MuscleMeat

Vakantie Thailand in Augustus

robocop

Ripped Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
14
Iemand ervaring met vakjanties in thailand periode augustus? Ik heb me laten vertellen dat het dan daar de hele dag aan het regenen is klopt dat?

Misschien nog andere tips over goedkope bungalows, huisjes, hotels leuke plaatsjes?

Iemand ervaring met vakjanties in thailand periode augustus? Ik heb me laten vertellen dat het dan daar de hele dag aan het regenen is klopt dat?

Misschien nog andere tips over goedkope bungalows, huisjes, hotels leuke plaatsjes?
RobertHosper, kom er maar in!:D

Ik ben er net geweest in November en dan was het regenseizoen bijna gedaan . Geloof mij , in Augustus wil je daar niet zijn . Dat is echt stortregen 7/7 , 24/24 .

Interessantste plaatsen zijn voor mij : Chiang Mai , Bangkok , en de eilandjes . Phuket en Pataya moet je gezien hebben maar blijf er niet hangen . Zonde van je vakantie .

Een kamer met airco kost je 20 euro , eentje zonder 10 . Eten is spotgoedkoop en lekker .

Ik zou rond Feb-Jun gaan, maar goed als je in Augustus gaat dan zit je wel in het regenseizoen (piek ligt in sept).

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het zal flink gaan storten, maar voordeel is dat het niet zo koud is ;).

Wat betreft goedkope huisjes etc. ik weet niet hoe lang je van plan bent te gaan? In iedere geval zou ik je aanraden als je die kant op gaat min. 1 maand te gaan en je kunt ook een appartement huren. Het is daar allemaal goedkoop... eten/wonen.../reizen...etc... alleen het ticket is gewoon even goed sparen ;)

In Bangkok verbleef ik zelf in [Link niet meer beschikbaar]
Maar zo zijn er nog meer, je betaald daar iets van 200 euro voor een maand en dan heb je een studio van 35m2 in bijna centrum van Bangkok.

Probeer te genieten van niet al te toeristische dingen, juist de dingen die je wilt zien zijn niet dat soort plekken...

Ik had een tocket voor 550 euro via Joker , dus dat valt best mee .

• Topic Starter Topic Starter
ticket is 500 euro via mahan air dusseldorf. Hebben nu aanbieidng van 450 euro.

Zou zelf ook liever eind juni gaan maarja er gaan nog meer mensne mee die alleen in augustus kunnen :P. Als er dan alleen maar regen is dan ga ik toch liever ergens anders heen.

De meningen verschillen alleen de een zegt het regent er de hele dag de ander zegt alleen in de avond en dat je er makkelijk een zonvakantie kunt houden.

Laatst bewerkt:
ticket is 500 euro via mahan air dusseldorf. Hebben nu aanbieidng van 450 euro.

Zou zelf ook liever eind juni gaan maarja er gaan nog meer mensne mee die alleen in augustus kunnen :P.

Ga dan elders heen dude . Je wilt daar dan niet zijn , echt :)

Trouwens... tijgertempel! onder Chang Mai, daar wil ik ook nog dolgraag een keer heen..^^

Ameland

Almelo

Suggesties voor een andere exotische bestemming tegen ene schappelijke prijs zijn altijd welkom :p

Waarvoor wil je Thailand bezoeken? Een zuipvakantie of rondtrekken?

Geloof dat een standaardvisum een maand is en je moet bij Azië inderdaad even goed op de regen letten, omdat dat per (ei-)land verschilt.

Aankomende zomer start KLM volgens mij met directe goedkope vluchten naar Bali.. als je wat anders wilt dan Europa kun je daar prima de toerist uithangen. Vond het zelf alleen minder leuk dan andere delen van Azië..

Curacao

450 euro retour?

200 euro voor een ticket naar Bangkok vanuit Schiphol :cool:

meneert hosper, kom er maar in :roflol:

Terug
Naar boven