Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Nieuw van RAW IRON: HULK FORCE pre-en post-workout!
Van Creatine is inmiddels bekend dat je het veilig het hele jaar door kunt gebruiken. Persoonlijk vind ik een aantal pauzes per jaar inlassen prettiger, maar je kunt het zonder problemen door blijven gebruiken als dat je persoonlijke voorkeur is.
Laatste dag actieprijs!
Creatine, Waxy Mais, Dextrose, Glutamine, Mineralen, Beta-Alanine en BCAA's in 1 product-2kg voor €29,95 (vanaf 16 oktober €39,95)
Als je naar de meeste pre-en/of post-workout producten kijkt zitten die allemaal rond de €50.
Daarbij zijn de doseringen in HULK FORCE van bijv. de Creatine, Beta-Alanine en BCAA's een stuk hoger dat de meeste andere producten.
Je krijgt er ook nog eens extra aparte Creatine bij om alleen op rustdagen te gebruiken, dus zelfs voor €39,95 heb je denk ik een hele mooie deal.
Product ziet er goed uit!
hoe is de verdeling tussen de dextrose/waxymaize?
als ik snel reken zit er per 100gram hulkforce ongeveer 70gram dextro/waxy.
is de verdeling 35/35?
Product ziet er goed uit!
hoe is de verdeling tussen de dextrose/waxymaize?
als ik snel reken zit er per 100gram hulkforce ongeveer 70gram dextro/waxy.
is de verdeling 35/35?
De HULK FORCE wordt veel verkocht en we krijgen alleen nog maar positieve reacties terug. Wat de mensen heel prettig aan de HULK FORCE vinden is dat er geen stimulerende ingredienten inzitten zoals cafeine. Hierdoor krijg je niet de rare syptomen die je vaak bij andere pre-workout supps krijgt zoals misselijkheid, duiziglijkheid, diarree, crash enz.
De ingredienten die er wel toe doen zoals de Creatine, Beta-Alanine, BCAA's enz zijn extra hoog gedoseerd zodat ze ook echt hun werk kunnen doen.
Voor de rest klopt je rekensom volledig, ook de verdeling Dextro/Waxy.