XXL Nutrition

Van school ''getrapt''

Hij denkt dat als hij het maar lang genoeg blijft verkondigen iedereen het nog gaat geloven ook.

Ben je actief werk zoekende dan of wil je weer eens verkondigen dat je ouders wat meer geld hebben dan gemiddeld?

Oh nee je kon dat met terugwerkende kracht aanvragen, groep vrienden was jaar op vakantie geweest dus niet gewerkt en geen school. Kregen ze 3500 euro aan bijstand omdat vorig jaar zomer de bijstand terugwerkend veranderd werd dat inkomen van ouders niet meer meetelde.

Was 1 of andere rare regel waardoor iedereen die thuis woonde en geen werk of opleiding had, recht had op 6 of 7 maanden bijstand. :roflol:

---------- Post toegevoegd 23 July 2013 om 00:40 ----------

Hij denkt dat als hij het maar lang genoeg blijft verkondigen iedereen het nog gaat geloven ook.

Was t maar zo'n feest dan had ik die 3500 euro mooi kunnen gebruiken om nieuwe velgen te kopen. :trollface:

Oh nee je kon dat met terugwerkende kracht aanvragen, groep vrienden was jaar op vakantie geweest dus niet gewerkt en geen school. Kregen ze 3500 euro aan bijstand omdat vorig jaar zomer de bijstand terugwerkend veranderd werd dat inkomen van ouders niet meer meetelde.

Was 1 of andere rare regel waardoor iedereen die thuis woonde en geen werk of opleiding had, recht had op 6 of 7 maanden bijstand. :roflol:

---------- Post toegevoegd 23 July 2013 om 00:40 ----------

Was t maar zo'n feest dan had ik die 3500 euro mooi kunnen gebruiken om nieuwe velgen te kopen. :trollface:

zoek ff op, gimme gratis geld :roflol:

zoek ff op, gimme gratis geld :roflol:

Moest je binnen een paar maanden aanvragen toen, dacht dat dat voor september 2012 aangevraagd moest worden en dan kreeg je vanaf 1 januari 2012 terugwerkend bijstand.. :o

Maar goed, als je thuis woont, geen werk kan vinden of opleiding doet dan kun je dus bijstand aanvragen..

Mits je uiteraard geen eigen vermogen boven een bepaald bedrag hebt.

Uitkering moet je altijd met terug werkende kracht aanvragen.
Dan hoef je tenminste niet naar al die vage bijeenkomsten bij t uwv en heb je niet die verplichte sollicitaties die je moet doen ;)

Ja of je moet zo een armoedzaaier zijn dat je het niet eens een half jaartje op je geld kan wachten.

Woow, ik ga maar even kijken dan. Ben sinds 1 jan uitgeschrijven bij school/stufi, en heb geen werk o.i.d. Heb ik dan al recht op die uitkering? :O

Dan hoef je tenminste niet naar al die vage bijeenkomsten bij t uwv en heb je niet die verplichte sollicitaties die je moet doen ;)

Ja of je moet zo een armoedzaaier zijn dat je het niet eens een half jaartje op je geld kan wachten.

Ik dacht dat je het niet terugwerkend aan kan vragen? Was enkel in die periode.

Daarnaast als je genoeg geld had om de tijd door te komen had je waarschijnlijk te veel om bijstand aan te kunnen vragen aangezien max vermogen maar paar 1000 is dacht ik

---------- Post toegevoegd 23 July 2013 om 10:31 ----------

Woow, ik ga maar even kijken dan. Ben sinds 1 jan uitgeschrijven bij school/stufi, en heb geen werk o.i.d. Heb ik dan al recht op die uitkering? :O

Als je geen werk kan vinden wel ja.. En niet veel eigen vermogen hebt.

:o

---------- Post toegevoegd 23 July 2013 om 11:31 ----------

Ik dacht dat je het niet terugwerkend aan kan vragen? Was enkel in die periode.

Daarnaast als je genoeg geld had om de tijd door te komen had je waarschijnlijk te veel om bijstand aan te kunnen vragen aangezien max vermogen maar paar 1000 is dacht ik

---------- Post toegevoegd 23 July 2013 om 10:31 ----------

Als je geen werk kan vinden wel ja.. En niet veel eigen vermogen hebt.

max 11000 eigen vermogen auto,caravan,goud enz.

• Topic Starter Topic Starter
jullie bitches stelen mn topics, reported

Terug
Naar boven