- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 118kg
- Vetpercentage
- 12%
human touch.....
Voelde vandaag eindelijk voor het eerst wat kwaadheid t.o mijn vriendin welke mij vorige week verliet....blijf dat altijd moeilijk vinden kwaad worden op iemand waarvan je houd.
Ik zou willen dat ik de tijd wat kan versnellen,gewoon om niet zoveel pijn te voelen,maar ja zo werkt het helaas niet in het leven.
Die weegschaal wijzer gaat nog steeds naar links,het kost me ook veel moeite om een normale maaltijd weg te krijgen terwijl ik de afgelopen maanden vanaf mijn burnout/deppresie vorig jaar july al weer 5kg was aangekomen.
Ben gisteravond.ja jongens lach me niet uit
naar een mis hier geweest van de kathollieke kerk.
ik voelde mij zo eenzaam,en had mijn zwarte kleren toch nog van de begrafenis klaar liggen....mischien was ik wel hypochriet om alleen in diepe dalen een kerk te bezoeken ? Op een gegeven moment zei die pastor dat je je naaste vrede moest wensen...had ik nog nooit meegemaakt,ineens begonnen alle mensen de mensen om zich heen een hand te geven...!
Vond dit een beetje vreemd,maar ik kan je zeggen dat toen ik een hand druk van een man of 5 voor achter en naast mij had gekregen,ik ineens weer wat leven door mij voelde stromen.....dit moest de zg Human Touch van bruce Springsteen zijn....
Hierna nog even op msm gezeten waar ik nu totaal geen contact personen meer heb,de enige was mijn ex(ja,ik weet het,dit is niet goed).
Ik op de oproepen pagina van marktplaats kijken,alleen maar kerels voor een spannend msm en of webcam contact....
de vrouwen die er erg spaarzaam tussen stonden bleken gewoon commerciele dames te zijn welke er voor zorgen dat ik nu 5 mailtjes heb welke ik even moet activeren door een sms te versturen!! wat een bullshit allemaal.
kon gisteravond wel iets beter in slaap komen,heb nog een kwartier met mijn hond liggen knuffelen,ja als ik dit vrouwtje een zoen op haar snuit geef krijg ik er tenmiste een terug......niets zo lief en trouw als een hond...
Wat gister ook een mooi moment was is dat ik in Noordwijk ,my hometown,in de zon op een duintop ben gaan zitten,mijn hond welke een beetje rond liep te scharrelen en te spelen met andere honden...
Ik mijn jas op de grond gelegd en in een verkapte lotus houding richting de zon gaan zitten,mijn gedachten dwaalden iedere keer af,maar op een gegeven moment was het enige wat ik deed luisteren naar wat ik om me heen hoorde,ruiken wat ik rook,en bewust worden van mijn ademhaling.
Af en toe begon deze weer te versnellen als ik weer tranen voelde opkomen,ja als ik dan zo een jong stelletje intens verliefd voorbij zie komen lopen of een hoog bejaard stel welke zich aan elkaar optrekkend de duintop op sleept,ja dat raakt bij deze gevoeilige jongen op zo een moment toch een gevoelige snaar..........waarom mocht mijn vader niet bejaard worden ipv 68jr,waarom loop ik niet onwijs verliefd met dat meisje,en dan het gevoel ervaren dat je op rozen loopt en heel de wereld aan kan....
?
Laat ik mijn ogen maar sluiten dacht ik,zie ik dat ook even niet....zo heb ik met gesloten ogen een half uur bijna in meditatie gezeten...totdat ik het gevoel had er helemaal niet meer te zijn...
Hoor ik wat geritsel achter mij,springt er ineens een jonge pup op mijn schoot,er begint als een bezetende mijn gezicht af te likken,zo van doe je ogen open,het is mooi weer,en er zijn ook hele mooie momenten in het leven.....eigenaresse komt met 2 kleine kinderen aanlopen en de kids komen spontaan naast mij zitten alsof ze mij al jaren kende...
Even over de pup gepraat en dat eenzame k..t gevoel loste op als sneeuw in de warme voorjaarszon....
the first The Human Touch that day....
