XXL Nutrition

vader overleden

sterkte kerel !!! is wel een k*t streek van uw vriendin !! had ze toch ven goed nog een week kunnen wachtten ofzo ....

Gecondoleerd.

Je vriendin snap ik niet echt. Vind het onmenselijk en misselijkmakend wat ze doet. Sterkte!

Gecondoleerd en sterkte jongen.

Gecondoleerd!
@ die "vriendin" zo iemand ben je liever kwijt als rijk alleen is de timing en de streek echt k*t:mad:

Veel sterkte kerel!

gecondoleerd, kerel, en die vriendin ga je beter vergeten denk ik

gecondoleerd met t overlijden van je pa dude. Zoals gezegd zoek mensen op die je begrijpen, ga praten bij hen. En die trut is jou nooit waard geweest. Beter af zonder haar!

Holy crap?
Wtf ik begrijp het niet, je kent je vriendin toch wel goed genoeg om te zien dat ze zo gestoord is?
Heeft ze een psyschisch verleden, is ze een sociopaat ofzo

gecondoleerd met je vader.

pff hopelijk weet je het bij te leggen met je vriendin. wel erg dat ze je op zo'n moment in de steek laat zeg !

innege deel neming
en sterkte man
heb men vader nog kan me niiet voorstellen hoe ik me zou voelen moest ik die verliezen

en net nu laat je vriendin je zitten wat een k*t streek van haar:mad:

Squat the ****??
:eek::mad:

gecondoleerd met het verlies van je vader; ik weet ongeveer hoe het voelt, ik heb tenminste nog afscheid van hem kunnen nemen in 2005!

die ex-vriendin/b*ch heb ik geen goed woord voor over..........die mogen ze van mij tegen de muur zetten! ( ja ik ben christen, maar dit gaat te ver!)
:mad:

Gecondoleerd Paul, veel sterkte.

Heel veel sterkte bro met het verlies van je Pa en dat je met een goed gevoel aan hem terug mag denken. Het verliezen van één van de pijlers van je leven is vreselijke gebeurtenis en een zware tijd om door te komen.

Je vriendin is van een ander kaliber, op het moment dat jij haar het meest nodig heb laat ze je alleen en ook nog vallen als een baksteen. Je zou bijna denken dat sommige mensen geen gevoel hebben. Iig heel veel sterkte!

Damn wat een verhaal. Gecondoleerd en geef niet op! Er zijn tijden waar je denkt dat je niet nog dieper kan zakken maar uiteindelijk KOMT ALLES GOED!

veel sterkte met het verwerken van dit!

gecondoleerd en veel sterkte toegewenst.

met je 'vriendin' kan je nu wel beter voorgoed kappen, die is nergens goed voor.

en na regen komt zonneschijn... klinkt misschien stom, maar het is zo.
ik wens je goede moed om dit te verwerken.

zit ik hier met een peuk in mijn bek(terwijl ik net gestopt was)bezopen uit de kroeg......vanochtend mijn vriendin kwam mijn vriendin naar mij toe.....paul,je vader is overleden aan een hart aanval. 10 minuten later maakt ze het uit.... je bent zo ziekelijk jaloers....maar lieverd je deed de afgelopen weken zou koud en koel tegen mij...heb je een ander ...?
doe ik iets verkeerd.....hou je niet meer van mij...? ruzie...
jij met je enorme onzekerhied,je wantrouwen.....
:(:angstig::bang::huilen:

het spijt mij jongens....dit heeft weinig met bodybuilding te maken...maar als je in een uur je vriendin en je vader kwijt raakt ...ik ben op dit moment nu midden in de nacht heel verdrietig...
Hoeveel kan een mens hebben in 1 uur,heb de hele dag niet gegeten, 1 pakje sig. weg gerookt,en voel me nu alleen....:(

ik ga doesen en slapen.....big Vitaminepaultje is met zijn 110kg nu een klein stukje mens....

Wow, kerel, ernorm veel sterkte de komende tijd!

allereerst gecondoleerd

en ik heb een sterke maag maar ik krijg gewoon kotsneigingen van je ex :mad:
dit is als een mesteek onder water, ze had net zo goed een mes in je hart kunnen drukken.
Is ze sado masogistisch of zo? sorry dat ik er zo over doorga maar geen goed woord voor over die is onmenselijk

STERKTE MAN, HOU VOL

Gecondoleerd met je vader.. En onder het asfalt met die ex van je..

Gecondoleerd.

Teringteef moet oprotten. Is al de tweede keer dat ze je in zak en as zet.

Sterkte, bro.

Als die h**r ook maar iets van waarde had, zou ze nog wel een weekje bij je zijn gebleven. t*ring zeg.
Gecondoleerd met het verlies van je vader en gefeliciteerd met het verlies van een teringwijf!

:stupid:

Sterkte met het verwerken!

Echt veel sterkte gewenst, ik heb hier echt geen woorden voor. Verschrikkelijk lijkt me :(

Terug
Naar boven