Fitness Seller

Van Fitshape overstappen op Hulk force supplement

KayleeeB

Dutch Bodybuilder
Waardering
7
Lengte
1m70
Massa
70kg
Heey,

Ik gebruik op dit moment gebruik ik Fitshape power&herstel en Fitshape Fatburner.

Ik wil graag overstappen naar iets anders want ik zie niet echt resultaat.
Ik heb op een site advies gevraagd en ik kreeg het advies om RAW IRON HULK FORCE V2 te gaan gebruiken.

Ik ben een vrouw 16jaar 173cm 71kg en ik wil me vp en me gewicht verlagen. Weet nu niet precies hoeveel het is maar er zit nog een zwembandje die ik graag weg wil hebben.

In de supplement zoek ik waardoor ik meer power krijg tijdens de training en dat me herstel beter gaat.

Ik train meestal 3-4 keer krachttrainig per week en 2 keer cardio (20min hardlopen 8,0km/h en fietsen 25min

Kan ik RAW IRON HULK FORCE V2 het best gaan gebruiken? Of denken jullie dat er betere of andere supplementen beter voor mij zijn?

Let my knoww!

zou eerder denken aan je voeding. supps zijn maar een klein persentage en is een bijvulling. als je voeding goed is zou ik evt whey gebruiken en je kunt er nog vetverbrandende producten bij pakken, groene thee/cla/cafeine. vind dit overgens weggegooid geld. zolang je voeding niet goed is ga je met die dinge niet veel merken

gewoon exact doen wat supplementenverdelers je zeggen, dan kan er absoluut niks misgaan. Je zou ook een boek kunnen lezen over vetverbranding en gezond afvallen zoals 'the warrior diet' maar dat is nogal omslachtig en kost veel werk, dus hou het maar bij RAW IRON HULK FORCE V2

de stoffen die Hulk Force bevat zijn een prima combinatie voor spierherstel, extra energie en gaan tevens ook spierafbraak tegen.

het zal je echter geen extreme "energie" boost geven, zoals de meeste "pre-workout" mixes; Jack3D, Crack of NoxiPro maar aangezien jou leeftijd raad ik jou deze ook niet aan :)

Voeding is essentieel en de sleutel tot een mooi figuur, laat je niet van de wijs brengen door supplementen en hun 'wonderwerkingen'...

Terug
Naar boven