Til
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou dan kunnen ze ze toch net zo goed afdoen, wat maakt het dan nog uit.....

Nou dan kunnen ze ze toch net zo goed afdoen, wat maakt het dan nog uit.....

Bullshit! Het gaat niet om wat zich vroeger in Grootvaders tijd afspeelde. De mensen hebben duidelijk geleerd dat geweld niet de oplossing is. En dat het geloof iets is wat je steun kan bieden in het leven en dat het niet iets is wat je leven volledig bepaald.(ik ben zelf trouwens niet gelovig)
Dat je zover voor je geloof gaat dat je mensen zelfs ervoor zou vermoorden is niet meer van deze tijd.(voor het overgrote % bevolking van westerse landen) Als je dat wel doet of het toejuicht ben je gewoon in gebreke en heb je een ernstige ontwikkelingsachterstand.
Gister ben ik naar de wedstrijd Nederland-Engeland geweest. Voor me komt een groep jongens zitten met een grote Marokkaanse vlag bij zich. Toen Nederland scoorde begonnen ze met die vlag te zwaaien, heb er nu alweer spijt van dat ik ze er niet op heb aangesproken, waarom dat nou weer nodig is zo'n vlag.. Roept alleen maar irritaties op.
Ik heb zo'n gevoel dat het in principe met die hoofddoekjes dezelfde situatie is, het dragen ervan wordt alleen maar gedaan om een soort trots te tonen voor je afkomst..
Iedereen doet wat ie wil maar begin toch geen rel te schoppen als iemand eens een cartoon in de krant plaatst!
Christenen gematigder zijn? Vraag eens aan je grootvader wat ze in zijn tijd zouden gedaan hebben moesten ze jezus in de krant bespotten.
Kan je me eens zeggen we hier op dit forum de moorden op gronde van religie toejuicht?.
ja in dublin gaat het idd heel goed tussen protestanten en christenen. Die hebben idd geleerd vreedzaam hun problemen op te lossen.

hier reageerde jij op
Hier praat jij goed dat er mensen zijn die met geweld reageren op cartoons![]()
Eerder in het topic komt er naar voren dat er iemand vermoord is door doordat 1 of andere kardinaal zich uitgesproken heeft tegen een hoofddoek. Jij veroordeeld het niet maar komt alleen met excuses waarom zoiets gebeurt. Dan refereer je naar onze grootvaders die zo'n 60 jaar geleden hetzelfde gedaan zouden hebben mocht er zo'n cartoon over jezus geplaats worden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daarom zei ik al voor het overgrote % van de westerse bevolking. Lezen is niet je sterkste punt. Ja seectief lezen kan je wel
En dit is trouwens wat een bevolking van een land elkaar aandoet. Wat trouwens ook van de zotte is. Net zoals dat er aanslagen gepleegd worden omdat er mensen negatief praten over de islam. Dus wat is je punt?
Eerder in het topic komt er naar voren dat er iemand vermoord is door doordat 1 of andere kardinaal zich uitgesproken heeft tegen een hoofddoek. Jij veroordeeld het niet maar komt alleen met excuses waarom zoiets gebeurt. Dan refereer je naar onze grootvaders die zo'n 60 jaar geleden hetzelfde gedaan zouden hebben mocht er zo'n cartoon over jezus geplaats worden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daarom zei ik al voor het overgrote % van de westerse bevolking. Lezen is niet je sterkste punt. Ja seectief lezen kan je wel
En dit is trouwens wat een bevolking van een land elkaar aandoet. Wat trouwens ook van de zotte is. Net zoals dat er aanslagen gepleegd worden omdat er mensen negatief praten over de islam. Dus wat is je punt?
Ja man dat is een straffe bewering. Dat mag je me dus wel eens tonen. Want ik zal nooit een moord goedpraten!
Ja, daar zijn jullie wel goed in he; Zo van die abstracte termen gebruiken: "ze" en "sommigen " en "het merendeel" of de "meesten",.. dat houdt geen steek en op die manier kan je alles beweren.
je schreef:"En dit is trouwens wat een bevolking van een land elkaar aandoet." Dat doet er toch niet toe? het zijn christen en die elkaar uitmoorden. en zeg me niet dat ze niet met veel zijn he.
Kijk man, ik debateer graag met je omdat je iemand lijkt die met open geest aan een debat begint. Daarom ga ik in op wat je zei en zou ik graag gweten over welke post het gaat; Want ik zou er graag op reageren. als er ier iemand vermoord is door de uitspraken van de apus dan wil ik die post eens lezen en kijken wat ik daarover kan zeggen. Ik blijf er wel bij dat de uitspraken van de paus de wereld geen goed hebben gedaan maar ik neem het de media kwalijk dat ze het citaat uit zijn context hebben gerukt. Men hoorde de paus alleen de keizer citeren maar men toon de niet wat hij daarvoor of daarna zei. Ikw as ook eerst verbolgen en heel veel van mijn Marokkaanse kennissen ook maar toen ze het hee het verhaal hoorden waren ze vooral verbouwereerd over de gebrekkige journalistiek.Okay dan heb ik het misschien verkeerd begrepen. Komt omdat jij niet echt ingaat op die post waarin wordt gezegd dat er iemand vermoord is door de uitspraken gedaan door die kardinaal. Maar je maakt in het vervolg van het topic wel duidelijk dat het eigenlijk menselijk is dat er op dit soort berichten en cartoons met geweld gereageerd wordt.