AndroidHealthClinic

Van ecto naar ecto

Barrrry

Cool Novice
Waardering
0
Met trots presenteer ik u... Ugug... :rolleyes: .. een foto van mijn bovenlichaam na 8 maanden training, zonder eet- en trainschema's. Hier gaat uiteraard verandering in komen!!

Bedankt voor het plaatsen van de foto override :)

Deze is koud genomen en er zal zeker meer volgen. Ik ben pas vorige week begonnen met een split schema, 3 daags, met nadruk op borst en schouders.

Benen ga ik ook doen, maar vanwege een blessure even niet :(

Ik plaats deze foto niet om complimentjes te krijgen over mijn ''uber aanleg'', maar meer als een lachertje voor over een jaar en een goede vergelijking.

Spec's: 1.85m @ 68kg.
Mijn doel: droog blijven, massa aanzetten, definitie krijgen.

Laatst bewerkt:
Met trots presenteer ik u... Ugug... :rolleyes: .. een foto van mijn bovenlichaam na 8 maanden training, zonder eet- en trainschema's. Hier gaat uiteraard verandering in komen!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze is koud genomen en er zal zeker meer volgen. Ik ben pas vorige week begonnen met een split schema, 3 daags, met nadruk op borst en schouders.

Benen ga ik ook doen, maar vanwege een blessure even niet :(

Ik plaats deze foto niet om complimentjes te krijgen over mijn ''uber aanleg'', maar meer als een lachertje voor over een jaar en een goede vergelijking.

Spec's: 1.85m @ 68kg.

brutale gele kikker heeft je foto overgenomen

2mg05kz.jpg

?

• Topic Starter Topic Starter
Klote kikker, ik ga 'm weg schoppen.

lol ben je 21? je ziet er uit als 14;)

maar die nadruk op borst/schouders kun je betermaar weg laten en gewoon voor fullbody gaan! want van achterlopende spiergroepen kun je nu nog niet spreken. + je schouders lijken juist als enige wel aardig al.

lol ben je 21? je ziet er uit als 14;)

maar die nadruk op borst/schouders kun je betermaar weg laten en gewoon voor fullbody gaan! want van achterlopende spiergroepen kun je nu nog niet spreken. + je schouders lijken juist als enige wel aardig al.

Tja, meeste schatten mij 17 a 18. Dus of je overdrijft een beetje, of de foto vertekent het beeld door de vage kop die ik trek tijdens het aanspannen ;)

Fullbody ga ik zeker eens proberen. Nu nog even de 3 daagse split afmaken (denk?)

Succes kerel. Komt wel goed. Genoeg eten!

Thanks! :)

(en misschien zie ik er dan al uit als 15.... :cool::cool:)

Benchpress is trouwens 50kg, zowel incline als flat. Vorige week drukte ik nog 40 met moeite...

Jammer dat je niet getrained heb met een deftig voedingsschema erbij. Dan had je al veel meer gedrukt

Mijn doel: droog blijven, massa aanzetten, definitie krijgen..

Precies het juiste uitgangspunt om als ecto ecto te blijven!

Goed voor een 14 jarige :thumbs:

Mijn doel: droog blijven, massa aanzetten, definitie krijgen..

Precies het juiste uitgangspunt om als ecto ecto te blijven!

Dat zal best. Maar mijn doel is niet om >85kg te worden. Ik heb een doel waar een limiet aan is verbonden en ik heb jaren de tijd, in tegenstelling tot anderen die alleen maar meer willen in een zo kort mogelijke periode, waar ik wel respect voor heb natuurlijk.

Sommige mensen hier vind ik wel heel triest reageren. Als jij op 1 foto kan zien dat ik 14 lijk, waarom krijg ik dan wel overal sigaretten en drank mee? Iedereen schat mij in op 18 a 19, en daar ben ik BLIJ mee.. Als ik 50 ben zie ik eruit als 40, kunnen er niet veel zeggen... Zit bij mij echt in de familie, zowel van moeders als vaders kant, dus ik kan er (gelukkig) niks aan doen :) Mijn moeder is 46, wordt vaak 36 geschat, mijn vader is 49, wordt vaak 40 geschat. Broertje/zus hebben hetzelfde.. Who cares? :)

Maar gelukkig heb ik qua verstand en mentaliteit geen achterstand, terwijl ik er zo al 2 in dit topic kan noemen die dit blijkbaar wel hebben ;)

Laatst bewerkt:
wat jij nodig hebt is een goed bulkschema, je ziet er goed afgetraind uit, maar blijft natuurlijk mager omdat je voeding niet aangepast is.
En dat jonger uitzien, haha, doet me aan mezelf denken, bij mij was dat enorm erg, ik zag er op mijn 20 echt maar 14 uit, amaai ik moest er niet aan denken uit te gaan zonder identiteitskaart, bv in de bioscoop : "dit is wel een 16+film, manneke", en ik was 21j!
Maar idd, dat blijft, ik ben nu 43j, en word tussen de 30 en 34j geschat

wat jij nodig hebt is een goed bulkschema, je ziet er goed afgetraind uit, maar blijft natuurlijk mager omdat je voeding niet aangepast is.
En dat jonger uitzien, haha, doet me aan mezelf denken, bij mij was dat enorm erg, ik zag er op mijn 20 echt maar 14 uit, amaai ik moest er niet aan denken uit te gaan zonder identiteitskaart, bv in de bioscoop : "dit is wel een 16+film, manneke", en ik was 21j!
Maar idd, dat blijft, ik ben nu 43j, en word tussen de 30 en 34j geschat

Geweldig toch? :D Ik ken er ook een in de sportschool die ik al een jaar zo'n 35 schatte, blijkt 'ie 50 te zijn!

Met een bulkschema ben ik al een tijdje begonnen, daarover heb ik een ander topic lopen. Zit zo rond de 5000 kcal's per dag, maar kom meestal toe aan 4500.

M'n vriendin is trouwens 17.. Die zal gedacht hebben dat ik ook 17 was :rolleyes:

ik corrigeer je even;

Mijn doel; flink bulken, massa aanzetten, daarna droog trainen, en dan komt definitie vanzelf.

Droog blijven en massa aanzetten gaat nauwelijks samen.
Ik raad je aan om een fatsoenlijk voedingsschema in elkaar te zetten en die met ijzeren wil te handhaven, daarnaast natuurlijk flink trainen, en volgend jaar ergens in mei pas bepalen of je voldoende massa hebt om een keer droog te trainen. Waarschijnlijk ga je gewoon nog een jaar door met (clean) bulken.

moet dit niet in de tiener sectie?

j/k:D

Terug
Naar boven