AndroidHealthClinic

Veel criminele Marokkanen mogelijk verstandelijk gehandicapt.

Ach de onderklasse neemt de wereld toch al over :roflol: Het gemiddelde IQ op de aarde daalt omdat de minder ontwikkelde landen sneller groeien dan de geindustrialiseerde landen. Natuurlijk vind er in die minder ontwikkelde landen ook nog groei plaats qua gemiddeld IQ maar dat is niet genoeg om absolute groei van zulke landen te compenseren.
Ach weet je eric, intelligentie is ook niet alles. Het verhoogt dan wel de levensstandaard, maar verpest ook indirect het milieu en de aarde door de verhoogde afvalproductie. Zolang men nog niet een hoog percentage herbruikbare, duurzame energie kan voorzien is het maar goed dat bepaalde volkeren nog op wat 'lager niveau' leven.

Jouw genen wel ja, maar je sperma veranderd, volgens recent onderzoek. Dit is de enige manier waarop evolutie mogelijk is, door verandering van je zaad en de genen die het draagt.

Hoe bedoel je mijn sperma verandert? Evoluitie werkt niet doordat je sperma verandert hoor. Evolutie werkt doordat beter aangepaste individuen meer nakomelingen krijgen dan minder goed aangepaste induviduen.

Begrijpen we elkaar nou verkeerd of wat?

De onderklasse neemt de wereld over in de zin dat die klasse sneller groeit dan de geindustrialiseerde wereld. Qua macht zal het een ander verhaal zijn, maar qua aantallen is de onderklasse wel bepalend hoe intelligent de wereldbevolking gemiddeld is. Ik zou me dan niet eens zo druk maken over de onderklasse in Nederland, die blijkt namelijk eerder intelligenter te worden dan af te zakken.

Probleem is echter dat degenen die in de meest negatieve zin opvallen worden gezien als exemplarisch voor de gehele groep
.

dus zal het mijn schuld wel zijn als Antillianen negatief in het nieuws komen??

J/K
:D

Hoe gaat dat precies in z'n werk dan? Als je door educatie iets slimmer wordt, geef je dat verhoogde iq toch niet plots door aan je kinderen?

Als je door educatie slimmer wordt. Dan zal je dus beter werk kunnen vinden. Voor jezelf een beter milieu ontwikkelen. Omgaan met andere mensen met een hoger iq. Je kan betere educatie voor je kinderen betalen. Enz. Enz.
Als jij dan kinderen krijgt zet je ze in dit milieu neer. Dit milieu is al intelligenter dan het milieu waar je zelf in bent opgegroei. Zo zullen je kinderen dan een hoger iq ontwikkelen.

Jouw genen wel ja, maar je sperma veranderd, volgens recent onderzoek. Dit is de enige manier waarop evolutie mogelijk is, door verandering van je zaad en de genen die het draagt.

Heb je daar toevallig bronnen van? Ik heb dat echt nog nooit gehoord, maar 't is wel een interessante theorie :D

Als je door educatie slimmer wordt. Dan zal je dus beter werk kunnen vinden. Voor jezelf een beter milieu ontwikkelen. Omgaan met andere mensen met een hoger iq. Je kan betere educatie voor je kinderen betalen. Enz. Enz.
Als jij dan kinderen krijgt zet je ze in dit milieu neer. Dit milieu is al intelligenter dan het milieu waar je zelf in bent opgegroei. Zo zullen je kinderen dan een hoger iq ontwikkelen.

Ja dat begrijp ik, maar dat verandert mijn zaad of dat van mijn kinderen niet.

dus zal het mijn schuld wel zijn als Antillianen negatief in het nieuws komen??

J/K
:D

Nee, hoor 1 zwaluw maakt nog geen zomer!
Je weet toch wel dat destijds bij de Bijlmer ramp er 1 Nederlander is omgekomen.
En weet je hoe ze daar achter zijn gekomen?
Ze vonden resten van werkschoenen en daarom zijn medicijnen ook wit, zwarten werken namelijk niet:D

Dat verklaart een hoop. Verplichte opname (in marokko)??

Hoe bedoel je mijn sperma verandert? Evoluitie werkt niet doordat je sperma verandert hoor. Evolutie werkt doordat beter aangepaste individuen meer nakomelingen krijgen dan minder goed aangepaste induviduen.

