Fitness Seller

Vanavond bij Jensen, de wereldkampioene Powerliften

Beetje meer respect voor ons mede-forum lid. Trieste reacties weer.

Aangezien de meesten van jullie (trouwens ik ook niet) geen:

255 kg kunnen squatten,
175 kg kunnen bankdrukken,
232,5 kg deadliften

hoef je toch niet uit frustratie over haar uiterlijk te mauwen ???

Voor het geval je nog niet wist: Ielja is met name een powerlifter, geen barbiepop.
Wat ze tilt is relevant, haar uiterlijk niet.

Super veel respect, ze is sterker dan 90 % van dit board, dat betekend dat zelfs de sterke jongens hier in het stof bijten tegen deze vrouw :D

255 kg kunnen squatten,
232,5 kg deadliften

Voor het geval je nog niet wist: Ielja is met name een powerlifter, geen barbiepop.
Brute stats idd :cool:

ik heb gisteren avond even het laatste stukje gezien.. ik vond dat ze behoorlijk in de zeik werd gezet. Ze deed een 145 kg deadlift voor.. en die robert dat watje durfde het niet eens te proberen.

255 kg kunnen squatten,
232,5 kg deadliften

dat ze zo sterk is, is een hele prestatie..vind het aan de andere kant wel logisch dat die prestaties en haar uiterlijk vragen oproepen...
en dat zij dan zegt dat ze als ontbijt gewoon 3 stukjes brood eet en wat vitamines is helemaal apart...anyway blijft cool om te zien!!

Waarom weer zo'n puber opmerking over of ze "paalbaar" is. Sneu.

Als je als vrouw aan PL gaat doen, dan kies je ervoor om niet als barbie popje door het leven te gaan, dan had ze wel iets anders gekozen. Een vrouw die deze sport op hoog niveau wil bedrijven, heeft het, omgevingsgewijs, al moeilijker dan een man, dus waarom uitgerekend op een BodyBuilding forum haar op haar uiterlijk aanvallen terwijl zij juist de gene is die haar body gebuild heeft (waarschijnlijk in tegenstelling tot de feut die haar op haar uiterlijk aanviel)

Dat AS gebruik wordt ontkent is niet zo vreemd, dat is in deze thread al uitgelegd, lullig om daar steeds weer op te hameren. Als je het zo graag wil weten zoek je haar op en vraag je het persoonlijk.

Ik vind trouwens dat jensen helemaal niet zo negatief doet. Hij toont best wel wat interesse op zijn eigen manier , dat wel. :D

Wel nog een leuke presentator.

Dat van spuiten dat is ze gewoon om neen te zeggen, maar het was wel
even slikken bij het stukje van zwaardere stem krijgen...

Er wordt misschien gesproken over haar fysiek. Dat ze niet kijkt achter haar fysiek alleen maar zware gewichten tilt.
Er mag zeker over gesproken worden omdat ze er zelf voor gekozen heeft middelen te gebruiken.
Anders zou ze (denk ik) nooit zo breed geworden zijn.

255 kg kunnen squatten,
232,5 kg deadliften

Ze is zeker wel sterker dan mij, dat zal ik niet ontkennen. En ze is gespierder. Maar mag ik daarom niet mijn mening geven ? In het topic over Arnold reageren toch ook mensen die niet in de buurt van zijn fysiek komen.

Misschien komt mijn post respectloos over, maar dat is gewoon hoe ik het vind. Verder verwacht ik niet dat het haar wat uitmaakt hoe ik erover denk. ;)

Waarom weer zo'n puber opmerking over of ze "paalbaar" is. Sneu.

Als je als vrouw aan PL gaat doen, dan kies je ervoor om niet als barbie popje door het leven te gaan, dan had ze wel iets anders gekozen. Een vrouw die deze sport op hoog niveau wil bedrijven, heeft het, omgevingsgewijs, al moeilijker dan een man, dus waarom uitgerekend op een BodyBuilding forum haar op haar uiterlijk aanvallen terwijl zij juist de gene is die haar body gebuild heeft (waarschijnlijk in tegenstelling tot de feut die haar op haar uiterlijk aanviel)

:rolleyes:

Als man zijnde keur ik vrouwen meestal op paalbaarheid. Heeft niks met puberaalgedrag te maken hoor. Ze heeft gewoon al het vrouwelijke verloren, mijns ziens.

