MuscleMeat

vader overleden

• Topic Starter Topic Starter
zo is het ook, het is in ieder geval goed dat je het niet opkropt en er gewoon over praat, voorspoedigt meestal het heelproces, sterkte!

ja,dat doe ik ook Synthia,ik jank wel 20 keer per dag,het is zo vreemd om twee mensen waar ik allebei van hou,binnen 1 uur uit mijn leven zijn.
Mijn vader stond heel ver weg van mij en mijn vriendin juist heel dichtbij.
Het geeft zo een vreselijk leeg gevoel...ik ben zelfs een katholieke kerk binnen gelopen om te bidden,om kracht te vragen.
ik wou dat ik niet zo een sterk emotioneel mens was,en gewoon een avond door kon zakken,mezelf leeg janken en de dag erna de draad weer op pakken.

ik reageer gewoon zo onwijs heftig,ben zo ****ing down op dit moment,eet bijna niet,train niet,val 1 kg per dag af.en ben weer aan de 30 mg oxazepam per dag.
Was zaterdag avond ineens heel angstig,voelde mij zo weg glijden,ik dacht als dit zo door gaat kunnen ze mij straks opnemen voor een aantal weken....:eek:
morgen is de begrafenis,ik heb een echt mooi gedicht gemaakt wat ik wil voorlezen,ook draag ik morgen de kist...

Laatst bewerkt:
succes morgen man.

gecondoleerd. wens je veel sterkte.

hou je sterk, je komt er wel doorheen!!

sterkte morgen kerel..:(

Heel veel sterkte, heb gewoon geen woorden voor wat je exvriendin geflikt heeft.
Sterkte met het verlies van je vader...

My thoughts are with you.

~

thanks boys!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik denk dat ik uit naam van iedereen hier op dit forum je onze innige deelneming en veel sterkte mag toewensen...

En wat die vriendin van je betreft... Iemand die je zo behandelt terwijl je haar net nodig hebt... die ben je beter kwijt dan rijk... Maar dat zal de pijn er niet minder om maken

Sterkte

Builderke.

idd paul veel sterkte morgen, en dan daarna eerst emotioneel wat in balans komen eerst, trainen, eten, gewicht terugwinnen, dat zal wel gaan nadien, heb je een vriend(en) waarmee je in de gym traint? van als je terug zin hebt met hen afspreken terug te gaan, en erin vliegen, dat zal je dan wel er weer bovenop helpen en zal wel zo zijn dat je inzet dubbel zo groot zal zijn, omdat je je sport gaat gebruiken als afleiding en steunmiddel

Innige deelneming, Paul en héél veel sterkte toegewenst.

Sterkte morgen Paul, neem je tijd om alles te verwerken.

Allemachtig wat een verhaal! Sterke met alles.

Ik wil niet te betuttelend klinken maar glijd niet af he. Ik bedoel de 30 mg oxazepam, de drank, sigaretten etc.
Het is goed dat je hier je verhaal vertelt maar als je het echt niet trekt, bezoek dan jouw huisdokter/sociaal werker.

Allemachtig wat een verhaal! Sterke met alles.

Ik wil niet te betuttelend klinken maar glijd niet af he. Ik bedoel de 30 mg oxazepam, de drank, sigaretten etc.
Het is goed dat je hier je verhaal vertelt maar als je het echt niet trekt, bezoek dan jouw huisdokter/sociaal werker.

Net stukje tekst voor iemand van 8 jaar, jij word later een intelligent ventje.

idd paul veel sterkte morgen, en dan daarna eerst emotioneel wat in balans komen eerst, trainen, eten, gewicht terugwinnen, dat zal wel gaan nadien, heb je een vriend(en) waarmee je in de gym traint? van als je terug zin hebt met hen afspreken terug te gaan, en erin vliegen, dat zal je dan wel er weer bovenop helpen en zal wel zo zijn dat je inzet dubbel zo groot zal zijn, omdat je je sport gaat gebruiken als afleiding en steunmiddel

dat is de bodybuilding sport idd altijd voor mij geweest,een manier om ook af te reageren,anders had ik misschien mijn woede op andere mensen of eigen dommen afgereageerd,en daardoor nog verder in de problemen gekomen.

thanks Franky!:rolleyes:

bedankt voor alle medeleven!

Raar is dat,ik heb meer steun aan collega bodybuilders dan aan mijn eigen vriendin,terwijl jullie veel verder van mij af staan....vind ik eigenlijk heel bijzonder...ontroerd mij...

Sow kerel, gecondoleerd man! ****ed up, verlies in je familie is zwaar.

En je zogenaamde 'vriendin', echt klote dat ze die shit flikt, maar weet je ook meteen wat je aan haar hebt; helemaal niets. Hoe klote het ook voelt, je bent beter af zonder haar, ze is je niet waard bro!

gecondoleerd met je vader Paul, neem morgen zeker de tijd met het afscheid van je vader. Ook al is het de laatste keer dat je hem stoffelijk ziet, de positieve herrineringen aan hem zijn tijdloos...

Sow kerel, gecondoleerd man! ****ed up, verlies in je familie is zwaar.

En je zogenaamde 'vriendin', echt klote dat ze die shit flikt, maar weet je ook meteen wat je aan haar hebt; helemaal niets. Hoe klote het ook voelt, je bent beter af zonder haar, ze is je niet waard bro!

ik begin dat steeds meer in te zien vriend,ik was uiteindelijk niet meer als een neuk adresje,bij een lekkere gespierde vent,die haar eerst 2 keer liet klaar komen voor hij aan zichzelf dacht...

Ging de begrafenis een beetje?

Terug
Naar boven