AndroidHealthClinic

Sticky Veel Gestelde Vragen: HGH

OOOOOOWJA traine man dat was ik vergeten....

Geeft niets, gebeurt hier heeeel veel met de jonkies...

Zijn dan net hier op het forum en willen van alles weten en willen van alles spuiten, en een 1/2 jaar later trainen ze geneens meer.

Maar jij niet natuurlijk..:)

Ok genoeg roidgekkigheid..........on topic maar weer,dit loopt uit de hand om niets.

Gh is niets als je 21 bent
Insuline is gevaarlijk,en blijft gevaarlijk

Imo is 21 te jong,je zal het met hoog AS moeten pakken met slin imo om daar op die jonge leeftijd plezier van te hebben

Helemaal met Kriel eens, mocht je toch hunkeren naar subjectieve gebruikerservaring. PM me over een paar maanden eens.

Veel nuttige info!

Nog wel een paar vragen:

Stel dat je snel veel vet wil kwijtraken, is T4 dan onmisbaar bij je HGH? en zo ja, hoeveel T4 moet je dan nemen?

En voor wat betreft de injectie. Als je een insuline naald recht in je buik zet, dan zit je toch juist in je vetweefsel? Is dat wel de juiste plek om te injecteren dan? Ik heb gelezen dat je juist NIET in je vetweefsel moet injecteren omdat het dan niet snel genoeg word opgenomen...

En voor wat betreft de injectie. Als je een insuline naald recht in je buik zet, dan zit je toch juist in je vetweefsel? Is dat wel de juiste plek om te injecteren dan? Ik heb gelezen dat je juist NIET in je vetweefsel moet injecteren omdat het dan niet snel genoeg word opgenomen...

Je kunt HGH intramusculair injecteren maar de meeste mensen kiezen toch liever subcutaan (onder de huid) wegens het gemak. Er zijn geen studies of logs van gebruikers die voordelen halen met lokale HGH in getrainde spieren.

thanks!

Maar "subcutaan" is toch juist in het vetweefsel? Of moet je dan je naald zo schuin houden dat je een soort onderhuids bobbeltje maakt?

thanks!

Maar "subcutaan" is toch juist in het vetweefsel? Of moet je dan je naald zo schuin houden dat je een soort onderhuids bobbeltje maakt?

Altijd een paar cm van je navel af gewoon in je vet steken.
Als je een originele genotonorm pen gebruikt de eenheden instellen en knop indrukken en 10 seconde minimaal wachten.

Wederom bedankt!

Nah heb normale naaldjes van 0.4mm bij 12mm. Gebruik nu 5iu per dag, verdeeld over 2 injecties, maar vraag me af of ik het allemaal wel goed doe. Weinig mensen in mijn directe omgeving die me daarmee kunnen helpen helaas.

Ook de combinatie met T4 vind ik erg interessant, maar ik weet niet of dit wel slim is om te doen. Dat kan toch onherstelbare schade aanrichten aan je schildklier? Of laat ik me weer onzin op de mouw spelden...?

Leesvoer;

Iets over IGF-1 en het behouden van massa/tegengaan atrofie in dierlijke cellen;
http://endo.endojournals.org/cgi/content/full/145/11/4803

Relatief interessant onderzoek over hGH, oude mannen, vetweefsel, dichtheid bot, huidweefsel en VVM;
[Link niet meer beschikbaar]

De correlatie tussen t4/t3 en hGH en over de synergie tussen t4 en hGH;
http://www.mesomorphosis.com/articles/anthony-roberts/thyroid-and-growth-hormone.htm

http://eje-online.org/cgi/content/abstract/133/6/646

Om ietsje meer te weten komen over de werking van GH/IGF-1;
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1456062/

Wow!

Genoeg leesvoer :)

Thanks mate!

Ik maak constant bubbels in felsje
Ben vanaf begin februari bezig met 2iu per dag te nemen maart ga ik met 5iu beginnen waarschijnlijk in twee verdeeld in de dag.
Hoe moet ik het juist doen?
Moet ik eerst insilune spuit vullen met lucht in flesje spuiten dan spuit eruit serieel water in nemen dat dan in flesje spuiten?
Heb het eerst geprobeerd zonder lucht in te spuiten water trekt gewoon in de fles gevolg bubbels.
Dan heb ik water ingetrokken in spuit en denk 1iu lucht dit samen in fles gespoten zelfde resultaat?

ik heb een vraagje, als je gh met bw mixt zeg maar 5 iu en je maakt zeg maar spuitjes klaar voor de hele week (7 spuitjes met 5iu erin) kan je dit spuitjes met gh er in de koelkast bewaren?

daarnaast die gh vials die niet gemixt zijn die kan je gewoon in kamer tempratuur bewaren neem ik aan tog???

bedankt

Ik dacht dat het als gevriesdroogd poeder evengoed koel moest bewaard worden, en 48 h uit d koelkast mag...

thx super interresant

gemixt en ongemixt moeten ze altijd in de koelkast bewaard worden. Alleen Serono heeft hgh dat ongemengd op kamertemperatuur bewaard moet worden

Wat geeft volgens jullie betere resultaten:

elke dag 2 eenheden of 4 eenheden eod (eventueel verdeeld over 2 injectietijdstippen)
en nu niet zeggen elke dag 4 eenheden :P

Elke dag minstens 4 eenheden wil je spiergroei bereiken, en dan nog zonder aas erbij ga je weinig tot geen spiergroei bereiken, 5-8 weken 4a5 iu ed en dan kan je 5 dagen on 2off met 4 a5 iu en aas bijstacken doe je best na 2a4 maand... Totaal minstens een half jaar toch wil je er wat uithalen
Weet iemand hoelang je vials ongemixed goedblijven in frigo?

Laatst bewerkt:
Geno is een maand goed ongemixed out of the fridge.

---------- Toegevoegd om 20:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:22 ----------

In the fridge zeker een jaar...

Elke dag minstens 4 eenheden wil je spiergroei bereiken, en dan nog zonder aas erbij ga je weinig tot geen spiergroei bereiken, 5-8 weken 4a5 iu ed en dan kan je 5 dagen on 2off met 4 a5 iu en aas bijstacken doe je best na 2a4 maand... Totaal minstens een half jaar toch wil je er wat uithalen

als ik het ga doen wil ik het voor minimaal een jaar doen. Maatje van mij boekt echter ook goede resultaten op 2 iu genotropin per dag. (na een maand of 5 begon hij het pas echt te merken) Word er mooi droog van. Nu net overgestapt naar 4 iu. Vandaar mijn vraag of hij het ook 4 iu om de dag kan zetten

Terug
Naar boven