AndroidHealthClinic

Vakantie Thailand in Augustus

Thailand moet geweldig zijn, hoop dit jaar ook te gaan.

• Topic Starter Topic Starter

Ah je hebt me door :p

Nee willen daar inderdaad wat rondtrekken een maand lang. Bangkok, in het noorden wat met chang rai of zoiets kun je door de jungle trekken, olifantje rijden en raften. daarna richting de beaches pattaya, krabi, phuket.

Griekenland, kroatie, italie, hongarije, spanje, egypte, kenia, zuid afrika etc. heb ik wel al gezien. We willen iets buiten EU met compleet andere cultuur.

dat doet daar zo'n beetje iedereen toch? ???

Blijkbaar niet. Een van m'n beste vrienden is er geweest maar heeft er geen enkel schot gelost. (maar ja, hier in Nederland krijg ik hem ook niet zo ver om een keer mee te gaan. Er bestaan dus echt gasten met principes! :D)

Ah je hebt me door :p

Nee willen daar inderdaad wat rondtrekken een maand lang. Bangkok, in het noorden wat met chang rai of zoiets kun je door de jungle trekken, olifantje rijden en raften. daarna richting de beaches pattaya, krabi, phuket.

Griekenland, kroatie, italie, hongarije, spanje, egypte, kenia, zuid afrika etc. heb ik wel al gezien. We willen iets buiten EU met compleet andere cultuur.

Cuba!

Mooi en nog uniek

Costa Rica ftw!

Thailand is een gruwelijk land!!!:D

ten eerste kost het je geen DROL om er te verblijven. Boek dan ook geen hotel bij het reisbureau..genoeg luxe hotels voor 10-12 euro per nacht. blijf je langer op een plek, dan kan je al voor 120 euro per maand een appartement huren met airco, ruime slaapkamer en badkamer:)

eten is daar HEERLIJK!!!:meal: maaltijd met alles er op heb je al voor 2 euro. Westers eten ben je ongeveer 5-6 euro kwijt en dan heb je je echt klem gegeten.

Scootertje huren voor twee dagen is pak m beet 6 euro...en 70 eurocent voor een litertje benzine zal je de nek niet breken:)

PAttaya moet je wel eens meegemaakt hebben, echt een uitgaansMekka wat zn weerga niet kent in europa:P

leven zelf is daar zeeeeeer goedkoop, maar wat verwacht je ook als de gemiddelde Thai 100-120 euro per maand verdient?:o veel uitkeringstrekker die 1000 per maand vangen, leven er als een God:D

de eilanden in het zuiden zijn echt de moeite waar om te bekijken:D

Koh Samui, Phuket, Koh Shaan, Koh Phi Phi...dat zijn echt de relax oorden. hagelwitte stranden en kristalhelder water, waar je je tenen kan zien al sta je tot je neus in het water:P

olifanten trektocht en tijgers aaien is ook een iets om te beleven:D kost geen drol...5 euro per dag je eigen olifant als je ff goed zoekt:roflol:

Ook qua shoppen kan je je lol op. ik heb een hele shitload aan armani, gucci, D&G, Diesel en Replay kleding gekocht voor slecht 250 euro...origineel zelfs:D ook omdat veel kleding daar in die landen gemaakt worden waar de lonen zeeeeer laag zijn (wel her en der kinderarbeid:( ...maargoed)

Elektronica heb je er genoeg en goedkoop, winkelcentra zijn er gruwelijk! en op ELKE hoek van elke Soi (straat) heb je een pharmacy waas A.A.S zonder recept vrij verkocht worden

Laten we het maar niet hebben over Thaise dames :heart:

ik ga weer in augustus iig :P

liefhebbers nog?:rolleyes:

jij weet het altijd zo mooi te brengen dat ik het liefst meteen naar Schiphol rij:D

jij weet het altijd zo mooi te brengen dat ik het liefst meteen naar Schiphol rij:D

kost nu maar 500-600 euro heen en terug hoor:)

Miss een idee om een DBB-vakantie te houden in Augustus?:P

lekker bunkeren, nken en AAS gebruiken daaro :hornyna::burger:

Klinkt nice Robert. Misschien eens overwegen als vakantiebestemming met een paar maten... Maar dat is dan wel maar in juli, af te raden dus?

Hehe nice die AAS. Maar dan moet je er wel een tijdje verblijven (zoals dat filmpje van die ene kerel hier onlangs, met zijn 10 weken test-e: supersize me with steroids ofzoiets).

Klinkt nice Robert. Misschien eens overwegen als vakantiebestemming met een paar maten... Maar dat is dan wel maar in juli, af te raden dus?

Hehe nice die AAS. Maar dan moet je er wel een tijdje verblijven (zoals dat filmpje van die ene kerel hier onlangs, met zijn 10 weken test-e: supersize me with steroids ofzoiets).

hmmm, juli zou ik niet doen...dan is het ECHT heet, hoogseizoen en alles een stuk duurder...augustus/september zijn de ideale maanden...goedkoop en niet te warm

broertjelief die er nu zit, heeft vandaag een beetje voor me rondgekeken voor AAS. ik weet dat je geen prijzen mag noemen, maar laten we zeggen dat alles daar vrij verkrijgbaar is zonder recept en 3 keer zo goedkoop als de reguliere prijzen voor AAS en HGH hier in NL:rolleyes:

kort verblijf kan je al doen voor 10 euro per nacht...of als je echt cheapass wilt...5 euro per nacht maar dan heb je geen schoonmaak en airco:P

beter nog zelfs...hij wil zn eigen huis daar gaan kopen:D:D:D

voor 16.000 euro een twee verdieping huis, met eigen hek eromheen en gemeenschappelijk zwembad :)

niiiice, heb ik voortaan gratis verblijf als ik op vakantie ben:P

Laatst bewerkt:
ik ben voor 2 terug naar venezuela geweest. is ook super daar. en niks geen 24/7 regen..

ik heb nu ook wel zin om eens een keer naar thailand te gaan.
goed eten, beetje trainen, landschap verkennen etc..

hmmm, juli zou ik niet doen...dan is het ECHT heet, hoogseizoen en alles een stuk duurder...augustus/september zijn de ideale maanden...goedkoop en niet te warm

broertjelief die er nu zit, heeft vandaag een beetje voor me rondgekeken voor AAS. ik weet dat je geen prijzen mag noemen, maar laten we zeggen dat alles daar vrij verkrijgbaar is zonder recept en 3 keer zo goedkoop als de reguliere prijzen voor AAS en HGH hier in NL:rolleyes:

kort verblijf kan je al doen voor 10 euro per nacht...of als je echt cheapass wilt...5 euro per nacht maar dan heb je geen schoonmaak en airco:P

beter nog zelfs...hij wil zn eigen huis daar gaan kopen:D:D:D

voor 16.000 euro een twee verdieping huis, met eigen hek eromheen en gemeenschappelijk zwembad :)

niiiice, heb ik voortaan gratis verblijf als ik op vakantie ben:P

ohja...en voor 40 euro vlieg je van eiland naar eiland:D rondtrekken kost ook niks dus:)

Weet niet of je toevallig motor rijdt, zo ja, huur dan in Noord-Thailand een dirtbike. Heb in aug 2007 dit gedaan en een week door de jungle geragd. Geweldig, je ziet er geen toeristen, want er kunnen geen auto's laat staan bussen rijden (vooral in de wetseason). De natuur is prachtig en de lokale mensen erg vriendelijk.

Bangcock is leuk voor enkele dagen, niet meer dan dat. Lekker veel rondsjouwen en ontdekken!

Have fun!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven