Fitness Seller

Vaste schijf formateren vanuit gast account?

de pelt

Cool Novice
Waardering
2
Weet iemand hoe ik een vaste schijf kan formateren vanuit een gast acount en terug Windows kan installeren? Heb al een paar programma's geprobeerd maar het lukt me niet.

Velen dank

linux bootdisk downloaden ergens

wrm wil je je vaste schijf formateren via windows? gewoon booten met cdrom en daarin formatteren

In de bios boot order veranderen ( cd-rom op 1) dan vanaf de cd opstarten en dan wijst de rest zich vanzelf.

Je kan ook gewoon opstarten als veilige modus mss kan je dan op admin inloggen.

• Topic Starter Topic Starter
In de bios boot order veranderen ( cd-rom op 1) dan vanaf de cd opstarten en dan wijst de rest zich vanzelf.
Zo zou het inderdaad normaal gezien moeten lukken, en zo doe ik het ook op men andere pc. Maar bij deze geeft hij de optie formateren niet weer, ik denk omdat ik werk vanuit een gast account ofzo?

de pelt dikke onzin wat je nu uitkraamt, gast account heeft niks mee te maken omdat je niet eens in windows komt je boot via je windows 7 of xp of wat je ook wilt installeren en dan kan je daar egt wel formatteren vriend beter kijken en stappen volgen

good luck

de pelt dikke onzin wat je nu uitkraamt, gast account heeft niks mee te maken omdat je niet eens in windows komt je boot via je windows 7 of xp of wat je ook wilt installeren en dan kan je daar egt wel formatteren vriend beter kijken en stappen volgen

good luck
Als je opstart via de windows cd komt het gast account niet eens in de buurt, je kan dus altijd op deze manier formatteren aangezien je windows niet eens in gaat.

Als je wel al inlogt en dan via het gast account kan je niet formatteren, wat wel logisch is, want het is een account voor gasten, en neem aan dat je niet wil dat een gast je harde schijven gaat formatteren

Terug
Naar boven