XXL Nutrition

Veel criminele Marokkanen mogelijk verstandelijk gehandicapt.

Hahaha je denkt me te pakken op mijn blessure die ik op het moment heb , maar je slaat volledig de plank mis. En dan hoop je je er nog uit te kunnen redden : "ik ga met plezier naar mijn magazijn" :roflol: What a life.............

Kan wel zien dat jij ook een geestelijke handicap hebt en het opneemt voor je broeders..............

Goh, knap dat je denkt te weten waar ik werk en wat voor werk ik doe.
Ik wist niet dat een verstandelijke handicap betekent dat je paranormaal begaafd bent en volgens mij weet jij dat ook niet.

• Topic Starter Topic Starter
Ok, nokken maar heren. Ontregeling van een topic kan leiden tot sancties.

Stel je eens voor, dat we deze jongens transporteren naar een eiland in de stille zuidzee en wapens, het zwaardere militaire geschut, mitrieurs, handgranaten en semtex explosieven bij deze jongens onderbrengen. De ene helft gekleed in pradaschoenen en lacoste polootjes met schalen vol eten tot hen beschikking. De andere als uitgehongerde inboorlingen met speer en een lapje voor hun snikkel en een tas vol bladeren.

Met de sataliet volgen we de ontwikkelingen, aangesloten op elke TV in de Nederlandse huiskamers.

:roflol:

Volgens mij is niet alleen Jefrrey's 'kindje' verboden geworden in de jaren 60. :D

Criminele marokkaantjes zijn gehandicapt.
Gehandicapten horen in een inrichting.

Eindelijk een goede reden om dat gespuis op te sluiten :)

Stel je eens voor, dat we deze jongens transporteren naar een eiland in de stille zuidzee en wapens, het zwaardere militaire geschut, mitrieurs, handgranaten en semtex explosieven bij deze jongens onderbrengen. De ene helft gekleed in pradaschoenen en lacoste polootjes met schalen vol eten tot hen beschikking. De andere als uitgehongerde inboorlingen met speer en een lapje voor hun snikkel en een tas vol bladeren.

Met de sataliet volgen we de ontwikkelingen, aangesloten op elke TV in de Nederlandse huiskamers.

Endemol zal je dankbaar zijn. kassaping!!

Ik begrijp spiertje16 zijn gedrag na het lezen van dit bericht wel wat beter

Ga eens kijken in een gemiddelde gevangenis. Het gemiddelde IQ komt daar niet hoger dan 90. Of het nou een Ethiopier, Armenier, Marokkaan of Nederlander is, slim zijn ze meestal niet. Dat schizofrenie tot 4,5 keer meer voorkomt bij Marokkanen dan bij allochtonen is toch wel schrikbarend.
Ik zal m'n vriendin 's vragen of dat daadwerkelijk met incest te maken heeft, zij studeert evolutionaire psychologie en volgens mij deed ze daar laatst een lezing over.

Ga eens kijken in een gemiddelde gevangenis. Het gemiddelde IQ komt daar niet hoger dan 90. Of het nou een Ethiopier, Armenier, Marokkaan of Nederlander is, slim zijn ze meestal niet. Dat schizofrenie tot 4,5 keer meer voorkomt bij Marokkanen dan bij allochtonen is toch wel schrikbarend.
Ik zal m'n vriendin 's vragen of dat daadwerkelijk met incest te maken heeft, zij studeert evolutionaire psychologie en volgens mij deed ze daar laatst een lezing over.

Sterker nog, het gemiddelde IQ van Marokkanen haalt nog maar net de 85:o
IQ and the Wealth of Nations - Wikipedia, the free encyclopedia

Hmz...

Zou best kunnen dat een deel tot deze groep behoort (60-80 lijkt me realistischer). Lager dan 50 is niet waarschijnlijk.

