XXL Nutrition

Vader pakt aanrander dochter

gewoon niet aangeven, ff een paar t*ring harde klappen verkopen en in de sloot gooien.

alsof het nut heeft hem aan te geven, gebrek aan bewijs bla bla bla.
Hij staat een dag later toch weer buiten een ander meisje lastig vallen.

Vind het een goede prestatie dat de 53-jarige man, de 28-jarige aanrander weet te pakken. Alleen zou ik hem niet aan de politie leveren, maar zelf oplossen. Ik dacht dat hij dat ook zo had gedaan, blijkbaar niet, nadat ik het heb gelezen.

gewoon nekschot geven

Klopt maar mijn trots zou dan zijn dat ik op dat moment het beste voor m'n kind deed.. of ik het zou kunnen? Ik moet eerlijk zeggen geen flauw idee.. ik denk dat je dat alléén op dat moment kan weten.. hoop er dus nooit achter te komen... maar ik denk dat ik voor m'n kind ga en niet toelaat dat die ...... (heb er nie eens benamingen voor dat uitschot) het leven van mijn kind NOG meer verpest..

Maar ik geef toe.. is makkelijker gezegd dan gedaan.. dat is één ding dat als een paal boven water staat...

Hangt absoluut van het moment af maar de emoties nemen de overhand op dat moment. Maar jou beredenatie is natuurlijk super...
Maar werkelijkheid is vaak toch anders

Mijn dochter is nu 3.5 maand!!! Als mijn dochter dit zou overkomen mag hij sla ik hem met mijn blote handen dood. Geen gein. Daar ontkomt hij niet aan...

Mijn wijffie is nu 11 ..... en ik zou niet voor mezelf instaan .
Dan maar openlijk geweld , maar mijn kind pijn voor de rest van haar leven .
Hij dan ook :mad:

Als je hem tijdens het vastgrijpen een paar tikken verkoopt zal er echt niks juridisch gebeuren.

Je wilde hem overmeesteren en daardoor heeft ie die bloedlip, gebroken neus, oog kas en kaak opgelopen. Ging per ongeluk:)

ja natuurlijk kerel.....................

:D :D :D

ik weet niet wat ik op zo'n moment zou doen, ik denk dat ik een rooie waas voor mijn ogen krijg............
:eek:

Netjes gedaan, ik denk niet dat iedreen dat geduld zou hebben.

Veel zelfbeheersing idd van die vader.

Toch hoef ik me niet af te vragen wat meer voldoening geeft: die aanrander helemaal gorriemorrie slaan zodat ie de rest van zn leven niet fatsoenlijk meer kan lopen, laat staan andere vrouwen/meisjes lastig vallen

of

hem na dankzij ons geweldige rechtssysteem na een taakstraf van 240 uur weer vrolijk rond zien lopen.

ligt eraan wat zijn verleden is maar zedenmisdrijven worden best goed aangepakt. Nu hopen dat hij vast komt te zitten en bewaarders zijn dossier laten slingeren in de gevangenis. :D

laat bubba hem maar eens aanranden

Tis te hopen dat die aanrander zijn straf krijgt die hij verdient

heftige shit altijd daar op ogrish :D

Knap dat ie zich ingehouden heeft.
En waarschijnlijk komt die aanrander er wel weer makkelijk vanaf. :(

Ik weet niet of ik me zou kunnen inhouden zelfs al lijkt dat het beste, en trouwens - zou die lul durven naar de politie te gaan als je hem mooi had bewerkt? Dan komt namelijk ook de verkrachting uit...

De sukkel zit vast (citaat) van hier boven. maar hoe lang een week?. en het meisje is mischien haar leven lang bang voor herhaling er is maar 1 oplossing (mischien niet de goede ) touw om zijn nek en achter de auto aan .

Terug
Naar boven