XXL Nutrition

vader overleden

gecondoleerd man sterkte nog.

Heel erg gecondoleerd en heel erg gefeliciteerd bro.

Gecondoleerd met het vreselijke verlies van je vader.
Gefeliciteerd dat je zo'n ongeloofelijk gevoelloos persoon als je vriendin bent kwijtgeraakt.

Sterkte voor jou en je familie met het verlies van je vader.

gecondoleerd en veel sterkte, ook je familie, ongelofelijk dat je vriendin zo egocentrisch reageert, je kan haar beter kwijt dan rijk zijn.

veel sterkte

Gecondoleerd gozer, heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Mijn tip, verstop je nu niet, en beleef het gehele rouwproces. Het is heel moeilijk, maar het verwerken gaat dan een stuk beter.

En aan je ex ga ik geen woorden vuil maken, dat is ze blijkbaar niet waard.

Heel veel sterkte kerel, keep your head up.

Sterkte kerel!

Gecondoleerd en héél veel sterkte! En wat iedereen al zegt... wat een ontzettend harteloze vriendin om het op precies hetzelfde moment uit te maken! :mad:

sterkte bro!!!ik ben sinds gisteravond ook weer single maar het doet fokking pijn, maar lang niet zo erg als wat jij nu moet meemaken:(

Echt, jij? :(

Dat is echt heel klote man. Wat een timing ook van je vriendin zeg. Ik heb het trouwens wel vaker gehoord dat iemand het net op zo'n moment uitmaakt, erg wreed. Sterkte iig.

gecondoleerd jongen,sterkte met alles:sad:

Dat is echt heel klote man. Wat een timing ook van je vriendin zeg. Ik heb het trouwens wel vaker gehoord dat iemand het net op zo'n moment uitmaakt, erg wreed. Sterkte iig.

idd je hoort die extreme dingen wel eens vaker. Dus mocht het een troost voor je wezen Paul.

Geen woorden voor, anders dan heel veel sterkte!

Jeetje wat erg voor je. En dan bedoel ik het verleizen van je vader. Dat is echt kloten, daar heb ik verder geen woorden voor.
Ach en zo'n vriendin kun je missen.
Weet uit ervaring dat een mens veel kan verdragen in zulke tijden. Hou vol en laat de moed niet zakken hoe moeilijk het soms ook is.
Heel veel sterkte

Gecondoleerd jongen. In deze tijd is het niet erg om je weer een 'klein stukje mens' te voelen zoals je het zelf zei. Zoek de steun die je nodig hebt bij je familie en je echte vrienden, hoe moeilijk het nu ook lijkt.
Vergeet je vriendin, for better or for worse, ze laat je vallen terwijl je haar nu het meest nodig hebt. Probeer de negatieve gevoelens om te zetten in positieve gedachten en je zult er sterker weer uit komen.

Keep ya head up!

Gecondoleerd Paul en je vriendin? Tja echt geen woorden voor, iemand die van je houdt moet je bijstaan niet nog een trap na geven. Sterkte de komende tijd.

Jezus, gecondoleerd :(

En heel veel sterkte.

Gecondoleerd Man,,,,,Wel een Weardo vriendin ,,,,

Sterkte !!

Sterkte kerel.

Sterkte, jammer dat je vriendin zo k*t doet.

heel veel sterkte kerel!!

Ook mijn innige deelneming, sterkte de komende tijd!

Terug
Naar boven