boerenkool
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoiets, of op een zonderlinge monnik in een dorp in Afrika.
We lezen dan in het nieuws dat er een non of monnik is vermoord in een plaggenhutje in Afrika als wraak op de uitspraak van de Paus....
Hoe zielig kun je zijn.
Niks gaat er meer met woorden, alle openlijke kritiek op Islam wordt beantwoord met geweld.
Die info is niet echt accuraat. De paus citeerde een Byzantijnse vorst uit de 14e eeuw die de islam omschreef als een geweldadige godsdients. Van de kruistochten had ie waarschijnlijk nog niet gehoord.
Ervaar dezelfde discussie eens op een marokkaans forum:
dat die uberhaupt een .NL adres nodig hebben, maar goed.........
Vaticaan: Moslims moeten zich aanpassen - Marokko Community
Wat een niveau daarzo..........
Vroeger zag je ook veel hollandse vrouwen met een hoofddoek of sjaaltje lopen. Daar zei nooit iemand wat van.
Je doet toch ook je schoenen af als je een moskee binnen gaat, waarom doen zij hun hoofddoek niet af als ze in onze leefwereld komen?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ja man die hoofddoeken ook altijd....damn hypocrites.
Moet die aap maar ook alle kerken sluiten en het hele katholieke boeltje meenemen, want di hoort ook niet bij de oorspronkelijke pre-christelijke cultuur die de germaanse volkeren kenmerkte.
Mensen zijn zo verstokt met hun traditionele waarden en normen dat ze blind zijn voor het relativiteit van de traditionele cultuur die een regio kenmerkt met al zijn waarden en normen, zoiets is flexibel en verandert constant dor de eeuwen heen.
Idd. Maar als je de vergelijking maakt tussen christenen en moslims in BE/NL merk je dat de christenen veel gematigder zijn. Hoewel ik gedoopt ben zul je me nooit mezelf horen beschrijven als christen. Vertel me over Jezus, God en de paus wat je wil het kan me niet echt schelen, net zoals het overgrote deel van de westerlingen. Deze maatschappij heeft niet echt plaats meer voor diepgaande beleving van je geloof en al helemaal niet meer voor extremisme.
Iedereen doet wat ie wil maar begin toch geen rel te schoppen als iemand eens een cartoon in de krant plaatst!
. Maar ja, alles aan het katholicisme is belachelijk.

stap maar es als protestant of katholiek in de verkeerde wijk in dublinIdd. Maar als je de vergelijking maakt tussen christenen en moslims in BE/NL merk je dat de christenen veel gematigder zijn. Hoewel ik gedoopt ben zul je me nooit mezelf horen beschrijven als christen. Vertel me over Jezus, God en de paus wat je wil het kan me niet echt schelen, net zoals het overgrote deel van de westerlingen. Deze maatschappij heeft niet echt plaats meer voor diepgaande beleving van je geloof en al helemaal niet meer voor extremisme.
Iedereen doet wat ie wil maar begin toch geen rel te schoppen als iemand eens een cartoon in de krant plaatst!

Christenen gematigder zijn? Vraag eens aan je grootvader wat ze in zijn tijd zouden gedaan hebben moesten ze jezus in de krant bespotten.
Christenen geloven momenteel niet meer in het christendom vandaar hun relaxe houding omtrent het beledigen van hun eigen religie. Maar je gaat, we gaan, helemaal off topic
Bullshit! Het gaat niet om wat zich vroeger in Grootvaders tijd afspeelde. De mensen hebben duidelijk geleerd dat geweld niet de oplossing is. En dat het geloof iets is wat je steun kan bieden in het leven en dat het niet iets is wat je leven volledig bepaald.(ik ben zelf trouwens niet gelovig)
Dat je zover voor je geloof gaat dat je mensen zelfs ervoor zou vermoorden is niet meer van deze tijd.(voor het overgrote % bevolking van westerse landen) Als je dat wel doet of het toejuicht ben je gewoon in gebreke en heb je een ernstige ontwikkelingsachterstand.

Je zegt al vroeger, maar we leven nu, niet in de tijd.Christenen gematigder zijn? Vraag eens aan je grootvader wat ze in zijn tijd zouden gedaan hebben moesten ze jezus in de krant bespotten.
Christenen geloven momenteel niet meer in het christendom vandaar hun relaxe houding omtrent het beledigen van hun eigen religie. Maar je gaat, we gaan, helemaal off topic.
Het ging over het feit dat een Kardinaal (en dus niet de Paus endus ookniet het officiele standpunt van de Katholieke Kerk) beweerde dat de nieuwkomers in een land (dus ook al niet de moslima die hier geboren en getogen is) zich moet schikken naar de wetten en waarden en normen van dat land waar ze nieuw zijn. ( ja , dat is toch logisch en het dragen van de hoofddoek weerhoudt niemand er van dat niet te doen.) Het is dus een heel lege bewering.
en elkaar heel stoer aankijken..