AndroidHealthClinic

Valentijntje verzoek topic.

Bezoekers in dit topic

Misschien dat je eerst een match moet hebben voordat je een gesprek aan kan gaan en ik zit er juist niet om te neuken, dus óf je begrijpt me verkeerd óf je leest niet wat ik zeg.
Ik snap wat je bedoel, zat je alleen ff te stangen. Ik zie tinder niet als het medium waar je een serieuze relatie gaat vinden. Dan zijn andere sites zoals Lexa beter.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik snap wat je bedoel, zat je alleen ff te stangen. Ik zie tinder niet als het medium waar je een serieuze relatie gaat vinden. Dan zijn andere sites zoals Lexa beter.
Eens.
Achter dat soort datingsites , ik heb Lexa o.a. geprobeerd , zit een verdienmodel waardoor je niet normaal in contact kan treden zonder veel te betalen. Je kunt wel goed selectief zoeken.
 
Laatst bewerkt:
BB_ Ik denk dat als je op zoek bent naar een serieuzer iets dat er betere alternatieven zijn...

Edit: Jullie waren mij al voor!
 
  • Like
Waarderingen: BB_
BB_ Ik denk dat als je op zoek bent naar een serieuzer iets dat er betere alternatieven zijn...

Edit: Jullie waren mij al voor!
Grappig dat dit mijn eerste reactie ook was vorige week en toen meerdere mensen riepen dat ik toch echt eens Tinder moest proberen. Ach ja, proberen kan nooit kwaad, maar om nou 0 matches te krijgen :p.
 
Aaah lief, wie weet meeten we nog eens Bert.
Meeten is weeten.
lat-plastic---30cm-(c)pr0142.jpg
 
Heb ik al gedaan, maar ben Nienke nog niet tegengekomen .
0 matches :treuren:
En ja, ik heb genoeg geliked. :P
Maar vanavond weer salsa-avond. :woot:

Geen één match???? Zelfs deze kleine dwerg had meer dan genoeg matches.... En nee, ik behoorde niet de categorie die alles maar naar rechts veegt...
 
Misschien dat je eerst een match moet hebben voordat je een gesprek aan kan gaan en ik zit er juist niet om te neuken, dus óf je begrijpt me verkeerd óf je leest niet wat ik zeg.
Hoezo geen match?
 
Doe een foto zonder shirt BB_, gegarandeerd succes
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Doe een foto zonder shirt BB_, gegarandeerd succes
Ik denk dat wat Mi_St zegt dan juist nog meer opgaat. Ik heb overigens wel een foto zonder shirt en 1 in de gym,:p maar eerst een aantal normale foto's omdat ik denk dat ik mensen die naar een serieuze relatie op zoek zijn hier niet direct op afgaan.
 
Defensiekleding is ook vaak een succes;)
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Defensiekleding is ook vaak een succes;)
Had er 1 foto in uniform tussen zitten. Heb zojuist m'n account gedelete. Zal nog eens een nieuwe aanmaken met een beter profiel. Wellicht was m'n elo-rate slecht.
 
Nee doe niet aan die onzin. Commercieel gedoe.
Juist leuk toch om op die dag elkaar leuk te verwennen of het weekend er na ergens lekker een hapje te eten.
Het is commercieel maar zeker ook leuk.
 
Ik vind het heerlijk om die ander 1 dag per jaar eens niet te verwennen en daar heb ik valentijn voor uitgekozen :roflol: :p
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Back
Naar boven