Begrijpen we elkaar nou verkeerd of wat?
Evolutie werkt niet alleen via voortplanting via selectie. Tegenwoordig krijgt iedereen bijna kinderen en de vruchtbaarheid speelt nog weinig rol. De directe omgeving moet om echte evolutie mogelijk te maken wel degelijk een invloed hebben op het genetisch materiaal dat in je sperma gaat zitten. Is een hele docu over geweest op NGC moest het je interesseren.

Heb je daar toevallig bronnen van? Ik heb dat echt nog nooit gehoord, maar 't is wel een interessante theorie :D
Het is zeker interessant aangezien je er vanuit mag gaan dat alles wat je in je eigen leven heb gedaan, een invloed zal hebben op de uiterlijke kenmerken, talenten en interesses van je kinderen. Ik heb niet direct bronnen maar ik weet dat men hier volop mee bezig is, de wetenschap staat nog in de kinderschoenen op dit vlak.

• Topic Starter Topic Starter
Qua evolutie speelt genetische drift misschien wel de belangrijkste rol. Daarbij is het van grootste belang om uit zo'n grote mogelijk genenpool te putten en zo negatieve evolutionaire afwijkingen te voorkomen. Ook al heeft genetische drift op zich een neutraal effect, maar bij kleine populaties zorgt het wel voor vermindering van de diversiteit.

Weet iemand trouwens waar je een goede IQ test kan doen? Geen rtl of sbs materiaal, maar iets wat betrouwbaar is.

Hmz, ik maak me heel wat drukker om 4,5 x zo veel schizofrenen dan om een achterstand in IQ puntjes.

Domme mensen doen domme dingen, schizofrenen doen het ondenkbare... Gezien de moeite die goede vroegtijdige signalering van schizofrenie met zich meebrengt, is dat een flink probleem.

Just a sidenote:
Verstandelijke handicaps en schizofrenie samen op zo'n manier in een artikeltje verwerken vind ik trouwens nogal misleidend, gezien het noemen van de factor 4,5.
Schizofrenie kan ook optreden bij intelligente lui. De twee zijn naar mijn weten flink verschillend.

Ze kunnen d'r dus helemaal niks aan doen...

NieuwNieuws.nl - 'Criminele Marokkanen gehandicapt'

Incest is a b*ch. Ook al is een vermoeden natuurlijk wel erg zwak om zulke conclusies te trekken, maar ach 'what else is new?'

Ja t'is volgens mij ook onzin.

Die jongeren zijn zo door de wijk en ghetto toestanden waarin ze opgroeien. ze vertonen dezelfde gedragsproblemen als de zwarte afro-amerikanen in de bronx, harlem,... Het heeft te maken met waar en hoe je opgroeit.

Stop 5000 vlamingen samen in 1 wijk, in Bombay bijv, en je krijgt binnen 20 jaar dezelfde problemen.

HAdden we ze toen beter verspreid, dan hadden we nu het probleem niet gehad. (vergeet trouwens niet dat alleen de armere, zwakopgeleiden naar her kwamen dus er is een soort van selectie). Hadden we 20 jaar geleden 10 000 marokkaanse ingenieurs naar hir gebracht dan hadden we het huidige probleem niet.

Ja t'is volgens mij ook onzin.

Die jongeren zijn zo door de wijk en ghetto toestanden waarin ze opgroeien. ze vertonen dezelfde gedragsproblemen als de zwarte afro-amerikanen in de bronx, harlem,... Het heeft te maken met waar en hoe je opgroeit.

Stop 5000 vlamingen samen in 1 wijk, in Bombay bijv, en je krijgt binnen 20 jaar dezelfde problemen.

HAdden we ze toen beter verspreid, dan hadden we nu het probleem niet gehad. (vergeet trouwens niet dat alleen de armere, zwakopgeleiden naar her kwamen dus er is een soort van selectie). Hadden we 20 jaar geleden 10 000 marokkaanse ingenieurs naar hir gebracht dan hadden we het huidige probleem niet.

eens :thumb:

Maar een kleine kanttekening is dat de overheid er tegenwoordig wel zo goed als alles aan doet om voor iedereen een educatie mogelijkheid te creëren zodat één ieder een opleiding KAN volgen dmv subsidies.
Vaal is het ook de laxheid , en het niet stoer zijn imago van school wat deze jongeren af doen zien van een keuze om verder te leren :(

Je kind educatie, dus ontwikkeling ontnemen om “eigen cultuur” te behouden gaat wel heel erg ver. Ik zou het bijna kindermishandeling willen noemen. Maar inderdaad…, je ziet het bij verschillende culturen op velen manieren gebeuren.

