- Waardering
- 239
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 116kg
Om half 11 (22:30 red.) op rtl5
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ilja toch....ze is strak he?

Maar volgens mij gebruikt ze wel anabolen. Ze ziet er in ieder geval niet meer paalbaar uit. Of je moet op jongens vallen.![]()

Maar volgens mij gebruikt ze wel anabolen. Ze ziet er in ieder geval niet meer paalbaar uit. Of je moet op jongens vallen.![]()

Ze leest mee...Maar volgens mij gebruikt ze wel anabolen. Ze ziet er in ieder geval niet meer paalbaar uit. Of je moet op jongens vallen.![]()

)beetje hypocriet van haar die woorden over spuiten. Het is duidelijk te zien dat ze roids gebruikt heeft. En dan zo hard er tegen liegen. Jammer. als je haar kuiten zag![]()
Wel eens over nagedacht dat ze het hele jaar door getest word door haar PL bond? Als ze doodleuk gaat vertellen dat ze de spuit erin geramt zou hebben, ligt ze eruit. Dat is niet hypocriet hoor. Alsof een wielrenner toe gaat geven dat hij doping gebruikt... of mag dat wel?

Vind jij haar wel paalbaar dan ? Zeker wel respect dat iemand zoiets kan bereiken, maar voor een meid vind ik het gewoon echt niks. Jongens die zo'n meid als vriendin hebben zijn mijns ziens toch echt wel gay.
(dat zal negatieve karma worden waarschijnlijk)
edit: ik haalde die anabolen trouwens aan omdat ze dat ontkende bij Jensen.
Ik heb het nog niet gezienVind jij haar wel paalbaar dan ? Zeker wel respect dat iemand zoiets kan bereiken, maar voor een meid vind ik het gewoon echt niks. Jongens die zo'n meid als vriendin hebben zijn mijns ziens toch echt wel gay.
(dat zal negatieve karma worden waarschijnlijk)
edit: ik haalde die anabolen trouwens aan omdat ze dat ontkende bij Jensen.