AndroidHealthClinic

Nieuw van RAW IRON: HULK FORCE pre-en post-workout!

Je geeft aan dat je het hele jaar door kan gebruiken.
Maar dan gebruik je het hele jaar door creatine??????

Is toch ook niet ideaal?

• Topic Starter Topic Starter
Je geeft aan dat je het hele jaar door kan gebruiken.
Maar dan gebruik je het hele jaar door creatine??????

Is toch ook niet ideaal?

Van Creatine is inmiddels bekend dat je het veilig het hele jaar door kunt gebruiken. Persoonlijk vind ik een aantal pauzes per jaar inlassen prettiger, maar je kunt het zonder problemen door blijven gebruiken als dat je persoonlijke voorkeur is.

De aanbieding met €10 korting per pot is nog 4 dagen geldig!;)

Laatste dag actieprijs!:D
Creatine, Waxy Mais, Dextrose, Glutamine, Mineralen, Beta-Alanine en BCAA's in 1 product-2kg voor €29,95 (vanaf 16 oktober €39,95)

waarom niet deze prijs van 29,95 aanhouden? denk dat je dan veel meer gaat verkopen dan voor 39,95. beetje prijzig voor zo'n product.

waarom niet deze prijs van 29,95 aanhouden? denk dat je dan veel meer gaat verkopen dan voor 39,95. beetje prijzig voor zo'n product.

Als je naar de meeste pre-en/of post-workout producten kijkt zitten die allemaal rond de €50.
Daarbij zijn de doseringen in HULK FORCE van bijv. de Creatine, Beta-Alanine en BCAA's een stuk hoger dat de meeste andere producten.
Je krijgt er ook nog eens extra aparte Creatine bij om alleen op rustdagen te gebruiken, dus zelfs voor €39,95 heb je denk ik een hele mooie deal.:)

HULK FORCE wordt nu tijdelijk geleverd met een gratis 250 gram pot RAW IRON Whey. De gratis Creatine voor op rustdagen zit er ook nog bij. Nice!:D

Product ziet er goed uit!
hoe is de verdeling tussen de dextrose/waxymaize?
als ik snel reken zit er per 100gram hulkforce ongeveer 70gram dextro/waxy.
is de verdeling 35/35?

Product ziet er goed uit!
hoe is de verdeling tussen de dextrose/waxymaize?
als ik snel reken zit er per 100gram hulkforce ongeveer 70gram dextro/waxy.
is de verdeling 35/35?

He Timmert,

De HULK FORCE wordt veel verkocht en we krijgen alleen nog maar positieve reacties terug. Wat de mensen heel prettig aan de HULK FORCE vinden is dat er geen stimulerende ingredienten inzitten zoals cafeine. Hierdoor krijg je niet de rare syptomen die je vaak bij andere pre-workout supps krijgt zoals misselijkheid, duiziglijkheid, diarree, crash enz.
De ingredienten die er wel toe doen zoals de Creatine, Beta-Alanine, BCAA's enz zijn extra hoog gedoseerd zodat ze ook echt hun werk kunnen doen.
Voor de rest klopt je rekensom volledig, ook de verdeling Dextro/Waxy.;)

Hier staan trouwens nog wat reviews tussen.

Sportieve groeten,
Bas

Oke top bedankt voor de snelle reactie!

Terug
Naar boven