OzzyY
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 167
Ja echt wel een aanrader man

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

duurt nog wel even voordat jullie weer serieus genomen worden
De perfection van Body en Fit is toch getest hiero? Op 60% eiwitten inplaats van 78% ofzo...
Dus die neem ik nu ook niet meer, ga ook eens kijken wat je hieraan kan doen. Want in Amerika is grote rechtszaken tegen Amino Spiking, zeggen 30gr maar werkelijkheid is 20gr en zijn heel veel bedrijven kapot daaro.
Er is inderdaad een topic geweest waarin een "test" is gehouden, een test waarvan de feiten en omstandigheden onbekend zijn voor ons. Het resultaat was inderdaad circa 65% wat nooit kan. Daar zijn we erg van geschrokken dat een excelbestandje met dat feit naar buiten kwam. We werken dagelijks met onze leveranciers samen om het beste en eerlijkste product neer te zetten. We zijn er daarom direct bovenop gesprongen en dit volledig uit te zoeken.Heb je een link naar het topic over dat body en fitshop minder eiwit in het product heeft? Was een paar dagen afwezig op het forum![]()
De Whey Pure is 100% vrij van toevoegingen en komt direct bij Volac vandaan en gaat direct in de pot. Dat is direct het eindproduct. Daar passen of voegen we niets aan toe, puur natuur
Vandaar ook het hogere eiwitgehalte van 82% tov met smaak 78%.Je zegt dat de Pure Whey concentraat, isolaat en hydrolisaat bevat. Hoe is de verdeling daarvan? Want met een geclaimd eiwitpercentage van rond de 80% (en als we berichtgeving van de afgelopen week mogen geloven misschien wel een percentage van 65%), dan kan er toch nooit erg veel isolaat en hydrolisaat in zitten...
Als ik het zo inschat is het hooguit een paar procent. Is dat dan alleen omdat het leuk staat op het etiket? Want een paar procent isolaat en hydrolisaat kan nooit zinvol zijn. Dat is op een schep van 30 gram misschien 1-2 gram.
Ben benieuwd of je kunt aangeven om hoeveel procent isolaat en hydrolisaat het gaat.
Waarom dat gebeurd is, kun je het beste vragen bij het MT hier. Wij staan achter ons eigen product en het is 100% topkwaliteit. Wij halen de Whey uit Nederland en laten het bewerken, we houden de lijntjes heel kort waardoor we een goed en goedkoop eiwitproduct kunnen neer zetten. Zoals sommige merken vragen wij geen hoge bedragen, maar willen het juist hebben van de scherpe prijs en veel afzet. We nemen dan graag met iets minder genoegenArtiekelen zijn per direct van het web gehaald, maar als iemand het laat testen en dan hun ervaring / resultaat op internet zet word het overal in 1 x verwijderd.
Ik ga eens een mailtje sturen naar Keuringsdienst van Waarden, die zoeken dit allemaal uit en laten alles testen. Ik ben wel eens benieuwd wie nou de beste Whey / eiwitten heeft in Nederland. Want je ziet door de bomen het bos niet meer,
En denk dat 100% van de gasten hiero ook wel de puurste eiwitten willen hebben, en geen 70% eiwitten met creatine bcaa en aminozooi erin om de eiwit gehalte hoger te gooien. Heb net nog filmpjes op youtube zitten kijken over Amino Spiking, en de dure merken doen het niet, maar dan betaal je 50 euro voor 2kg, en perfection is 4.2kg voor 60 euro....
Al met al ben ik al jaren vaste klant, nooit andere merken geprobeerd. Maar ga toch eens verder kijken of ik het misschien zelf kan laten verzenden vanuit Amerika, wil al tijden MTS Whey proberen van Marc Lobliner, kan ik gelijk wat extra spullen mee laten komen. Ging ook lekker op Isotori die eiwit peptide (ben even de naam kwijt) maar moest elke keer uit Amerika komen en was toen een klein potje

Exacte cijfers moet ik voor je navragenBodyenFitshop, zouden jullie kunnen reageren op bovenstaande. Ben hier namelijk wel benieuwd naar.

