XXL Nutrition

Vanavond bij Jensen, de wereldkampioene Powerliften

Vind jij haar wel paalbaar dan ? Zeker wel respect dat iemand zoiets kan bereiken, maar voor een meid vind ik het gewoon echt niks. Jongens die zo'n meid als vriendin hebben zijn mijns ziens toch echt wel gay. :D

(dat zal negatieve karma worden waarschijnlijk :D)

edit: ik haalde die anabolen trouwens aan omdat ze dat ontkende bij Jensen.

Zucht, als je niet weet waar je over lult...praat dan aub niet..dus omdat jij het onnatuurlijk vind, heeft zij anabolen gebruikt...zie je zelf niet in hoe triest die gedachtengang is? En hoe zit het met mensen die 2.35meter zijn? Ook anabolen? Of schoenmaat 60...ook anabolen? Of die 5 keer hun wijf kunnen nken in een uur...ook anabolen?

Oh please :rolleyes:

Verdedig je niet. ieder zn mening en in dit geval heb je zeker geen raar denigrerend punt.
Dat haar prestaties bijzonder zijn staat buiten kijf.
100 mensen 100 meningen. leven en laten leven.
Doe waar je zin in hebt. Bouw een schild voor kritiek.
Als je naar jensen gaat weet je dat je dergelijke vragen krijgt.
Ik vind jensen daarom niet altijd een fijne presentator maar dat is nu eenmaal de essentie van zijn programma: dom lullen, ook al levert dat ongemakkelijke situaties op voor zijn gasten.
Hoezo ongemakkelijk? Volgens mij beantwoordde ze alle vragen prima en zonder aarzelen. Ik vond haar juist erg sterk (letterlijk en figuurlijk :D) overkomen. Je hebt de show wel gezien? En btw: om tegen een vrouw te zeggen dat ze er als een man uit ziet is wél denigrerend.

Wat doet ze dan bij Jensen ? Verder wordt er hier op DBB normaliter weinig rekening gehouden over het uiterlijk van andere mensen. Er worden hier genoeg mensen belachelijk gemaakt, en dan bedoel ik echt belachelijk. En als ik hier verkondig dat ik zoiets bij een vrouw totaal niet mooi vind, zal ik me niet geliefd maken ? Dat is gewoon een eigen mening hebben.
Maar volgens mij gebruikt ze wel anabolen. Ze ziet er in ieder geval niet meer paalbaar uit. Of je moet op jongens vallen. :D
Ik vind dit niet echt een "gewone" mening. Beetje kinderachtig imho. Ze zit trouwens bij Jensen om wat over de sport etc te vertellen. Niet voor een schoonheidswedstrijd. Om antwoord te geven op jouw vraag.

Maarja, lekker zelf weten wat je post. Het is een vrij land. Gewoon doen alsof je er verstand van hebt :thumbs:

Zucht, als je niet weet waar je over lult...praat dan aub niet..dus omdat jij het onnatuurlijk vind, heeft zij anabolen gebruikt...zie je zelf niet in hoe triest die gedachtengang is? En hoe zit het met mensen die 2.35meter zijn? Ook anabolen? Of schoenmaat 60...ook anabolen? Of die 5 keer hun wijf kunnen nken in een uur...ook anabolen?

:roflol:

Meneer complottheorie is het er niet mee eens. Kijk dat gezicht eens, en haar stem. (zoals Jensen het zo mooi deed); Sowieso, laat ze geen anabolen hebben gebruikt, zal mij verder een zorg zijn. Ik vind ze nog steeds niet paalbaar.

Misschien moet je zelf eens wat minder spuiten, is goed voor je humeur.

Hoezo ongemakkelijk? Volgens mij beantwoordde ze alle vragen prima en zonder aarzelen. Ik vond haar juist erg sterk (letterlijk en figuurlijk ) overkomen. Je hebt de show wel gezien? En btw: om tegen een vrouw te zeggen dat ze er als een man uit ziet is wél denigrerend.

heb het gezien en ze kwam op mij op dat moment niet heel zelfverzekerd over. maar goed dat is een kansloze discussie.
trouwens toen jensen haar vroeg van : zien ze je wel eens voor man aan antwoorde ze in een bevestigend manier.

