Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik corrigeer je even;
Droog blijven en massa aanzetten gaat nauwelijks samen.
Ik raad je aan om een fatsoenlijk voedingsschema in elkaar te zetten en die met ijzeren wil te handhaven, daarnaast natuurlijk flink trainen, en volgend jaar ergens in mei pas bepalen of je voldoende massa hebt om een keer droog te trainen. Waarschijnlijk ga je gewoon nog een jaar door met (clean) bulken.

Masselpikwat jij nodig hebt is een goed bulkschema, je ziet er goed afgetraind uit, maar blijft natuurlijk mager omdat je voeding niet aangepast is.
En dat jonger uitzien, haha, doet me aan mezelf denken, bij mij was dat enorm erg, ik zag er op mijn 20 echt maar 14 uit, amaai ik moest er niet aan denken uit te gaan zonder identiteitskaart, bv in de bioscoop : "dit is wel een 16+film, manneke", en ik was 21j!
Maar idd, dat blijft, ik ben nu 43j, en word tussen de 30 en 34j geschat

Ik heb mijn doel waarschijnlijk niet goed genoeg omschreven. Mijn excuses voor de verwarring.
Doel is dus om wel massa aan te komen, met een bijbehorende steiging van de BF. Maar wat ik absoluut niet wil is dat ik op mijn weg naar ''groot monster'' (wat trouwens mijn doel niet is) een pens krijg en teveel definitie verlies op mijn armen, buik en rug. Klinkt raar: maar de meeste mensen die mijn bovenlichaam bloot zien, vinden het wel prima zo. Dun, dat wel.. maar wel gezond. Bedenk wel dat ik van 59kg kwam! Mijn doel was om er gezond uit te zien, niet om breed te worden. Dat doel heb ik, naar de mening van anderen, toch bereikt. Op naar het volgende doel...
Natuurlijk begrijp ik dat je pas flink massa kunt aanzetten als je eerst je BF wat omhoog gooit. Maar ik wil slank blijven, maatje L blijven dragen, en dat vervolgens onderhouden.
Maargoed, een foto zegt meer dan 1000 woorden:
[Link niet meer beschikbaar]
Dit wil ik bereiken. Misschien wel het meest foute doel op een BB forum, maargoed: over smaak valt niet te twisten![]()

Niet van zo'n mode-nicht.Ik heb mijn doel waarschijnlijk niet goed genoeg omschreven. Mijn excuses voor de verwarring.
Doel is dus om wel massa aan te komen, met een bijbehorende steiging van de BF. Maar wat ik absoluut niet wil is dat ik op mijn weg naar ''groot monster'' (wat trouwens mijn doel niet is) een pens krijg en teveel definitie verlies op mijn armen, buik en rug. Klinkt raar: maar de meeste mensen die mijn bovenlichaam bloot zien, vinden het wel prima zo. Dun, dat wel.. maar wel gezond. Bedenk wel dat ik van 59kg kwam! Mijn doel was om er gezond uit te zien, niet om breed te worden. Dat doel heb ik, naar de mening van anderen, toch bereikt. Op naar het volgende doel...
Natuurlijk begrijp ik dat je pas flink massa kunt aanzetten als je eerst je BF wat omhoog gooit. Maar ik wil slank blijven, maatje L blijven dragen, en dat vervolgens onderhouden.
Dit wil ik bereiken. Misschien wel het meest foute doel op een BB forum, maargoed: over smaak valt niet te twisten![]()

In de tienersectie had dit topic al 8 paginas vol met spam en discussies over hoe groot zijn biceps zijn.

Jij bent 17, ik 21.... veel plezier in de tienersectie![]()

Trekt inderdaad op niets. Is niet eens een doel.Heb je na 2 maanden al.
Ja vriend, maar het blijft niet grappig. Ik ben zo'n beetje de enige die m'n harses niet verbergt en ik wordt direct onderuit getrapt. Dat vind ik gewoon zwak. Ik vind het leuk dat we allemaal lollig zijn, maar met dit overdreven gedoe wordt mijn hele topic verpest.
Inderdaad gewoon een maand cutten. Hij heeft zelfs een peer vorm.
@TS:
bedoel je zoiets?
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Dit zou heel mooi zijn natuurlijk, maar dat wordt misschien een doel wanneer ik mijn huidige doel heb bereikt.

Ja vriend, maar het blijft niet grappig. Ik ben zo'n beetje de enige die m'n harses niet verbergt en ik wordt direct onderuit getrapt. Dat vind ik gewoon zwak. Ik vind het leuk dat we allemaal lollig zijn, maar met dit overdreven gedoe wordt mijn hele topic verpest.
welkom op DBB waar je je niet alles van aan moet trekken
welkom op DBB waar je je niet alles van aan moet trekken
![]()

Als ik zeik, is dat niet om te zeiken, maar om aan mijn 10.000 posts te komen, zodat ik vanzelf sterker wordt![]()

Laat mij je nou niet verbeteren om je Hyves foto te posten
![]()
Hebben we daar ook geen gezeik meer over toch?
Trouwens, waarom zoek je me op op hyves?