MuscleMeat

Vechtsport & BB

Waterpoloer

Freaky Bodybuilder
Waardering
633
Lengte
1m80
Massa
106kg
hallo,

Zou je nog gewoon goed kunnen groeien als je een vechtsport gaat beoefenen, 2x in de week, 1 uur per training?
Dit is dan kickboxen. en dan 4x in de week krachttraining er bij.

Ik kan namelijk geen keuze maken tussen of blijven bb (actief 4x in de week) zonder andere sport of kickboxen+4x in de week fitness.

het is eigenlijk een keuze maken tussen tyson en jay cutler:p (sarcasm)

Hoop dat jullie mijn punt een beetje begrijpen en mij kunnen overtuigen.

Bedankt.

Het kan wel, maar dan moet je wel hard hard vreten.

Vechten moet je aan de pokémons over laten

.

tuurlijk kan het ;)
zoals thomastog het al zei, dan moet je wel meer gaan eten, dan is er niks aan de hand ;D

Kan niet, tenzij je gebruikt en dat zou ik op jou leeftijd niet overwegen te doen

Laatst bewerkt:
Kan prima. Boksen, muay thai, en ga zo maar door moet je als cardio zien. Goed erbij eten. Het heeft wat meer tijd nodig, maar t kan zeker.

• Topic Starter Topic Starter
Kan prima. Boksen, muay thai, en ga zo maar door moet je als cardio zien. Goed erbij eten. Het heeft wat meer tijd nodig, maar t kan zeker.

Bedankt voor je serieuze reactie.

Ik train op maandag, woensdag, vrijdag en zondag. De kickboks/muay thai trainingen zijn maandag en woensdag, op mijn trainingsdagen dus. kan ik dan ook gewoon gaan trainen of moet ik mijn dagen op gaan schuiven?

Bedankt.

Nee hoor, kan prima. Maar als je massa wilt aankomen, moet je er wel van uitgaan dat je dus alles dat je verbrand met cardio(lees=kickboksen ed.) weer er extra bij moet eten om spiermassa op te bouwen.

Terug
Naar boven