AndroidHealthClinic

Vanavond bij Jensen, de wereldkampioene Powerliften

We gaan allemaal kijken :yes:

tja kan ik niet kijken

Al komt mohamed bij jensen,
mijn god wat een verschrikkelijke simpele zooi is dat programma!

Dikke respect voor haar!

Vind jij haar wel paalbaar dan ? Zeker wel respect dat iemand zoiets kan bereiken, maar voor een meid vind ik het gewoon echt niks. Jongens die zo'n meid als vriendin hebben zijn mijns ziens toch echt wel gay. :D

(dat zal negatieve karma worden waarschijnlijk :D)

edit: ik haalde die anabolen trouwens aan omdat ze dat ontkende bij Jensen.

Het is gewoon een type vrouw waar weinig mannen op zullen vallen dat is idd gewoon zo.
Je vind het iets of helemaal niets zoals ze zelf al aangaf. Net zoals enkel vrouwen (als purple ;) )grote bodybuilders (dus van 110+kg) wel apprecieren maar het overgrote merendeel van de vrouwen dat niet zal.

beetje hypocriet van haar die woorden over spuiten. Het is duidelijk te zien dat ze roids gebruikt heeft. En dan zo hard er tegen liegen. Jammer. als je haar kuiten zag :roflol:

beetje hypocriet van haar die woorden over spuiten. Het is duidelijk te zien dat ze roids gebruikt heeft. En dan zo hard er tegen liegen. Jammer. als je haar kuiten zag :roflol:

Ohja hypocriet.. ofcourse :rolleyes: Wel eens over nagedacht dat ze het hele jaar door getest word door haar PL bond? Als ze doodleuk gaat vertellen dat ze de spuit erin geramt zou hebben, ligt ze eruit. Dat is niet hypocriet hoor. Alsof een wielrenner toe gaat geven dat hij doping gebruikt... of mag dat wel?

Nou Nou, ik vind ook niet van belang dat ze dat soort dingen moet toegeven of uberhaupt over te spreken. Ik vind dat ze het prima heeft gedaan en ze de sport goed heeft neergezet. Wat haar kuiten betreft, ik zou er een moord voor doen om ze zelf te hebben. :D

En powerlifters niet vrouwelijk? Haar leerling Judith Bravo traint af en toe bij ons in Amersfoort bij CS en dat is toch echt wel een knappe dame hoor! En die trekt ook gewichten waar ik u tegen zeg. :)

Nee ik vind goed gedaan. Bij die voetballer Drente begon hij toch ook niet over roids? Terwijl daar o.a nandrolone in overvloed wordt gebruikt.

Vind jij haar wel paalbaar dan ? Zeker wel respect dat iemand zoiets kan bereiken, maar voor een meid vind ik het gewoon echt niks. Jongens die zo'n meid als vriendin hebben zijn mijns ziens toch echt wel gay. :D

Beetje meer respect is wel op zijn plaats vind ik.

edit

Ik heb het nog niet gezien ;)

Terug
Naar boven