Fitness Seller

Hoe word je populair op school? (Tips van ervaringsdeskundigen)

Cool word je niet, dat ben je gewoon.

De leraar op zijn bek slaan.
werkte prima bij mij...

Liegen over hoeveel chicks je regelt in het pua topic van een bodybuilding forum schijnt een goede manier te zijn om populair te worden.

Ik had nooit echt * populaire * boys of chicks op school.
Wel een paar van die zogenaamd gevaarlijke gasten waar je niet mee moet fokken ( kampers en wat Molukkers ).

Populair zijn is makkelijk joh, alle coole kinderen roken, en de meisjes vallen ook op die gevaarlijke types. 2 Vliegen in 1 klap

als je uitblinkt in een sport ben je wel populair op school, behalve schaken en dergelijke mss. Of grappig zijn.
Ik moet wel zeggen dat de meeste stoere jongens van vroeger in school nu een job heb bij de vuilkar of stront achter de olifanten moeten oprapen in het circus

2011.. gg on kicking a dead horse!

Af en toe in de aula met mijn pik op de tafel slaan zodat iedereen weet wie de baas is.

altijd het nerdje van de klas geweest, tot ik op mijn 15 ging blowen en pillen slikken, toen kreeg ik wel respect van de big boys (nken zat er echter pas in met +18 :o)

hier heb je wat tips om popu te worden
1.ga vaak met meisjes om niet te vaak anders worden jongens jaloers en gaan ze negatieve dingen over je zeggen
2.wees aardig
3.ik lees hier allemaal dingen over clubs enzo maar we leven nu in 2014 en ik zou dat dan niet doen want dat is gay.. :cool:
4.sluit niemand buiten
5.ga met meerdere mensen om en niet de hele tijd met een groepje blijven chillen
ik hoop dat dit je helpt!!!! ;):)

goeie eerste post

je dacht laat ik eens googlen op hoe word je populair op school en kwam op en bodydildoing forum en ging daar maar eens tips geven

Borsten krijgen.
Althans, dat hielp mij wel.

Vrienden worden met mensen uit een hoger jaar = instant populariteit in je eigen jaar.

een vriendin met huge pack borsten krijgen, dat hielp wel

Zoals je ziet ben ik kort, maar ik werd de 1e dag al gelijk populair op een grote school omdat ik een grote 'stoere jongen' uit de 4e ofzo had aangevallen omdat ik hem tegen zn vriendin hoorde zeggen dat ''die bruggers met het jaar kleiner worden'' terwijl hij mij vuil aankeek. Ik had overigens de mazzel dat zn vriendin hem daarna van mij aftrok..

Terug
Naar boven