah.....

En dan het kind later....trauma.

je zou bijna denken dat je uit ervaring spreekt.......

:rolleyes: ik snap gewoon niet dat sommigen hier ondanks alles zich met het coïtusleven van anderen moeten bezig houden (wat in mijn ogen zelf de perversie is), daar waar ze zelf geen last van ondervinden en de twee personen met elkaar instemmen, het gaat hier potverdomme om een vrouw in de dertig.

Nee dit heb je verkeerd. Pedofiele is wanneer een volwassen persoon zich voelt aangetrokken tot een kind/persoon dat nog niet geslachtsrijp is. -Dus nee als je je buurmeisje van 15 met die priemende borstjes geilt vind ben je nog geen pedo-. Pedofielie wordt gezien als een coïtusuele stoornis.

Pedofilie valt onder parafilie wat kortgezegd:
'Men spreekt uitsluitend van een parafilie wanneer de persoon zelf veel last ondervindt van de coïtusuele fantasieën of handelingen of er problemen met anderen door krijgt. In veel gevallen gaat het om mensen die hun ongebruikelijke voorkeur zelf geen ‘probleem’ of ‘ziekte’ vinden, maar vanwege de parafilie in conflict komen met hun omgeving. Er zijn echter ook mensen met een parafilie die hevige schuldgevoelens hebben en zich schamen.'
bron: Probleem of stoornis: Parafilieën | Mens en gezondheid: Coïtusualiteit

Kijk het is een stoornis te noemen in die zin dat het zich richt op coïtusuele excessen, fantasieen die vaak of niet reeel zijn, en die eigenlijk vaak ook niet gericht zijn op voortplanting! Ons seksueelgedrag kan voornamelijk worden verklaard vanuit een behoefte tot voortplanting, en vanuit een behoefte aan de coïtus zelf. Wanneer jij geilt op een kind dat nog niet geslachtsrijp is, ontbreekt het jou aan de 'normale' coïtusuele behoefte om je voort te planten, hetgeen bij ieder mens normaliter zou moeten voorkomen.
Er zijn mensen met fantasieen over kinderen, echter die maken zij niet waar. Hun dagelijks leven lijd er niet onder. Er zijn ook pedofielen die wél daadwerkelijk naar kinderen op zoek zijn en zich van geen kwaad bewust zijn. Kijk dat je een afwijking hebt is een ding, maar een sociopaat zijn die de gevolgen van zijn daden niet kan zien is iets anders. Een relatie, of coïtusuele relatie is gebaseerd op liefde, respect, GELIJKHEID en wederzijds begrip. Vaakt ontbreekt het hieraan bij pedofielen. Het is vaak de machtspositie wat hen geil maakt. Bij travestie en sm/vernedering heb ik geen problemen omdat het vaak een wederzijds 'overeenkomst' is tussen partijen. Beide partijen stemmen erin, en daarom vallen er ook geen slachtoffers. Bij pedofielie is dit WEL het geval. Ik kan (zeer weinig dat wel) begrip opbrengen voor mensen met slechts pedocoïtusuele fantasieen die er niets mee doen. Ze hebben een afwijking maar begrijpen de gevolgen, en doen er verder niets mee. Pedofielen die seksueelactivief zijn zijn in mijn ogen sociopaten en verdienen daarom een behandeling en eenzamen opsluiting.

andere link over discussie pedofilie stoornis.
Is pedofilie ..

Ik ga niet volledig akkoord met je, maar ik ga pedofilie even hierbij laten(misschien kom ik er later nog op terug) en het over incest hebben.
Hier hebben we het dan wel over 2 personen die wel seksueelrijp zijn.

Het mensdom slaat er iedere keer opnieuw in mij te degouteren :thumbdown:

Het mensdom het enige met dit soort drama's etc etc.. Waarom waren we gewoon niet allemaal apen geen problemen op de wereld geen gezeur over persoonlijke meningen..

MVg.

Terug
Naar boven