Oorzaken? Tja, als je jarenlang immigratie toelaat zonder binnen die immigratie voor intellectuele diversiteit te zorgen... Bovendien verbeteren die genen er ook niet op, als hun dochters verboden worden buiten de relatief kleine allochtone groep een partner te zoeken. Watson toch gelijk? ;)

Dus ze zitten gemiddeld op hetzelfde niveau als Bonnie St. Claire.....:cool:

Sterker nog, het gemiddelde IQ van Marokkanen haalt nog maar net de 85:o
IQ and the Wealth of Nations - Wikipedia, the free encyclopedia
Slaat ook nergens op. Als een gemiddelde Marokkaan bij een Nederlands gezin opgroeid in Nederland durf ik te wedden dat het IQ gewoon hetzelfde is als dat van een gemiddelde Nederlander. IQ tests zijn achterhaald, ze moeten iets beters verzinnen om het IQ van iemand te testen. Voor de hedendaagse IQ test moet je toch wel je middelbare school hebben afgerond om alles te snappen. Het is meer een wijsheid/intelligentiequotiënt test, niet een pure intelligentietest.

Maar hoe zit het eigenlijk met de blanke crimineel? Lijkt me dat die gemiddeld ook 4.5 maar zo gek is als een gemiddelde Nederlander.

Slaat ook nergens op. Als een gemiddelde Marokkaan bij een Nederlands gezin opgroeid in Nederland durf ik te wedden dat het IQ gewoon hetzelfde is als dat van een gemiddelde Nederlander.
Tenzij het dus in de genen zit. Kijk immigratie komt er niet zomaar. Dit zijn meestal juist die mensen met wat lagere intelligentie (gastarbeiders deden vuil werk > lager IQ). Vandaar dat ik dus pleit voor diversiteit op vlak van intelligentie binnen de immigratie. Zo kan je mensen binnenlaten om specifieke knelpuntberoepen op hoger niveau in te vullen, door middel van op maat gemaakte IQ tests, hun opleidingsgraad na te gaan etc.

Als het in de genen zou zitten is het erg vreemd dat de meisjes wel hoog scoren.

Tenzij het dus in de genen zit. Kijk immigratie komt er niet zomaar. Dit zijn meestal juist die mensen met wat lagere intelligentie (gastarbeiders deden vuil werk > lager IQ). Vandaar dat ik dus pleit voor diversiteit op vlak van intelligentie binnen de immigratie. Zo kan je mensen binnenlaten om specifieke knelpuntberoepen op hoger niveau in te vullen, door middel van op maat gemaakte IQ tests, hun opleidingsgraad na te gaan etc.
IQ heeft er niks mee te maken dat wij ze hebben binnengehaald. Zij waren goedkope arbeidskrachten en wij hadden arbeiders nodig. 1+1=2

'We' hebben in ieder geval geen toekomstige Einsteins binnengehaald, wat dat betreft moeten we er niet van opkijken dat het integratieproces erg langdurig kan zijn.

Ook al zal velen de conclusie van dit onderzoek aanspreken, het moet natuurlijk nog wel bewezen worden of een groot gedeelte van de criminele Marokkaanse groep ook echt verstandelijk gehandicapt is.

IQ heeft er niks mee te maken dat wij ze hebben binnengehaald. Zij waren goedkope arbeidskrachten en wij hadden arbeiders nodig. 1+1=2
Dat zeg ik toch. Natuurlijk hebben ze een laag IQ, zoals eric zegt is dat verband er automatisch als je je richt op een bepaalde groep gastarbeiders.

Als het in de genen zou zitten is het erg vreemd dat de meisjes wel hoog scoren.
Als ik me niet vergis waren de gastarbeiders vooral mannen. De vrouwen die nu binnenkomen zijn hier niet gekomen voor het vuile, zware, eenvoudige werk maar zijn eerder gemengd of binnengehaald als gevolg van gezinsherenigingen en huwelijken. Althans dat zou een theorie kunnen zijn.

Als ik me niet vergis waren de gastarbeiders vooral mannen. De vrouwen die nu binnenkomen zijn hier niet gekomen voor het vuile, zware, eenvoudige werk maar zijn eerder gemengd of binnengehaald als gevolg van gezinsherenigingen en huwelijken. Althans dat zou een theorie kunnen zijn.

Volgens mij gaat het onderzoek over de kids van deze mensen. Dan zou er geen verschil moeten zijn tussen de zonen en dochters.

Volgens mij gaat het onderzoek over de kids van deze mensen. Dan zou er geen verschil moeten zijn tussen de zonen en dochters.
Misschien hebben de allochtone vrouwen sowieso een hoger IQ en is dat van generatie op generatie overgedragen.

Terug
Naar boven