Fitness Seller

Shocking News Jongen (14) maakt 12-jarig zusje zwanger

Arme ouders..

Als 14 jarige het met je zusje van 12 doen maakt je nog geen pedo. Eerder een gevaarlijke vrouwenverkrachter later maar hoe kun je nou opmaken dat een kind al pedoseksueelis als hij rommelt met leeftijdsgenootjes? Want dat zijn 14 en 12 jarigen.
Lol een gevaarlijke vrouwenverkrachter?

Hij verkracht zijn eigen zusje hoe ziek is dat.

heeft hij haar wel verkracht?

In onze school was er ook een ziekelijke "relatie" tussen een broer en zijn tweelingzus. Ze deden alles samen, kussen en schuren was al bekend, coïtus werd geroddeld.

Eigenlijk wel benieuwd wat voor figuur zoiets nou doet. Helaas in nl nooit fotos van de dader in de media.

Lol kan moeilijk gaan ontkennen dat ik zoiets niet wou op die leeftijd mits een lekker zusje :roflol:

In b4 afkeurende reacties :roflol:

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 15:38 ----------

Oh verkracht? Dat had ik niet gelezen :o

Lol kan moeilijk gaan ontkennen dat ik zoiets niet wou op die leeftijd mits een lekker zusje :roflol:

In b4 afkeurende reacties :roflol:

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 15:38 ----------

Oh verkracht? Dat had ik niet gelezen :o

nou ja, verkracht wordt ms wel gezegd om het meisje te beschermen.

Vermoedelijk is het gewoon een psychopaat.

Op je 12de in de tbs trouwens.. Lekker begin daar zal weinig goeds uit voort komen :o komt hij alleen maar in dat wereldje terecht. En ja zou kunnen.

heeft hij haar wel verkracht?

In onze school was er ook een ziekelijke "relatie" tussen een broer en zijn tweelingzus. Ze deden alles samen, kussen en schuren was al bekend, coïtus werd geroddeld.

Penetratie onder 14j = automatisch verkrachting ongeacht goedkeuring of niet. Alleen weet ik niet of dat ook geldt als de dader zelf maar 14 is.

Penetratie onder 14j = automatisch verkrachting ongeacht goedkeuring of niet. Alleen weet ik niet of dat ook geldt als de dader zelf maar 14 is.

afgezien van het juridische feit bedoel ik.

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 16:09 ----------

heb net een foto van de dader gevonden...

Waarschuwing: het is wel vrij graphic... Op de rand van nsfw

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik wist dat hij het was...

vest van de coolcat jwz

Next up at MTV 16 and pregnant....

pik en ballen eraf

Chemische castratie

Maargoed je ziet wat hij krijgt: voorwaardelijk en een paar cursussen, zo word er in Nederland omgegaan met dit soort tuig (ook al is hij 14).

Maargoed je ziet wat hij krijgt: voorwaardelijk en een paar cursussen, zo word er in Nederland omgegaan met dit soort tuig (ook al is hij 14).

Ja.. of niet. Hij staat niet volop in de spotlight van justitie en jeugdzorg en gegarandeerd dat die aankomende jaren genoeg tijd doorbrengt op de bank bij de kinderpsycholoog.
Nederland gaat hem (proberen te) fixen, als dit Amerika was zat die tot z'n 30ste in de gevangenis

Terug
Naar boven