Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@Bert gewoon Tinder installeren matsko.Te kort hier om überhaupt de vrouwen te kennen.
Zal op Tinder ook wel los gaan rond Valentijn![]()
Beetje jammer toch.
Het is nog even voor het 14 februari is hoor.
Heb ik al gedaan, maar ben @Nienke nog niet tegengekomen .

Jij zit echt op dansen nu?Heb ik al gedaan, maar ben @Nienke nog niet tegengekomen .
0 matches
En ja, ik heb genoeg geliked.
Maar vanavond weer salsa-avond.
Poging tot.
Leuk Bert!
Oké succes. Hoeveelste les?
Jij zit echt op dansen nu?
Bij het woord salsa krijg ik zin in doritos

Heb ik al gedaan, maar ben @Nienke nog niet tegengekomen .
0 matches
Maar vanavond weer salsa-avond.
Dus nu zeg je eigenlijk dat ik een koekenbakker ben.Tinder is toch wel een zekerheidje op matches normaal.
Happn is ook leuk, dan heb je alleen meer vrouwtjes uit de buurt.
mooi is dat.Dus nu zeg je eigenlijk dat ik een koekenbakker ben.

Alles liken Bert... De selectie doe je achteraf bij een match! (Heb ik van een vriend)0 matches
Maar vanavond weer salsa-avond.![]()
Waar haal jij de tijd vandaan?Dus nu zeg je eigenlijk dat ik een koekenbakker ben.
Misschien niet gelijk beginnen met ben je geil of wil je een koekje helpt misschien ook......................Dus nu zeg je eigenlijk dat ik een koekenbakker ben.mooi is dat.
Ik heb wel het gevoel dat max 20% er voor serieuze relatie zit en iets meer dan die gemiddeld 3 woorden en anderhalve selfie zou fijn om een beetje indruk te krijgen .
Misschien dat je eerst een match moet hebben voordat je een gesprek aan kan gaan en ik zit er juist niet om te neuken, dus óf je begrijpt me verkeerd óf je leest niet wat ik zeg.Misschien niet gelijk beginnen met ben je geil of wil je een koekje helpt misschien ook......................