AndroidHealthClinic

Vastloop kuur.

S.h.e.

Novice
Waardering
0
Lengte
1m57
Massa
51kg
Vetpercentage
15%
hallo,

Ik loop vast met m'n kuur dus wil graag hulp in roepen via deze weg...

voeding/training zijn op orde!

Kuurschema afgelopen jaar:

6 weken var (cut)
1 week off (cut)
3 weken var+clen (cut)
5 weken off (onderhoud)
6 weken var+clen+t3 (cut)
5 weken off (bulk)
3 weken oxy (cut)
1 week off (onderhoud)
3 weken oxy (bulk)
5weken off (3onderhoud/2cut)
Oxy (cut)/na 1 week gestopt, wegens schorre stem.

bulk hou ik vrij kort, zo komt mn bf nooit boven de 18% en zet ik wel massa aan.. Laagst bf tot nu toe 12% (in bovenstaand schema)

Probleem met var is de libidodip...
merk met oxy dat ik na 3 weken schor word. Ik blijf voorzichtig dus stop dan gelijk, binnen een paar dagen is het weg.

Nu zoek ik iets anders (veiliger?)
Belangrijk dat het aromatiseerd ivm libidodip, en korte halveringswaarde heeft ivm sides.

Wie heeft de gouden tip?!

Btw ik. Ben een vrouw

Laatst bewerkt:
Toch benieuwd naar je voeding- en trainingsschema

Zou gewoon primobolan injects nemen, lijkt mij de beste keuze. Aankijken wat dat met jouw libido doet. En inderdaad, ondertussen al een man? Oxy nemen als vrouw zijnde.... Wellicht geen goede keuze! Loopt u al met een klein piemeltje rond?

• Topic Starter Topic Starter
Nee ik ben zeker nog geen man.

Voeding tijdens cutten 1200/1500 kcal... 50%eiwit 35% carb 15%vet

Tijdens bulk 2300 kcal... 50%carb 35%eiwit 15% vet

Trainingschema verschilt
Pak een periode
Rug biceps buik
Borst schouders triceps
Benen billen
Zaterdag was m'n rustdag.

Nu
upperbody
Lowerbody
Rust
Upperbody
Lowerbody
Rust
Achterkant benen

Zou gewoon primobolan injects nemen, lijkt mij de beste keuze. Aankijken wat dat met jouw libido doet. En inderdaad, ondertussen al een man? Oxy nemen als vrouw zijnde.... Wellicht geen goede keuze! Loopt u al met een klein piemeltje rond?

Primo aromatiseerd niet... Van var kreeg ik al last van libido.. Primo is veel sterker.. Dus durf dat niet zo goed te nemen.

En oxy werd vroeger zelfs aan kinderen geven, zonder nare bijwerkingen.

ik ben er tot nu heel goed opgegaan... De halveringswaarde is heel kort dus zodra ik last krijg van sides is het snel uit mn systeem... Neem het ook nooit langer dan 3 weken.. En maar max. 25mg perdag

Ging in mn bulk van 51,5 naar 56kg (ik weet dat het ook vocht/vet is) maar heb er zeker massa mee gepakt

Ik neem niet zomaar wat, zoek eerst alles tot in de puntjes uit ;)

Primo aromatiseerd niet... Van var kreeg ik al last van libido.. Primo is veel sterker.. Dus durf dat niet zo goed te nemen.

En oxy werd vroeger zelfs aan kinderen geven, zonder nare bijwerkingen.

ik ben er tot nu heel goed opgegaan... De halveringswaarde is heel kort dus zodra ik last krijg van sides is het snel uit mn systeem... Neem het ook nooit langer dan 3 weken.. En maar max. 25mg perdag

Ging in mn bulk van 51,5 naar 56kg (ik weet dat het ook vocht/vet is) maar heb er zeker massa mee gepakt

Ik neem niet zomaar wat, zoek eerst alles tot in de puntjes uit ;)

Bold aromatiseert licht. Misschien een optie om een lage dosis boldenone ernaast te zetten?

he.. dubbele topic.

anywayz; bold is er alleen met lange ester
npp is een goede kandidaat

Hier de verschillen in halfwaardetijd deca/npp:
Nandrolon Phenylpropionate: 1.5 dagen
Nandrolon Decanoate: 7.5 dagen

he.. dubbele topic.

anywayz; bold is er alleen met lange ester
npp is een goede kandidaat

Klopt!! Was mn eerste topic..ging perongeluk en weet niet hoe ik hem eraf krijg haha... Sorry!!