Verdedig je niet. ieder zn mening en in dit geval heb je zeker geen raar denigrerend punt.
Dat haar prestaties bijzonder zijn staat buiten kijf.
100 mensen 100 meningen. leven en laten leven.
Doe waar je zin in hebt. Bouw een schild voor kritiek.
Als je naar jensen gaat weet je dat je dergelijke vragen krijgt.
Ik vind jensen daarom niet altijd een fijne presentator maar dat is nu eenmaal de essentie van zijn programma: dom lullen, ook al levert dat ongemakkelijke situaties op voor zijn gasten.

Als man zijnde keur ik vrouwen meestal op paalbaarheid. Heeft niks met puberaalgedrag te maken hoor. Ze heeft gewoon al het vrouwelijke verloren, mijns ziens.

als sporter zijnde keur ik iemand dan op prestaties, secundair op sportbedoeld uiterlijk (BB).

in dit geval een PL-ster ergo, it's the weight that counts.

Ze is zeker wel sterker dan mij, dat zal ik niet ontkennen. En ze is gespierder. Maar mag ik daarom niet mijn mening geven ? In het topic over Arnold reageren toch ook mensen die niet in de buurt van zijn fysiek komen.

Misschien komt mijn post respectloos over, maar dat is gewoon hoe ik het vind. Verder verwacht ik niet dat het haar wat uitmaakt hoe ik erover denk. ;)

Arnold stapt op het podium om zichzelf te laten beoordelen op z'n uiterlijk, Ilja niet. Als jij je in het openbaar uitlaat over wat je van iedereen z'n uiterlijk vindt maak je jezelf flink gehaat.

Ik snap alleen niet, de avond van tevoren een patatje zonder zout.. Want anders zou ze vocht vasthouden? Ten 1e heeft ze volges mij al vocht zat en ten tweede maakt dat toch niks uit?

Arnold stapt op het podium om zichzelf te laten beoordelen op z'n uiterlijk, Ilja niet. Als jij je in het openbaar uitlaat over wat je van iedereen z'n uiterlijk vindt maak je jezelf flink gehaat.

Wat doet ze dan bij Jensen ? Verder wordt er hier op DBB normaliter weinig rekening gehouden over het uiterlijk van andere mensen. Er worden hier genoeg mensen belachelijk gemaakt, en dan bedoel ik echt belachelijk. En als ik hier verkondig dat ik zoiets bij een vrouw totaal niet mooi vind, zal ik me niet geliefd maken ? Dat is gewoon een eigen mening hebben.

Verder verwacht ik niet dat ik nu geliefd ben, dus zal weinig verschil zijn. :D

Contradictio in terminis imo...

Vrouwen meestal op "paalbaarheid" beoordelen = 100% puberaal.

:roflol:

Misschien ben ik gewoon overcoïtust, maar ik vind het niet zo vreemd. En ik verwacht dat er genoeg DBB'ers zijn die dit ook doen. Als je naar een vrouw kijkt, dan kijk je toch het eerste naar haar uiterlijk ? Maar ja, ik heb dan ook niet het libido van een veertiger. :D

:roflol:

Misschien ben ik gewoon overcoïtust, maar ik vind het niet zo vreemd. En ik verwacht dat er genoeg DBB'ers zijn die dit ook doen. Als je naar een vrouw kijkt, dan kijk je toch het eerste naar haar uiterlijk ? Maar ja, ik heb dan ook niet het libido van een veertiger. :D

Tuurlijk heb ik dat, maarja ik gedraag me dan ook puberaal:D. Maar door van iedereen in het openbaar te zeggen of diegene lelijk is of niet, en al helemaal waar diegene dan zelf ook bij zijn, is niet erg sympathiek.

Terug
Naar boven