Voelde vandaag eindelijk voor het eerst wat kwaadheid t.o mijn vriendin welke mij vorige week verliet....blijf dat altijd moeilijk vinden kwaad worden op iemand waarvan je houd.
Ik zou willen dat ik de tijd wat kan versnellen,gewoon om niet zoveel pijn te voelen,maar ja zo werkt het helaas niet in het leven.
Die weegschaal wijzer gaat nog steeds naar links,het kost me ook veel moeite om een normale maaltijd weg te krijgen terwijl ik de afgelopen maanden vanaf mijn burnout/deppresie vorig jaar july al weer 5kg was aangekomen.
Ben gisteravond.ja jongens lach me niet uit
naar een mis hier geweest van de kathollieke kerk.ik voelde mij zo eenzaam,en had mijn zwarte kleren toch nog van de begrafenis klaar liggen....mischien was ik wel hypochriet om alleen in diepe dalen een kerk te bezoeken ? Op een gegeven moment zei die pastor dat je je naaste vrede moest wensen...had ik nog nooit meegemaakt,ineens begonnen alle mensen de mensen om zich heen een hand te geven...!
Vond dit een beetje vreemd,maar ik kan je zeggen dat toen ik een hand druk van een man of 5 voor achter en naast mij had gekregen,ik ineens weer wat leven door mij voelde stromen.....dit moest de zg Human Touch van bruce Springsteen zijn....

Hierna nog even op msm gezeten waar ik nu totaal geen contact personen meer heb,de enige was mijn ex(ja,ik weet het,dit is niet goed).
Ik op de oproepen pagina van marktplaats kijken,alleen maar kerels voor een spannend msm en of webcam contact....
de vrouwen die er erg spaarzaam tussen stonden bleken gewoon commerciele dames te zijn welke er voor zorgen dat ik nu 5 mailtjes heb welke ik even moet activeren door een sms te versturen!! wat een bullshit allemaal.kon gisteravond wel iets beter in slaap komen,heb nog een kwartier met mijn hond liggen knuffelen,ja als ik dit vrouwtje een zoen op haar snuit geef krijg ik er tenmiste een terug......niets zo lief en trouw als een hond...
Wat gister ook een mooi moment was is dat ik in Noordwijk ,my hometown,in de zon op een duintop ben gaan zitten,mijn hond welke een beetje rond liep te scharrelen en te spelen met andere honden...
Ik mijn jas op de grond gelegd en in een verkapte lotus houding richting de zon gaan zitten,mijn gedachten dwaalden iedere keer af,maar op een gegeven moment was het enige wat ik deed luisteren naar wat ik om me heen hoorde,ruiken wat ik rook,en bewust worden van mijn ademhaling.
Af en toe begon deze weer te versnellen als ik weer tranen voelde opkomen,ja als ik dan zo een jong stelletje intens verliefd voorbij zie komen lopen of een hoog bejaard stel welke zich aan elkaar optrekkend de duintop op sleept,ja dat raakt bij deze gevoeilige jongen op zo een moment toch een gevoelige snaar..........waarom mocht mijn vader niet bejaard worden ipv 68jr,waarom loop ik niet onwijs verliefd met dat meisje,en dan het gevoel ervaren dat je op rozen loopt en heel de wereld aan kan....
?Laat ik mijn ogen maar sluiten dacht ik,zie ik dat ook even niet....zo heb ik met gesloten ogen een half uur bijna in meditatie gezeten...totdat ik het gevoel had er helemaal niet meer te zijn...
Hoor ik wat geritsel achter mij,springt er ineens een jonge pup op mijn schoot,er begint als een bezetende mijn gezicht af te likken,zo van doe je ogen open,het is mooi weer,en er zijn ook hele mooie momenten in het leven.....eigenaresse komt met 2 kleine kinderen aanlopen en de kids komen spontaan naast mij zitten alsof ze mij al jaren kende...
Even over de pup gepraat en dat eenzame k..t gevoel loste op als sneeuw in de warme voorjaarszon....
the first The Human Touch that day....

Ga gewoon lekker chillen, een weekje ertussen uit met vrienden/kennissen, dat zal je goed doen!