De lauwwste
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 164
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

)Ah je hebt me door![]()
Nee willen daar inderdaad wat rondtrekken een maand lang. Bangkok, in het noorden wat met chang rai of zoiets kun je door de jungle trekken, olifantje rijden en raften. daarna richting de beaches pattaya, krabi, phuket.
Griekenland, kroatie, italie, hongarije, spanje, egypte, kenia, zuid afrika etc. heb ik wel al gezien. We willen iets buiten EU met compleet andere cultuur.

maaltijd met alles er op heb je al voor 2 euro. Westers eten ben je ongeveer 5-6 euro kwijt en dan heb je je echt klem gegeten.

veel uitkeringstrekker die 1000 per maand vangen, leven er als een God

kost geen drol...5 euro per dag je eigen olifant als je ff goed zoekt
ook omdat veel kleding daar in die landen gemaakt worden waar de lonen zeeeeer laag zijn (wel her en der kinderarbeid
...maargoed) 

jij weet het altijd zo mooi te brengen dat ik het liefst meteen naar Schiphol rij![]()

kost nu maar 500-600 euro heen en terug hoor
Miss een idee om een DBB-vakantie te houden in Augustus?
lekker bunkeren, nken en AAS gebruiken daaro![]()
.Klinkt nice Robert. Misschien eens overwegen als vakantiebestemming met een paar maten... Maar dat is dan wel maar in juli, af te raden dus?
Hehe nice die AAS. Maar dan moet je er wel een tijdje verblijven (zoals dat filmpje van die ene kerel hier onlangs, met zijn 10 weken test-e: supersize me with steroids ofzoiets).

ik ben voor 2 terug naar venezuela geweest. is ook super daar. en niks geen 24/7 regen..
hmmm, juli zou ik niet doen...dan is het ECHT heet, hoogseizoen en alles een stuk duurder...augustus/september zijn de ideale maanden...goedkoop en niet te warm
broertjelief die er nu zit, heeft vandaag een beetje voor me rondgekeken voor AAS. ik weet dat je geen prijzen mag noemen, maar laten we zeggen dat alles daar vrij verkrijgbaar is zonder recept en 3 keer zo goedkoop als de reguliere prijzen voor AAS en HGH hier in NL
kort verblijf kan je al doen voor 10 euro per nacht...of als je echt cheapass wilt...5 euro per nacht maar dan heb je geen schoonmaak en airco
beter nog zelfs...hij wil zn eigen huis daar gaan kopen
voor 16.000 euro een twee verdieping huis, met eigen hek eromheen en gemeenschappelijk zwembad
niiiice, heb ik voortaan gratis verblijf als ik op vakantie ben![]()
rondtrekken kost ook niks dus
Helemaal niet,
Ik zoek er alleen naartoe te gaan om de natuur en de tempels.
)