Fitness Seller

Van ecto naar ecto

• Topic Starter Topic Starter
Laat maar ik doe het zelf wel;) Hebben we daar ook geen gezeik meer over toch?:) Trouwens, waarom zoek je me op op hyves?
Daten?:haha:
[afbeelding niet meer beschikbaar]
`

Daten?? Na die foto, neuh:rolleyes:
Waarom ik je zoek? Je stond op de voorpagina met ''spannend contact gezocht met jongens'' inkoppertje :D

Grapje hoor. Mooi overhemd, Ledûb?

Wie zegt dat dat mijn doel is?:rolleyes: Als ik alleen abs had getraind, en een beetje aan cardio had gedaan, dan had ik dat ook wel bereikt ja.
Denk voortaan na voordat je wat zegt.

As ik van kinds af aan meer at had ik ook meer massa...As hebben we gewoon niet veel aan....ze zeggen wel eens: As is verbrand hout

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb niks gezegd, je bent idd veel groter!!

• Topic Starter Topic Starter
Net weer lekker getraind en vandaag zo'n 5k kcal binnen gewerkt.
Kipfilet had ik even geen trek in, dus toen maar voor brood + veel kaas + veel bacon gegaan:D Ongeveer zo'n 20 weggewerkt tijdens op het werk. Bak kwark van Almhoff, ei-salade 500gr., pasta 700gr. in de avond en 3 shakes.

Vandaag biceps en borst getraind. Biceps meten in pomp nu 35cm. Eens kijken wat daar van overblijft morgen en overmorgen :rolleyes:

[Link niet meer beschikbaar]

Ik heb niks gezegd, je bent idd veel groter!!

Get a life.

Net weer lekker getraind en vandaag zo'n 5k kcal binnen gewerkt.
Kipfilet had ik even geen trek in, dus toen maar voor brood + veel kaas + veel bacon gegaan:D Ongeveer zo'n 20 weggewerkt tijdens op het werk. Bak kwark van Almhoff, ei-salade 500gr., pasta 700gr. in de avond en 3 shakes.

Vandaag biceps en borst getraind. Biceps meten in pomp nu 35cm. Eens kijken wat daar van overblijft morgen en overmorgen :rolleyes:

Mooi zo man;) 35CM is netjes. Ghehe. Hopelijk blijft die pomp er lekker in:thumbup:

Altijd dat gezeik hier.

Laat maar ik doe het zelf wel;) Hebben we daar ook geen gezeik meer over toch?:) Trouwens, waarom zoek je me op op hyves?
Daten?:haha:
[afbeelding niet meer beschikbaar]

:sd:

o ja, dat fysiek van die eerst mode-nicht, daar mag je toch wel 1/2 jaar fanatiek fitnessen voor uittrekken en dan moet je ook nog zo laag ine je vet kunnen komen. die tweede foto, daar mag je 4/5 jaar voor rekenen.
dat dat in 2 maanden haalbaar is is natuurlijk onzin, tenzij je de genen van een god hebt

Terug
Naar boven