MuscleMeat

Vader pakt aanrander dochter

Diep respect voor de beste man :bow:

Als ik zulke dingen zie verlies ik mijn zelfbeheersing, ook al was het mijn eigen dochter niet eens geweest. Als ik zoiets lees gaan mijn handen al jeuken.

sjiek voor de ijzige kalmheid, persoonlijk had ik zijn hoofd van zijn lichaam geslaan.

Je kan er toch ook niks aan doen dat ie viel toen ie weg wilde rennen...:p

Sorry maar dit vind ik echt een argument van lik-m'n-vessie.. trots? Voor zover ik weet is dat kind niks gebeurd maar heeft ze denk ik wel een trauma aan over gehouden... Als je die vent dood slaat ga je zelf de bak in en dan heeft je dochter een trauma van een poging tot verkrachting en een vader die in de bak zit.. ja.. daar kn je echt trots op zijn.. (ik vind het meer egoistisch maar dat is mijn mening)

Je kan natuurlijk ook gewoon er voor je dochter zijn op dat moment die ze je juist nodig hebt en haar helpen met het verwerken van het process.. daar zou ik dan trots op zijn.. als ik mijn primaire neigingen zou kunne onderdukken ten behoefte van het welzijn van mijn kind.

Amen. Kerel heeft in mijn ogen juist gehandeld. De vraag is uiteraard of ik ook zo zou handelen, maar relatief gezien heeft deze kerel dusdanig gehandeld dat hij er dubbel winst van heeft. De sukkel zit vast en meneer zelf heeft geen aanklacht aan zijn broek zodat hij al zijn tijd nu kan besteden aan zijn dochter.

Socrates blijkt wederom een wijs man te zijn.
Dat die man het zo heeft gedaan, kan natuurlijk ook komen, omdat hij direct actie ondernam en de verdachte aanhield. Dan ben je dus aan het handelen en niet zozeer aan het nadenken.
Had die dochter eerst thuis gekomen, haar verhaal gedaan en was de vader er dan achteraan gegaan, was het misschien wel anders gelopen.
Evengoed heb ik zo meer respect voor de vader dan wanneer hij de verdachte total-loss of dood had geslagen.

ik boog die knakker een lantaarnpaal om de nek. dan flip je hem toch niet dan?

Probleem is dat die ****ers veels te vroeg weer vrij komen en in het overgrote deel van de gevallen terug hervallen. Voor gewone aanranding komt hij wss al de volgende dag vrij.

Mss zou ik me dus wel kunnen inhouden, maar ik ben er absoluut niet zeker van of dat wel de beste keuze is. Ik zou em mss niet aangeven, maar met een bivak bewusteloos meppen en "pedo" in zn voorhoofd kerven ofsow...

En dan maar hopen dat ik niet gepakt word en kijken dat die dochter er weer bovenop komt.

Dan maar geen politie, dan beuk ik hem zelf helemaal verrot!

Heb het zelfs met mijn zusje, als iemand daar aan komt ben je echt ****ing de sigaar.

Het wachten is op de veroordeling van de vader, die op zal gaan wegens vrijheidsberoving.

die kerel zijn ballen meerdere malen hoog in zijn buik trappen en naar de politie ermee . dodelijk geweld is voor niks goed , de slachtoffers leiden nog meer en de dader gaat dan nog vrijuit

Dan maar geen politie, dan beuk ik hem zelf helemaal verrot!

Heb het zelfs met mijn zusje, als iemand daar aan komt ben je echt ****ing de sigaar.

zusje :) nee hoor geintje ik zou het niet weten wat ik zou doen waarschijnlijk flink aan pakken die hap maar ligt eraan hoeveel getuigen er zijn en waar het is en al anders zou ik hem lekker achter in de koffebak doen en met 100 over een paar hobbeltjes gaan of flink in ze kont laten nken door 4 n*gers of zo altijd effectief :p

En nu? Mag hij met een nonsense proces-verbaal het bureau verlaten?

Ik zou zelf ook geen geweld gebruiken, maar hem in ieder geval in de greep houden en eventueel hem wat doodsangst laten voelen.

Als je hem tijdens het vastgrijpen een paar tikken verkoopt zal er echt niks juridisch gebeuren.

Je wilde hem overmeesteren en daardoor heeft ie die bloedlip, gebroken neus, oog kas en kaak opgelopen. Ging per ongeluk:)

(bron:fok.nl)

Toen ik de titel las dacht ik dat hij die gozer helemaal lens had getrapt maar nee Daddy Cool heeft geen geweld gebruikt :eek:

Ik had het wel geweten... die gozer had nu door het leven gegaan als Bas Balloos....

Denk dat ie heeeeeeeeeeeeeeeel bang van jou zou worden :cool:

ik had hem zowiezo ff stiekem een elleboogstoot achter op z'n kop gegeven en m'n knie flink tussen zijn schouderbladen gedrukt..:D

kan ik niet bij met mijn hoofd :headbang:

Als je hem tijdens het vastgrijpen een paar tikken verkoopt zal er echt niks juridisch gebeuren.

Je wilde hem overmeesteren en daardoor heeft ie die bloedlip, gebroken neus, oog kas en kaak opgelopen. Ging per ongeluk:)
hm dit herrinert me aan die dief bij de ah een paar jaar geleden...

Terug
Naar boven