Daarnaast zit ze niet echt bij jensen om de sport uit te dragen. Grootste deel van de mensen althans het publiek van jensen zien personen als haar als freaks en dat trekt kijkcijfers.

Ik snap dat iedereen een politiek correct antwoord wil geven maar als cod zegt dat hij haar niet paalbaar vind wat dan misschien een no issue is is het geen onwaarheid objectief bezien.

Hier wilde ik het bij laten.

heb het gezien en ze kwam op mij op dat moment niet heel zelfverzekerd over. maar goed dat is een kansloze discussie.
trouwens toen jensen haar vroeg van : zien ze je wel eens voor man aan antwoorde ze in een bevestigend manier.
Ja, en ze zei heel duidelijk alleen van de achterkant. Is ook een vreemde vraag, maar ze beantwoorde hem goed vond ik. Ze weet zelf ook heus wel dat ze breder is dan de meeste mannen.

Daarnaast zit ze niet echt bij jensen om de sport uit te dragen. Grootste deel van de mensen althans het publiek van jensen zien personen als haar als freaks en dat trekt kijkcijfers.
Ik had het over haar eigen redenen om daar te gaan zitten. Niet waarom ze uitgenodigd is.

Ik snap dat iedereen een politiek correct antwoord wil geven maar als cod zegt dat hij haar niet paalbaar vind wat dan misschien een no issue is is het geen onwaarheid objectief bezien.
Zelf weten wat hij zegt. Maar als je dom lult, kun je antwoorden terug verwachten. Net zo goed als hij een mening mag hebben, mogen wij daar op reageren.

Jij doet nu net of er geen verschil bestaat tussen een politiek correcte post en een normale post. Het is echt niet óf het één óf het ander. Als je geen 'grappige' reactie post, is het niet meteen een politiek correct antwoord hoor. Ik denk dat de meesten het echt wel zouden zeggen als het een flut interview was geweest. Het blijft tenslotte Dbb.

Hier wilde ik het bij laten.
Ik ook.

Laatst bewerkt:

:roflol:

Zelf weten wat hij zegt. Maar als je dom lult, kun je antwoorden terug verwachten. Net zo goed als hij een mening mag hebben, mogen wij daar op reageren.

Uiteraard mogen jullie dit. Al vind ik het wel hypocriet van de meeste. In topics als 'welke bekende personen gebruiken er volgens jullie juice' en soortgelijke topics wordt er ook gereageerd, en heeft iedereen zijn mening over wie er zogenaamd wel niet gebruikt moet hebben. En zelfs alle voetballers zitten zogenaamd aan de juice, maar een vrouw met het gezicht van een man, en flink gespierd is helemaal naturel.

En ook worden er hier genoeg mensen afgezeikt op hun uiterlijk. Dan wordt er toch ook geen rekening gehouden met die mensen. Terwijl mijn post mijns ziens helemaal niet zo erg was.

Maar ja, SHUTTERSPEED heeft gelijk. Ik hoef me helemaal niet te verdedigen. Dus dit is m'n laatste post mbt tot dit onderwerp. :D

Saw it, ze wist zich toch redelijk staande te houden bij die zak vond ik.

Ohja hypocriet.. ofcourse :rolleyes: Wel eens over nagedacht dat ze het hele jaar door getest word door haar PL bond? Als ze doodleuk gaat vertellen dat ze de spuit erin geramt zou hebben, ligt ze eruit. Dat is niet hypocriet hoor. Alsof een wielrenner toe gaat geven dat hij doping gebruikt... of mag dat wel?

Ik bedoel dat ze zei: Ik ben er zwaar op tegen.

Hmm discussies over Ielja zijn vaker geweest.
Tuurlijk ontken ze logisch:D

Tuurlijk is het duidelijk dat ze gebruikt:D
Yzord, niet hypocriet doen omdat je haar prive kent;)
Ook jij weet beter. Jij gebruikt zelf wel, traint ook hard en komt niet in de buurt van haar krachtstats terwijl zij een vrouw is:)

Dat ze niet gepakt worden op testen zegt natuurlijk niks!

Terug
Naar boven