Hier heb ik wat aan!! Thnx
1,5 dag is perfect...en aromitiseerd dus geen libidodip..

Bold ga ik sws schrappen van mn lijstje dan

Nnp is een inject neem ik aan?
Word dan m'n eerste...

Klopt!! Was mn eerste topic..ging perongeluk en weet niet hoe ik hem eraf krijg haha... Sorry!!

Word dan m'n eerste...

NPP is inderdaad inject om de 1,5 dag. Meesten prikken elke dag of om de dag voor stabielere waardes. Adviseer als eerste injectkuur zelf niet om iedere dag te gaan prikken... Boldenone vind ik op zich meer geschikt en is per mg wat milder dan NPP. Met NPP zal je wel betere gains maken, tenzij je overweegt om toch primo erbij te zetten. Is een overweging om te maken, en zo gek klinkt dat nog niet eens.

I
NPP is inderdaad inject om de 1,5 dag. Meesten prikken elke dag of om de dag voor stabielere waardes. Adviseer als eerste injectkuur zelf niet om iedere dag te gaan prikken... Boldenone vind ik op zich meer geschikt en is per mg wat milder dan NPP. Met NPP zal je wel betere gains maken, tenzij je overweegt om toch primo erbij te zetten. Is een overweging om te maken, en zo gek klinkt dat nog niet eens.

Ik neem niet aan klakkeloos aan.. Maar ga hier zeker wat mee doen.. Alles tot in de puntjes uitzoeken...

En om toch nog even terug te komen op de oxy, zoek dit even uit en lees er wat over... Het is heel goed te doen voor vrouwen, ik hen er goede resultaten med behaald.
Mocht er ooit nog een vrouw naar vragen..

Bedankt voor de tips, ik heb weer wat te doen!

Word dan m'n eerste...

Is een inject inderdaad, betekend wel elke dag prikken. Dat is het nadeel van korte esters, maar goed je hebt niet een andere keus gezien bold of deca in de knoei komen met je maandelijkse cyclus neem ik aan

Ja elke dag of om de dag prikken maakt me niet zoveel uit...

Liever iets goeds dan gemakzuchtig 1 keer per week prikken met alle gevolgen van dien...
Ik blijf heel voorzichtig

Liever iets goeds dan gemakzuchtig 1 keer per week prikken met alle gevolgen van dien...

Heel verstandig, dat is wel de juiste instelling!

Kan je trouwens van die nnp erm vette huid krijgen?

Had ik bij var wel en bij oxy niet...

Is namelijk iets wat ze nergens vermelden..

Als jij het geen probleem vindt om elke dag te prikken en niet wilt stacken dan is NPP misschien wel een juiste keuze ja. En bereidt het uiteraard wel goed voor voordat je hieraan begint. Welke dosis en hoe lang... Denk ook aan een juiste nakuur. Succes! En overige vragen kan je hier natuurlijk altijd stellen. De meesten zullen je wel enigszins de juiste informatie geven en helpen. Geloof dat bij bepaalde middelen een anticonceptie pil slikken noodzakelijk is. Hier kunnen Galen en/of Cools je misschien wel iets meer over vertellen. Ik ben helaas niet zo into vrouwen aan AAS :D

Kan je trouwens van die nnp erm vette huid krijgen?

Had ik bij var wel en bij oxy niet...

Is namelijk iets wat ze nergens vermelden..

Bij var heb ik het ook. Bij deca is het wel bekend dat men acne en een vettere huid krijgt, denk dat je dat bij npp dan ook mag verwachten.

Is een nakuur nodig bij vrouwen??

Nolva en clomid zijn toch oestrogeen onderdrukkers? Omdat oestrogeenlevel bij mannen omhoog schiet na een kuur omdat ze zelf geen of nauwelijks eigen test aanmaken??

Zeg t als ik het mis heb hoor... Maar dacht bij vrouwen onnodig...

Terug
Naar boven