- Waardering
- 27.766
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Was ook totaal niet te verwachten dat Rico zou winnenBen het Glory toernooi via videoland aan het volgen. Tis geen K1.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was ook totaal niet te verwachten dat Rico zou winnenBen het Glory toernooi via videoland aan het volgen. Tis geen K1.
Maar waar zijn die internationaal toppers dan? Dit was Nederland tegen Marokko. Ik mis de Brazilianen, Fransen, Duitsers etc.
Doe jezelf een plezier en kijk gewoon mma? Duidelijkere rankings (iig in ufc, ondanks dat daar ook niet altijd eerlijk gaat), meer tegenstand, betere "opleiding" (tuf, contender series, andere promoties), er gebeurd meer in de fights, class of styles etc.
Dat gezegd hebbende, vond ik dit toernooi wel al cooler dan wat ik de laatste jaren van glory gezien heb.
Die Azerbedjan die in de quarters een onterechte 8 tellen kreeg en Levi een knockdown liet incasseren aan het eind van de 3e ronde ga ik wel even in de gaten houden. Gave vechter is dat.Toch wel vermaakt, maar geen vechter gezien die ik zal blijven volgen voor een ander gevecht.
die had ik inderdaad ook graag in de finale tegen rico zien vechten. wat een onuitputbare kerel zegDie Azerbedjan die in de quarters een onterechte 8 tellen kreeg en Levi een knockdown liet incasseren aan het eind van de 3e ronde ga ik wel even in de gaten houden. Gave vechter is dat.
Pittige dame 🔥
Nee helaas niet😉