Fitness Seller

Sticky Veel Gestelde Vragen: HGH

En als er lucht in zit, trek je de zuiger meer terug, tik je tegen de spuit aan zodat alles naar boven schiet en druk je zachtjes de lucht eruit. Werkt prima! En ja, hoe erg en zonde het ook is... Er blijft altijd wel 1% van de inhoud achter... :janken: :huilen: :treuren:

Ik maak meestal nog even een snee in mijn huid en ruk die dop van de vial zodat ik nog het laatste beetje er in kan laten druppelen, jij niet dan ? :coffeepc:

Kan dat niet in pilvorm verkrijgbaar zijn?

waar koop je HGH safe?

Hai,

Veel zinvolle informatie hier over HGH, bedankt daarvoor.
Ik lees echter op internet veel diverse berichten over Blue Tops, Jintropin etc.
Om gek van te worden ???

Groetjes,

Rene

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik lees hier ook veel over op andere fora, dat professionele atleten beschuldigd worden van het gebruik van HGH.

Is HGH niet superieur aan 'andere' anabole steroiden omdat het ervoor zorgt dat je nieuwe spiercellen aanmaakt in plaats van het vergroten van spiercellen wat gebeurd bij het gebruik van de meeste 'andere' anabole steroiden?

Ik lees hier ook veel over op andere fora, dat professionele atleten beschuldigd worden van het gebruik van HGH.

Is HGH niet superieur aan 'andere' anabole steroiden omdat het ervoor zorgt dat je nieuwe spiercellen aanmaakt in plaats van het vergroten van spiercellen wat gebeurd bij het gebruik van de meeste 'andere' anabole steroiden?

HGH met AAS is idd superieur aan AAS only.

hgh is voor ouwe lullen,die hebben er baat bij.Als je jong bent moet je het met slin en as gebruiken

hgh is voor ouwe lullen,die hebben er baat bij.Als je jong bent moet je het met slin en as gebruiken

Ben me zo al een tijdje aan het inlezen over insuline, wat een ingewikkeld goedje, ik lees bijna overal dat je bloedwaardes moet meten om hypo's te vermijden maar komt dit dan werkelijk zoveel voor? of is het wat overrated? En bestaat de kans dat als je alleen bent dat je de symptomen echt soms te laat voelt afkomen voor je suikers kan innemen?
Op de ene plek lees ik dat het voor suikerziekte zorgt, op de andere is het enige gevaar de hypo's, wat denk jij?
Alvast bedankt
Grtz

verkeerd gebruik en je doet het nooit meer..simpel

hgh is voor ouwe lullen,die hebben er baat bij.
35+?:P

Kan er iemand op mijn vragen antwoorden aub?:)

Ben me zo al een tijdje aan het inlezen over insuline, wat een ingewikkeld goedje, ik lees bijna overal dat je bloedwaardes moet meten om hypo's te vermijden maar komt dit dan werkelijk zoveel voor? of is het wat overrated? En bestaat de kans dat als je alleen bent dat je de symptomen echt soms te laat voelt afkomen voor je suikers kan innemen?
Op de ene plek lees ik dat het voor suikerziekte zorgt, op de andere is het enige gevaar de hypo's, wat denk jij?
Alvast bedankt
Grtz

Simpel: insuline wordt gebruikt door mensen met diabetes. Als je teveel naar binnen gooit dan heb je kans op hersenbeschadiging (of de dood) doordat je te weinig suikers naar binnen krijgt om de boel te laten functioneren. Meten dus wanneer je merkt dat je je niet lekker voelt, en ik zou adviseren om de eerste tijd ALTIJD te meten half uurtje na inspuiten. Insuline inspuiten zorgt niet voor suikerziekte, daarvoor moet je pancreas (alvleesklier) naar de kloten zijn.
Houd dextrose bij de hand voor het geval dat je teveel naar binnen hebt gegooid. Voor mensen zonder suikerziekte is een teveel aan dextrose niet schadelijk, diabeten hebben dan weer kans op een hyper (te weinig insuline) - het enige dat het voor je doet als gezond mens is dat je je insulinepeil flink omlaag haalt. Als je weet op welk niveau je je insulinepeil wilt hebben dan kun je meten & daarop instellen (zoals de gemiddelde diabeet).

Laatst bewerkt:
Simpel: insuline wordt gebruikt door mensen met diabetes. Als je teveel naar binnen gooit dan heb je kans op hersenbeschadiging (of de dood) doordat je te weinig suikers naar binnen krijgt om de boel te laten functioneren. Meten dus wanneer je merkt dat je je niet lekker voelt, en ik zou adviseren om de eerste tijd ALTIJD te meten half uurtje na inspuiten. Insuline inspuiten zorgt niet voor suikerziekte, daarvoor moet je pancreas (alvleesklier) naar de kloten zijn.
Houd dextrose bij de hand voor het geval dat je teveel naar binnen hebt gegooid. Voor mensen zonder suikerziekte is een teveel aan dextrose niet schadelijk, diabeten hebben dan weer kans op een hyper (te weinig insuline) - het enige dat het voor je doet als gezond mens is dat je je insulinepeil flink omlaag haalt. Als je weet op welk niveau je je insulinepeil wilt hebben dan kun je meten & daarop instellen (zoals de gemiddelde diabeet).

Danku... Volledig antwoord

van de ghb, gh, nu weer interresse in insuline???.....wat ben je allemaal van plan, ga normaal trainen kerel!

Als je mijn interesses leest dan bekijk je dezelfde onderwerpen als mij he...
Ik vraag info,ga het niet gebruiken.insu mss later als ik er alles vanaf weet.gh is onbetaalbaar voor mij...
Excuseer dat ik interesse heb in anabolische stoffen die minimaal schade toebrengen aan je lijf.anders moet je gaan schijten op kerels die vragen stellen over 3 kuren , zo zijn er genoeg.ik snap niet wat je wilt bereiken met die opmerking,ze slaat namelijk op nix... :)

gh is onbetaalbaar voor mij...
Excuseer dat ik interesse heb in anabolische stoffen die minimaal schade toebrengen aan je lijf.

Insuline is dus vrij onschuldig volgens jou? hahaha

En GH is onbetaalbaar voor jou?

Beter doen dan wat Nightfly zegt, ga gewoon trainen man...

Terug
Naar boven