Ik snap je punt helemaal en als consument mag je zeker kritisch zijn.Die pure whey van 80% ben ik ook benieuwd naar, stuur eens een test pot op van 2kg ;-) dan kan ik die eens testen. Eens kijken of ik daadwerkelijk verschil zie voel merk enz.
Wil wel eens testen, want 1 sampel heb je weinig aan.
Ik.weet dat er veel gespeeld word met eiwitten vandaar dat ik standart al meer neem, omdat ik die amino spiking al tijdje volg vanuit amerika.
Zo bekijk ik het zelf ook, je kan je geld immers maar één keer uitgeven en wil dan gewoon het beste voor weinig. Dat kan ik heel goed begrijpen
De Pure Whey is zoals aangegeven, vrij van toevoegingen als geur, smaak, zoetstoffen en andere toevoegingen. Pure Whey direct na levering in de pot gestopt. 100% zoals de natuur het bedoeld heeft
Deze kun je zeker eens proberen, hij gaat je zeker bevallen. Heel handig in smoothies, shakes of recepten
http://xxlnutrition.com/nl/nld/xxl-nutrition/perfect-whey-protein
Deze is helemaal Amino Spiking, staat al duidelijk bij
Hoge gehalte aan glutamine & bcaa's,
En dat is de reden wat Amino Spiking zo groot maakt zoals het nu is, in Amerika raden ze dit soort producten af met hoog gehalte van bcaa en glutamine omdat het amino gehalte omhoog gooit. Dit is dan van XXL maar jullie kunnen dit ook doen en niet op de label zetten.
Die pure whey van 80% ben ik ook benieuwd naar, stuur eens een test pot op van 2kg ;-) dan kan ik die eens testen. Eens kijken of ik daadwerkelijk verschil zie voel merk enz.
Wil wel eens testen, want 1 sampel heb je weinig aan.
Ik.weet dat er veel gespeeld word met eiwitten vandaar dat ik standart al meer neem, omdat ik die amino spiking al tijdje volg vanuit amerika.
2,4 gram suiker per dosering. Waar maak je je druk om?
Er is inderdaad een topic geweest waarin een "test" is gehouden, een test waarvan de feiten en omstandigheden onbekend zijn voor ons. Het resultaat was inderdaad circa 65% wat nooit kan. Daar zijn we erg van geschrokken dat een excelbestandje met dat feit naar buiten kwam. We werken dagelijks met onze leveranciers samen om het beste en eerlijkste product neer te zetten. We zijn er daarom direct bovenop gesprongen en dit volledig uit te zoeken.
Het heeft terecht voor veel commotie bezorgd, we zijn immers de grootste van de Benelux en veel mensen gebruiken Whey Perfection. Dan reken je op een goed en betrouwbaar product. Dat begrijpen we heel goed. We hebben zelf meerdere keren onze Whey laten testen en kwamen op circa 75% uit. Dat is gewoon heel goed en zoals beloofd. We werken hierin samen met Volac (één van de grootste Whey leveranciers van Europa) en AminoLabs. Ze bewerken het product tot Whey Perfection. Daarover zijn we heel open en heel eerlijkDe Whey Pure is 100% vrij van toevoegingen en komt direct bij Volac vandaan en gaat direct in de pot. Dat is direct het eindproduct. Daar passen of voegen we niets aan toe, puur natuur
Vandaar ook het hogere eiwitgehalte van 82% tov met smaak 78%.
Wat is het verschil tussen whey pure en whey perfection naturel?
Deze zijn hetzelfde op de naam na (is al vaker gevraagd).
Enkel de naam is inderdaad het verschil. We kregen bij onze klanten heel veel verwarring door de smaak "naturel", of het wel of geen toevoegingen had. We hebben daarom het product los getrokken van de Whey Perfection als "Whey Puur". Zodra de Whey Perfection Naturel uitverkocht is, hebben we alleen nog Whey Pure. De prijs van de "naturel" is een onderdeel van de Whey Perfection en heeft een vaste prijs. Dit kunnen we niet aanpassen. De Whey Puur is een los product, vandaar we die een scherpere prijs gegeven hebbenOk duidelijk, dan blijft het verschil in prijs nog even een mysterie
Er zitten immers minder verwerkingskosten aan en bieden daarom het product graag goedkoper aan.