AndroidHealthClinic

Vaporize en Eiwit gebruikers help mij aub

Kent2000

Novice
Waardering
0
Ik wil me vetpercentage omlaag brengen naar zo'n 8% zodat me vetjes allemaal weg zijn. Weet niet op hoeveel ik nu exact zit maar geloof zo rond de15%. Dit zit voornamelijk bij me buik, de zogenoemde love handels die echt weg moeten, en bij me rug.

Wie heeft ervaring met dit product?
Wat zijn de resultaten?
Is dit beter dan bijvoorbeeld stackers?
Wat is het verschil in werking?
Of kan ik beter een product als Hydroxycut Hardcore gebruiken om mijn resultaat te behalen? of nog een ander product?

Als ik op de site van de body en fitshop kijk is het ook goed te gebruiken in combinatie met andere producten nu wilde ik er eiwitten bij gebruiken ik heb nog een pot eiwitten van Pro Whey XL interactive nutrition staan maar nu kreeg ik hier puistjes van stopte ik puistjes weg gebruikte ik t weer kwamen de puistjes terug. Ik nam dit in met melk ligt het hieraan of ergens anders?

Iemand nog tips waar fatburners goedkoop te krijgen zijn

Erg veel vragen maar ik hoop dat jullie me kunnen helpen aangezien ik er met de zomer graag strak uit wil zien op t strand

Alvast bedankt

ik zou voor de hydroxycut hardcore gaan ik ben er nu 3 weken mee bezig al 3% gedaalt in me vet en me gewicht is het zelfde gebleven:D

• Topic Starter Topic Starter
En eet je daar ook anders bij als voorheen??
En cardio train je ook extra of ander dan voorheen??

ik zit nu op 2567 kalcs kwam van een dieet van zo 5000 kalcs me eiwitten flink omhoog gegooit naar zo 392 gram
verder een uurtje cardio na me kracht training
;)

Ik heb geen ervaring met MAN Vaporize (maar heb er goede dingen over gelezen), maar wel met een soortgelijk product van Axis Labs (SesaMax), deze bevat dezelfde ingredienten. Vaporize bevat goede vetten, visolie en sesamin, en kun je het beste combineren met een goede fatburner zoals MucleTech Hydroxycut Hardcore of MAN Scorch Remix V3. IK heb zelf goede ervaringen met Hydroxycut Hardcore :thumbup:

Wat betreft de Pro Whey XL van Interactive Nutrition, het is mogelijk dat je niet goed tegen lactose kunt.. en dat je beter een goede whey isolaat kunt proberen. Ik heb aanzienlijk minder puisten nu ik Whey Protein Isolate van Power Supplements gebruik, omdat hierin vrijwel geen lactose zit. Ook in melk zit lactose, dus misschien ook een proberen je shakes met water te drinken... IMO in de cut toch al een beter idee :thumbup:

Succes :D

cardio + dieet + goede burner Lipo 6 of Syntrax fyre..

Terug
Naar boven