AndroidHealthClinic

Vaskoworld to Maskoworld🎡

• Topic Starter Topic Starter
Vind het ook wel meevallen, zegt ook genoeg over hoe licht dat je was natuurlijk.

Als je nu na deze cut weer zo gaat bulken maar dan goed heavy trainen en dan duurzaam. Kan je heel mooi bouwen.
In de bulk op dezelfde manier getraind zoals ik deed in de cut. Progressive overload toegepast.

Nu een andere weg kiezen, kijken wat dat brengt.

Je bent echt verre van dik of vet.
Je hebt oogt nog steeds smal (bouw zeg maar). In ieder geval niet te diep cutten dan wordt je weer iel.

• Like
Waarderingen: Onit
In :)

• Like
In!

• Like
In

Je ziet er nu beter uit dan die uitgemergelde versie die je laatst op IG had geplaatst. Succes!
Bedankt man!

Dat was ook de reden voor het plaatsen. Weet niet wat mij bezielde tijdens de contest. Als ik daar nu op terug kijk, zie ik een uitgehongerd mannetje zonder massa. Werk aan de winkel en het minder 'science based' aanpakken.

Bedankt man!

Dat was ook de reden voor het plaatsen. Weet niet wat mij bezielde tijdens de contest. Als ik daar nu op terug kijk, zie ik een uitgehongerd mannetje zonder massa. Werk aan de winkel en het minder 'science based' aanpakken.
Ik herken het 😅

• Heart
Eerste training achter de rug. Goede sessie. Wennen qua opzet, oefeningen en equipment.

Alle oefeningen gefilmd om vorm te checken. Heb de oefeningen in een Google Sheet staan. Even bedenken hoe ik dit om ga zetten voor in de log.

Intra-wo genomen, bestaande uit:

Dextrose
Pink Himalaya salt
Creatine
Kokoswater

Recept van @TT&A. EAA wordt nog toegevoegd als ik dat binnen heb. Not sure of ik hierdoor harder/beter heb kunnen trainen.

Voeding van vandaag was wel oké. Moet de macro's beter verdelen, komende tijd puzzelen.

Fitbit is vandaag binnengekomen.Hartslag is wel relatief hoog in rust, had lager verwacht. Komende tijd alles in de gaten houden.

Ik lees ook mee, succes de komende tijd!

• Heart
Eerste training achter de rug. Goede sessie. Wennen qua opzet, oefeningen en equipment.

Alle oefeningen gefilmd om vorm te checken. Heb de oefeningen in een Google Sheet staan. Even bedenken hoe ik dit om ga zetten voor in de log.

Intra-wo genomen, bestaande uit:

Dextrose
Pink Himalaya salt
Creatine
Kokoswater

Recept van @TT&A. EAA wordt nog toegevoegd als ik dat binnen heb. Not sure of ik hierdoor harder/beter heb kunnen trainen.

Voeding van vandaag was wel oké. Moet de macro's beter verdelen, komende tijd puzzelen.

Fitbit is vandaag binnengekomen.Hartslag is wel relatief hoog in rust, had lager verwacht. Komende tijd alles in de gaten houden.
Wat is hoog?

Upper en lower afgerond. Na het bekijken van de filmpjes train ik rond 5-8 RIR, terijl 0-2 RIR gewenst is. Harder trennen dus. Benen zijn wel heerlijk vermoeit na de lower day. Pijn in de knieën valt mee na de training, dus hopelijk neemt dit de komende tijd af. Train geen kuiten meer en wandel nog zon 8k+ stappen per dag.

Voeding gaat enigszins goed. Heb meer structuur en ben nog aan het puzzelen. Wil uiteindelijk 3 vaste maaltijden en dan het avondeten + pre-bed flexibel houden.

Gewicht had een hoogtepunt van 100.2 kg deze week. Inmiddels 98.0 vanmorgen. Zit op +/- 2.200 - 2.300 kcal per dag. Is goed vol te houden.

Ben nog aan het afwegen welke gym ik kies. Of de plaatselijke gym, of BigGym. De plaatselijke gym heeft een seated leg curl en BigGym niet. Echter heeft BigGym meer plate loaded equipment en een Smith machine.

Laatst bewerkt:
Vind je kcal inname wel laag zo in het begin. Hier kan je best lang op voortborduren

• Like
Waarderingen: 6am
Terug
Naar boven