- Waardering
- 14
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thailand is een gruwelijk land!!!
ten eerste kost het je geen DROL om er te verblijven. Boek dan ook geen hotel bij het reisbureau..genoeg luxe hotels voor 10-12 euro per nacht. blijf je langer op een plek, dan kan je al voor 120 euro per maand een appartement huren met airco, ruime slaapkamer en badkamer
eten is daar HEERLIJK!!!maaltijd met alles er op heb je al voor 2 euro. Westers eten ben je ongeveer 5-6 euro kwijt en dan heb je je echt klem gegeten.
Scootertje huren voor twee dagen is pak m beet 6 euro...en 70 eurocent voor een litertje benzine zal je de nek niet breken
PAttaya moet je wel eens meegemaakt hebben, echt een uitgaansMekka wat zn weerga niet kent in europa
leven zelf is daar zeeeeeer goedkoop, maar wat verwacht je ook als de gemiddelde Thai 100-120 euro per maand verdient?veel uitkeringstrekker die 1000 per maand vangen, leven er als een God
de eilanden in het zuiden zijn echt de moeite waar om te bekijken
Koh Samui, Phuket, Koh Shaan, Koh Phi Phi...dat zijn echt de relax oorden. hagelwitte stranden en kristalhelder water, waar je je tenen kan zien al sta je tot je neus in het water
olifanten trektocht en tijgers aaien is ook een iets om te belevenkost geen drol...5 euro per dag je eigen olifant als je ff goed zoekt
Ook qua shoppen kan je je lol op. ik heb een hele shitload aan armani, gucci, D&G, Diesel en Replay kleding gekocht voor slecht 250 euro...origineel zelfsook omdat veel kleding daar in die landen gemaakt worden waar de lonen zeeeeer laag zijn (wel her en der kinderarbeid
...maargoed)
Elektronica heb je er genoeg en goedkoop, winkelcentra zijn er gruwelijk! en op ELKE hoek van elke Soi (straat) heb je een pharmacy waas A.A.S zonder recept vrij verkocht worden
Laten we het maar niet hebben over Thaise dames
ik ga weer in augustus iig
liefhebbers nog?![]()

Voor iemand die morele bezwaren heeft tegen dames van plezier ben je trouwens wel erg geïnteresseerd in de topic over deze dames: waar het hart vol van is, loopt de mond van over?![]()

Voor iemand die morele bezwaren heeft tegen dames van plezier ben je trouwens wel erg geïnteresseerd in de topic over deze dames: waar het hart vol van is, loopt de mond van over?![]()
(dacht ik
)heb ik gezegd dat ik morele bezwaren had? dacht alleen dat ik had gezegd dat de meeste wijven er morele bezwaren tegen hebben.
De reden waarom ik er iets tegen heb weet ik zelfs niet had ik gezegd(dacht ik
)

Ik kan me herinneren dat jij alleen voor meiden met klasse ging, en een h**r heeft uiteraard geen klasse. Is dat in zekere zin geen moreel bezwaar?![]()

Wtf 16 000 euro? Ik ging volgende maand een andere auto kopen maar ik ga hier toch nog eens goed over nadenken, hahahmmm, juli zou ik niet doen...dan is het ECHT heet, hoogseizoen en alles een stuk duurder...augustus/september zijn de ideale maanden...goedkoop en niet te warm
broertjelief die er nu zit, heeft vandaag een beetje voor me rondgekeken voor AAS. ik weet dat je geen prijzen mag noemen, maar laten we zeggen dat alles daar vrij verkrijgbaar is zonder recept en 3 keer zo goedkoop als de reguliere prijzen voor AAS en HGH hier in NL
kort verblijf kan je al doen voor 10 euro per nacht...of als je echt cheapass wilt...5 euro per nacht maar dan heb je geen schoonmaak en airco
beter nog zelfs...hij wil zn eigen huis daar gaan kopen
voor 16.000 euro een twee verdieping huis, met eigen hek eromheen en gemeenschappelijk zwembad
niiiice, heb ik voortaan gratis verblijf als ik op vakantie ben![]()

Ik ben meer een zwemmerohja...en voor 40 euro vlieg je van eiland naar eilandrondtrekken kost ook niks dus
![]()

Noem het hoe je het wil noemen. Het feit blijft dat je dit soort topics met veel interesse volgt.![]()

(btw morele bezwaren zou impliceren dat ik mensen die naar de h**ren gaan zowieso al bestempel als smeerlappen/uitschot, terwijl dat helemaal niet zo is)

kan je verzekeren dat ik nog nooit ben geweest. en als ik er ooit eentje zal bezoeken... alleszins niet met heldere geest.Ja, zo zou je het wel kunnen noemen. Het zou me niks verbazen als je er al eens geweest bent of dat je ze ooit zult bezoeken. (en dan uit jezelf en zonder weddenschap; Al wil ik best een keertje met je wedden om je over de streep te halen hoor, dat dan weer wel)
haha, je gaat er alleen van uit dat het allemaal leugenaars zijn die het allemaal niet zo nauw nemen.![]()

kan je verzekeren dat ik nog nooit ben geweest. en als ik er ooit eentje zal bezoeken... alleszins niet met heldere geest.

In het andere topic zei je nog dat je het zou doen als je er beter van zou worden. Je gaf zelf een voorbeeld in de vorm van: ik wed voor €50 dat jij het niet durft; (of zoiets dan)
En onder invloed is ook geen probleem hoor. Dan ben je nog geiler.![]()
idd, dan is het mijn verantwoordelijkheid niet meer, iedereen weet namelijk dat ik zelf een h**r ben en alles voor een zekere prijs doe.

Iedereen is te koop. Als het bedrag maar hoog genoeg is.![]()