younggod
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 71
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt maar mijn trots zou dan zijn dat ik op dat moment het beste voor m'n kind deed.. of ik het zou kunnen? Ik moet eerlijk zeggen geen flauw idee.. ik denk dat je dat alléén op dat moment kan weten.. hoop er dus nooit achter te komen... maar ik denk dat ik voor m'n kind ga en niet toelaat dat die ...... (heb er nie eens benamingen voor dat uitschot) het leven van mijn kind NOG meer verpest..
Maar ik geef toe.. is makkelijker gezegd dan gedaan.. dat is één ding dat als een paal boven water staat...
Mijn dochter is nu 3.5 maand!!! Als mijn dochter dit zou overkomen mag hij sla ik hem met mijn blote handen dood. Geen gein. Daar ontkomt hij niet aan...

jp wat heeft je dochter dan nog aan jou man, lekker briefje schrijven aan pappa in de lik!
Als je hem tijdens het vastgrijpen een paar tikken verkoopt zal er echt niks juridisch gebeuren.
Je wilde hem overmeesteren en daardoor heeft ie die bloedlip, gebroken neus, oog kas en kaak opgelopen. Ging per ongeluk![]()

Verkrachters en aanranders zijn ziekelijk, dat leer je niet af. Wat je ze wel kunt afleren is dat ze iig van JOUW dochter afblijven![]()
Als je hem tijdens het vastgrijpen een paar tikken verkoopt zal er echt niks juridisch gebeuren.
Je wilde hem overmeesteren en daardoor heeft ie die bloedlip, gebroken neus, oog kas en kaak opgelopen. Ging per ongeluk![]()

wtf gewoon zijn kop derafInderdaad. Eigenlijk zouden ze net zoiets moeten doen als in Venezuela. Daar gaan ze goed met verkrachters om
Niet voor de zieltjes
Ogrish.com - **Update** Rapist murdered in prison
Niet dat het echt erg vond om te zien, zal wel zijn omdat het een verkrachter is