Voorbeeld…

Genoeg jongens, maar vooral meisjes worden vaak binnenhuis gehouden, uit angst dat ze participeren met de westerse cultuur. Participeren is deels accepteren. Als je iets accepteert ben je het dus ook deels eens (w.b normen, waarden etc.) in ieder geval moet je ergens begrip voor kunnen tonen. Als je dat NIET kunt of doet binnen een samenleving ben je simpelweg asociaal. Waarom ze daar bang voor zijn? ? ? Er zullen vast genoeg argumenten zijn waar ik waarschijnlijk niet mee eens zou zijn!

Je kind doelbewust in een “sociaal isolement” terecht laten komen. En dan hebben we het niet eens over vrijheidsberoving.

Op welk gebied zou een kind ontwikkelingsachterstand kunnen krijgen denk je? Volgens mij wel meer dan 1. En dan ook nog eens verplicht met een Oom uit de bergen trouwen.. Hmmm.

Is het dan logische dat er relatief gezien meer lichtverstandelijke gehandicapten voorkomen in een bepaalde populatie?

Maar het is denk ik eerder ontwikkelingsachterstand dan daad werkelijk een beperking!

Hahahhaahaha, nee ik denk niet dat dat de rede is. Maar er zeker wel EEN zou kunnen zijn! Denk eerder wat al eerder benoemd is over zwakopgeleide mensen. Denk na. Pappa en ooms zijn schilders. Wat wordt zoon later? Precies een astronaut!

Of het verhaal waar is weet ik niet.....

Schizofrenie is iets wat erfelijk is en wat dus ook deels genetisch bepaald is.....

Als twee mong*len een kind krijgen is ook niet helemaal, uh koosjer. (Dit is dus een grap!!!!)

Slechte opvoeding is OOK overdraagbaar....

Laatst bewerkt:
Waar slaat dat nu op. Vlamingen zitten al eeuwen bij elkaar en voor de grote immigratiestroom hadden we veel minder gezeik met veiligheid en criminaliteit. Terwijl ook wij na de oorlog met praktisch 0 zijn begonnen. Marokkanen kwamen in de grote steden wonen en iedereen (behalve linkse boomknuffel hippies) klaagt over hun agressief en crimineel gedrag. Werkloosheid neemt in Brussel en Antwerpen toe, net als in Amsterdam en andere grote steden waar veel immigranten zitten.

En dan je argument over spreiden: waar slaat dat nu op? Mensen gaan wonen waar ze willen. Het zijn juist de immigranten die zelf naar de steden trekken, niemand heeft hen dat opgedragen. Hoe wil je trouwens spreiden? Ga je tegen immigranten zeggen 'nee jij moet daar wonen want de stad zit al te vol hoor' get real , enige oplossing is gewoon de grenzen DICHT, en de huidige immigranten HARD aanpakken zodat ze zsm geassimileerd worden.

Hadden we 20 jaar geleden 10 000 marokkaanse ingenieurs naar hir gebracht dan hadden we het huidige probleem niet.
Jongen we hadden in die tijd helemaal geen (marokkaanse) ingenieurs nodig, we hadden alleen extra jobs vrij voor de vuile en domme beroepen. Niemand heeft tegen die mensen trouwens gezegd dat ze na die arbeid moesten blijven, deden ze toch, en daardoor ging het fout. Wat ik de regering van die tijd verwijt is dat ze geen tijdelijke verblijfsvergunning gaven. Ze hadden elke gastarbeider gewoon een maximum van een jaar tot 2 jaar mogen toelaten en dan inruilen voor een andere. Zodra het werk gedaan was, hadden ze iedereen onmiddelijk moeten terugsturen.

Runderen? Ik quote even mezelf:

Niemand heeft tegen die mensen trouwens gezegd dat ze na die arbeid moesten blijven, deden ze toch, en daardoor ging het fout.

Weet jij wel wat gastarbeid inhoudt?

gast·ar·beid (de ~ (m.))
1 arbeid die wordt verricht door buitenlandse werknemers

Daar staat toch echt buitenlandse? Daar staat nergens dat die buitenlanders plots Nederlanders of Belgen moeten worden. Verder spreek je over gastarbeid omdat ze hier te gast zijn, en ik weet niet hoe het bij jou is maar als er bij mij gasten op bezoek zijn, dan vertrekken die even later weer. Ik zie niet in wat dat met runderen te maken heeft, die overigens verkocht/geslacht worden, niet ingeruild. Tot kinderachtige naamspelletjes zal ik me maar niet verlagen.

Terug
Naar boven