AndroidHealthClinic

Vader pakt aanrander dochter

Die vent had ik zowiezo iets aangedaan waar hij nooit meer van kan genezen. Is het niet in de eerste plaats dat hij na een maandje of 3 zitten, met anderhalf jaar voorwaardelijk, weer de kans heeft achter mijn kind aan te gaan, dan is het wel om te voorkomen dat hij zich vergrijpt aan andere kinderen.

Ik stel voor om als straf een castratie zonder verdoving in te voeren voor dat soort figuren.

ligt eraan wat zijn verleden is maar zedenmisdrijven worden best goed aangepakt. Nu hopen dat hij vast komt te zitten en bewaarders zijn dossier laten slingeren in de gevangenis. :D

Mijn broertje werkt in de bajes en helaas de pedo's worden allemaal met rust gelaten. Het schijnt een fabeltje te zijn dat die zieken gasten daar een k*tleven zouden hebben...

En die pedo's zijn ook vaak weer zo vrij. Vooral deze kerel waar we het over hebben krijgt poging tot... Dan mogen we blij zijn als hij een paar maand zit maar ben bang voor een taakstraf. geeft dat voldoening? NEE ECHT NIET!!! Dan maar zelf oplossen;)

idd, de straffen hier zijn gewoon een lachertje natuurlijk voor die gasten. wat dat betreft zijn ze in amerika zo dom nog niet (en zat andere landen natuurlijk)

idd, respect voor de zelfbeheersing, al denk ik wel dat ie hem een paar keer hard heeft "gecorrigeerd":p;)

toch maar de sharia dan in dit soort gevallen? :roflol:

haha ja in sommige gevallen hoef ik daar niet eens over na te denken.

Ik denk de ik perongeluk :D met mijn elleboog door hem heen zou vallen.Kijk ongelukjes kunnen gebeuren toch;)

Ik heb niet graag ruzie en ben geen vechtersbaas (heb ook nog nooit gevochten), maar als iemand mijn vriendin zou komen zou ik me niet kunnen inhouden. Zelfde zal wel bij me kinderen zijn later.

Die pa is slim man.. Op het moment dat je zo'n iemand aanraakt ben je zelf ook de lul, nu kan hij rustig nog klappen geven na die tijd :D

hahahah ik zie het al voor me, naam, adres noteren en aangeven die handel
weekje later op bezoek gaan want dan is die vent toch al weer vrij wegens gebrek aan bewijs en dan sla je m de t*ring in:D

ot; ik had me denk ik ook niet in kunnen houden. ik ben oom van een 2 jarig meisje en als het haar was overkomen had ik die vent de t*ring in geslagen denk ik.. laat staan dat het je dochter overkomt..

Mijn broertje werkt in de bajes en helaas de pedo's worden allemaal met rust gelaten. Het schijnt een fabeltje te zijn dat die zieken gasten daar een k*tleven zouden hebben...

Klopt, verkrachters, pedo's en 'toyboys' (die in de gevangenis als opblaaspop worden gebruikt) komen op een aparte afdeling waar er meer begeleiding en aandacht voor ze is. Zonder contact met mede-gedetineerden.
Leuk is het nog steeds niet, maar verhaaltjes over verkrachtingen binnen de gevangenis etcetera komen bij hen in ieder geval (bijna) niet voor.

Hmm .. ik heb een dochter van 14.. Ik denk dat ik die ouwe wel even "kwijt" zou maken.

Ingieten in een garage in aanbouw ? Genoeg mensen die willen meewerken hoor.

Hm . Levend begraven in een glazen kist lijkt me ook wel wat :p

stel je voor dat die ****er vrijkomt en het op je dochter heeft gemunt .
en haar allerlei vreselijke dingen wil aandoen :eek:

dan zou ik ook even met een bot bijltje zijn knieschijfjes onbruikbaar maken

overmeesterd zonder geweld.

"neej hoor meneer de agent. Hij viel zelf met zijn muil op de stoeprand. :D"

goede actie van die pa, maar ik had hem toch eerst een paar flinke beuken op zijn muil gegeven.

Goede actie van die pa idd. Maar hij had hem bij de begeleiding naar het bureau wel ff tegen de deurpost aan mogen laten lopen. Ik denk dat de politie daar dan ook niet zo'n probleem van maakt....

Hmm .. ik heb een dochter van 14.. Ik denk dat ik die ouwe wel even "kwijt" zou maken.

Ingieten in een garage in aanbouw ? Genoeg mensen die willen meewerken hoor.

Hm . Levend begraven in een glazen kist lijkt me ook wel wat :p

Mijn idee , wij hebben nog een oude smeerput in de garage .
Dikke ijzeren plaat erover en 1 x per week wat water geven met pep erin ....wat zal die gast gek worden .
hahha zieke geest vandaag ... :D

ligt eraan wat zijn verleden is maar zedenmisdrijven worden best goed aangepakt. Nu hopen dat hij vast komt te zitten en bewaarders zijn dossier laten slingeren in de gevangenis. :D

meestal komen dat soort gasten al snel op een bijzondere zorg afdeling (BZA) waar meer op hun gelet wordt, maar nog erger is dat ze meestal na een derde van hun straf al vrij rondlopen in een TBS inrichting, waar ze een paar jaar lekker vakantie hebben op een gesloten afdeling...........!!

:mad:

Doodslaan en ergens dumpen...

Ik hoop dat je bij de politie in NL bent, want anders kan ik je nog wel een paar dingen vertellen over de zedenfeiten hier in BE...

Terug
Naar boven