Fitness Seller

vader overleden

Gecondoleerd met je vader.

En aan dat mokkel moet je geen tel meer denken.
Weet niet of je moeder wel nog leeft of eventueel broers/zussen.
Die missen hetzelfde als jij, dus ik zou naar hun toe gaan.
Dat takkewijf moet je gewoon bij het grofvuil neerzetten en op laten halen.

En idd er zijn veel betere vrouwen dan wat ik hier hoor;)
Maar verwerk eerst het verdriet van je ouweheer!

Mijn deelneming en veel sterkte.

(en een dergelijke ongevoelige trut kun je hierbij niet gebruiken, zoek maar steun bij mensen die wel van je houden en je willen ondersteunen als je het duidelijk moeilijk hebt)

gecondoleerd man.

sterkte kerel, heb er verder ook geen woorden voor :(

Hey gecondoleerd man. Ik wens je veel sterkte toe voor de komende tijd.

Gecondoleerd, heel veel sterke!

Gecondoleerd, sterkte!

En die sl*t kan je beter kwijt zijn als ze je op zo'n manier laat zitten!:mad:

bij et lezen daarvan kan ik me alleen bedenken wat een b*ch dat is, zo harteloos.....

verder, succes met deze periode

Innige deelneming en veel sterkte. Ik hoop dat DBB je samen met je vrienden er weer bovenop helpt. Probeer alles maar beetje van je af te schrijven hier

Gecondoleerd kerel. Heel veel sterkte de komende tijd.

shit man, sterkte. Mag er niet aandenken dat ik dat ook nog moet meemaken.

Heel veel sterkte met de verwerking, Paul. Neem er de tijd voor om alles op een rijtje te krijgen.

En die dame; ja, beter kwijt dan rijk. Harder kun iemand niet zijn.

....

Laatst bewerkt:
:eek: Erg van je vader, gecondoleerd.En die vriendin van je had ik de keet uitgeschopt.Hoe durft ze

Gecondoleerd kerel. Heel veel sterkte toegewenst in deze zware periode.

Innige deelneming. Heb ook al dierbaren verloren en ergere dingen kan je eigenlijk niet meemaken.
Ik herinner me trouwens jouw topic van een half jaar geleden toen het uit was met je vrouw. Blijkbaar terug bij elkaar gekomen en opnieuw op de klippen gelopen. Zijn extreme
situaties om het uit te maken, die vrouw is echt niet goed man.

Brrr.

Sterkte kerel. Hoezeer je ex ook een gevoelloos mens moge zijn, kan me niet voorstellen dat dat op het moment 'een troost' is... :(

Ik hoop dat je vader een goed leven heeft gehad.

gecondoleerd en sterkte de komende periode ;zoek steun bij je familie en je bekenden of anders hier,en wat je ex betreft geen blik of gedachte is die meer waard van jou er zijn veel betere maar dat merk je nog wel.

sterkte bro!!!ik ben sinds gisteravond ook weer single maar het doet fokking pijn, maar lang niet zo erg als wat jij nu moet meemaken:(

Terug
Naar boven