MuscleMeat

Veel fietsen + cardio

Raphey

Cool Novice
Waardering
0
Beste iedereen,

Ik wil na de vakantie een trainingsplan op gaan stellen, maar een struikelpunt is dat ik nog op school zit. Hier fiets ik heen, en dat is een uur heen en een uur terug.. op deze manier heb ik standaard al 2 uur fietsen op een dag, 5 keer per week.

Hoe moet ik mijn cardio hierin gaan verwerken? Ik ben 1'90 en weeg rond de 87 kilo, 22% bf. Mijn doel is vet te verliezen en spieren erbij te krijgen.

Ik lees vaak dat voor BFloss je ochtendcardio moet doen, bv 30-40 min rennen. Hoe moet ik dit aanpakken?

Dank

Ik denk dat jij beter een goed krachttraining schema kan gaan maken en aanhouden..dit naast al het gefiets van je ;). Zo zul je meer spiermassa kweken MITS je goed eet + rust...en dan zal je vet% ook wel dalen als je meer spiermassa hebt. Hoe meer spiermassa hoe meer vetverbranding ook in je rust.

ik denk dat jij beter een goed krachttraining schema kan gaan maken en aanhouden..dit naast al het gefiets van je ;). Zo zul je meer spiermassa kweken mits je goed eet + rust...en dan zal je vet% ook wel dalen als je meer spiermassa hebt. Hoe meer spiermassa hoe meer vetverbranding ook in je rust.

+1

Eten op onderhoud, verder niet moeilijk doen ;)

10 uur fietsen lijkt me meer dan voldoende cardio voor welk doel ook,

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor de reacties iedereen:)

Ik zit er over na te denken, maar het fietsen zelf is niet echt intensief, en ik krijg er nog steeds niet echt een geweldige conditie van.

stel nou dat ik wel wil rennen, kan ik dat dan beter in het weekend alleen doen? Zat te denken dat ik in het weekend niet naar school hoefde te fietsen, en daarom misschien dan kon rennen, maar dan fiets en ik hockey ik ook, dus dat is geen oplossing..

:)

Terug
Naar boven