MuscleMeat

Van welke AS minste last van acne

Zonnebank wil wel eens een gedeeltelijke oplossing zijn.

neem desnoods een accutane crème als je er echt niet mee kan leven, maar zou indd ineens goed kuren en de d-boll laten voor wat het is...

• Topic Starter Topic Starter
enrico zei:
neem desnoods een accutane crème als je er echt niet mee kan leven, maar zou indd ineens goed kuren en de d-boll laten voor wat het is...

Zo erg is het nou ook weer niet, accutane raak ik niet aan dat is grote rotzooi. echt ongezond. ik denk dat de cycle nu vast staat. 10 weken 500 mg test enth. ik ga volgende week bestellen en in nov kuren.

Juriaan zei:
Zo erg is het nou ook weer niet, accutane raak ik niet aan dat is grote rotzooi. echt ongezond. ik denk dat de cycle nu vast staat. 10 weken 500 mg test enth. ik ga volgende week bestellen en in nov kuren.

Succes, zorg wel voor voldoende nolva en proviron (achter de hand) :)

succes :)
geen stack?
zou indd. proviron nemen, versterkt de test. en je krijgt mooie harde massa :)

En puisten, bij proviron kan je daar vergif op innemen.

Laatste keer dat ik het probeer aan te kaarten:

Probeer via apotheker/huisarts een antibioticaoplossing vast te krijgen & 2x per dag je gezicht/schouders in te smeren. Zo ga je de *ontsteking* van je porieën tegengaan en zullen ze sneller/beter genezen... Ik meende dat Geoffke die ook n's gebruikt had (met AS) en dat het bij hem hielp.

Big Byron zei:
Laatste keer dat ik het probeer aan te kaarten:

Probeer via apotheker/huisarts een antibioticaoplossing vast te krijgen & 2x per dag je gezicht/schouders in te smeren. Zo ga je de *ontsteking* van je porieën tegengaan en zullen ze sneller/beter genezen... Ik meende dat Geoffke die ook n's gebruikt had (met AS) en dat het bij hem hielp.
Generiek : Erytromicine
Merknaam: Zynerith

Het echte merk bevat naast antibiotica nog een aantal bestanddelen die de huid verzorgen en de werkzaamheid van de antibiotica verhogen.

Thx ;)

Die van mij was gewoon een zelfgemaakte oplossing, en deed het ook heel goed...

Vergeet een goede nakuur en een fatsoenlijk voedingsschemaniet!!!!!!!!!!!
Verder succes, wat die acne betreft er zijn wel ergere bijwerkingen waar je je beter druk om kunt maken.

Terug
Naar boven