XXL Nutrition

Shocking News Vader tienermoeder (12) is ook vader baby

  • Topic starter Tymen
  • Startdatum
  • Reacties 83
  • Weergaven 6K
  • Volgers 23

Bezoekers in dit topic

Inderdaad, crossovers niet meegenomen klopt dit.

Lol ja wilde het niet gelijk te moeilijk maken. Anyhow het is een vrij ziek verhaal dit zaakje. Vooral voor het meisje is het natuurlijk heel verdrietig. Het blijft voor haar natuurlijk wel haar kind, waar ze een aantal maanden mee rond heeft gelopen. Just my 2 cent...
 
Je zegt dat net als deze man in deze video:rolleyes:

[Link niet meer beschikbaar]


Te erg voor woorden deze video

Jij doet net alsof ik het daarmee eens ben. Volgens mij ben je zelf een pedofiel en doe je aan projectie.
 
Jij doet net alsof ik het daarmee eens ben. Volgens mij ben je zelf een pedofiel en doe je aan projectie.

Ik kan geen pedofiel zijn want ik ben nog niet eens meerderjarig.
En doe ik heus niet hoor ;) was aan het joken
 
Verassend

(pic)


Waarom de foto van het meisje hier nog eens posten? Is het niet genoeg dat de Telegraaf dat al voor het hele land heeft gedaan?
 
Waarom de foto van het meisje hier nog eens posten? Is het niet genoeg dat de Telegraaf dat al voor het hele land heeft gedaan?

Omdat er naar gevraagd werd. Ik heb die foto niet in de telegraaf zien staan.
 
Waarom de foto van het meisje hier nog eens posten? Is het niet genoeg dat de Telegraaf dat al voor het hele land heeft gedaan?

Quote dat plaatje dan ook even, nu moet ik er alsnog naar opzoek.
 
Ik denk dat je geen idee hebt over hoe het er in dergelijke gezinnen aan toe kan gaan. Het is erg dat ik het moet zeggen, maar dikwijls zijn dit soort gezinnen in hun geheel te lomp om te schijten en leven ze van impuls tot impuls. Bijna een dierlijke manier van leven waardoor de trauma's ook weer meer meevallen. Deze kinderen zijn gewoon zo groot geworden. Ik denk dat je achterover zou vallen van wat als "normaal" aanzien wordt in sommige milieu's.

Ik zie dat een aantal mensen het niet met je eens is.

Zal het even aanvullen. Familie van mij heeft ooit eens een meisje opgevangen als pleeggezin. Die moeder had haar baby op een hotelkamer achter gelaten omdat ze haar niet hoefde. Vervolgens hebben ze het kind gevonden en heeft het 3 weken in het ziekenhuis gelegen in kritieke toestand. Een broer van haar is verwerkt doordat haar opa coïtus gehad heeft met haar moeder. Opa probeerde ook coïtus te hebben met de kleinkinderen. We hebben een keer haar moeder en haar tante ontmoet, wat een verschrikking. Ze vertelden in geur en kleur hoe ze af en toe een paar klappen kregen van hun partners en gebruikt werden voor coïtus, maar goed het maakte niet uit want met een lijntje coke konden ze er weer tegen aan.
 
Gelukkig woon jij in Parijs. :roflol:

Get that shit outta here.
 
Al me al behoorlijk ziek en schande om zon meisje in de krant te zetten. Ook smakeloos op zon forum imo.
 
Ik kan geen pedofiel zijn want ik ben nog niet eens meerderjarig.

Dat had je gedacht he pervert. Maar als ik jou in bed betrap met een 12 jarige, of nog erger: een baby, dan ben jij gewoon een even harde pedo als die Aad in dat filmpje.
 
Al me al behoorlijk ziek en schande om zon meisje in de krant te zetten. Ook smakeloos op zon forum imo.

+1

mods mogen van mij ook direct fotos verwijderen in mijn topic!
 
http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/2011/04/incestpa.html

De man die bij zijn bloedeigen 12-jarige dochter een kind verwekte, heeft op de dag van de onverwachte bevalling geboortekaartjes gekocht. Een buurman meldt aan Metro dat de incestvader/opa er totaal geen geheim van maakte dat zijn dochter een kind had gekregen.

De 52-jarige Groninger kocht de geboortekaartjes bij de tabakswinkel vlakbij zijn huis. Zijn dochter wist niet dat ze zwanger was en beviel tijdens een schoolreisje. Dinsdag is de vader aangehouden op verdenking van seksueelmisbruik van zijn dochter. De man stond eerder vrijwillig DNA-materiaal af.
 
+1

mods mogen van mij ook direct fotos verwijderen in mijn topic!


dus bij deze kan de foto weg hoop dat de beheerder van deze site
een beetje fatsoen heb om het te doen
 
http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/2011/04/incestpa.html

De man die bij zijn bloedeigen 12-jarige dochter een kind verwekte, heeft op de dag van de onverwachte bevalling geboortekaartjes gekocht. Een buurman meldt aan Metro dat de incestvader/opa er totaal geen geheim van maakte dat zijn dochter een kind had gekregen.

De 52-jarige Groninger kocht de geboortekaartjes bij de tabakswinkel vlakbij zijn huis. Zijn dochter wist niet dat ze zwanger was en beviel tijdens een schoolreisje. Dinsdag is de vader aangehouden op verdenking van seksueelmisbruik van zijn dochter. De man stond eerder vrijwillig DNA-materiaal af.
:roflol: Moet echt niet gekker worden dit.
 
afkomst dader?
 
Back
Naar boven