Gouwetonny
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 315
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 11%
vraag me af waarom p8rb dat een bazenstudie voor super intelligente mensen noemt(no offense)
Auto's zijn koning, je weet.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vraag me af waarom p8rb dat een bazenstudie voor super intelligente mensen noemt(no offense)
Wat voor werk doe je dan?Ik werk 24 u/week. 1700 netto. Easypeasy rondkomen aangezien ik nog op mn studentenkamer woon.
In nederland motiveren we alle kinderen met; je MOET diplomas halen, je MOET je best doen op school je MOET studeren. Want jij wil ook een mooie auto, huis en chille baan
Maar als je van die t*ring uni af komt, heb je in het algemeen diploma in je hand dat het zelfde waard is als de NRC van vorige week dinsdag.
De pushers die nooit verder zijn gekomen dan vmb0-kader komen je voorbij rijden in een golf r32 of bmw m3 terwijl jij op die hoerige metro staat te wachten.
(ligt er dan nog aan wat je onder succesvol verstaat, maar in dit geval geld + baan)Statistiek wijst uit dat mensen die minder lang op school gezeten hebben, later succesvoller worden(ligt er dan nog aan wat je onder succesvol verstaat, maar in dit geval geld + baan)

Ja het zal me niks verbazen. Ik ben bijna klaar met mn studie. Al mn vrienden die vmbo enzo gedaan hebben, wonen allang in hun eigen huis plus auto en zijn in die extra jaren voorsprong van baan alsnog opgeklommen naar mijn startsalaris.
Ik had net zo goed ook geen reet kunnen doen op school. was ik nu iig verder geweest in mn leven. maarja zo gaat dat in nederland.
Stel je niet aan man, wanneer was het dan wel goed geweest? Als hun ook nog thuis bij papa en mama wonen en helemaal nooit een huis kunnen kopen/huren? Ze WERKEN tenslotte al. Het is ook nooit goed...
Mag het dat hun nu even een jaartje evenveel verdienen als dat jij gaat verdienen in je eerste jaar? Wees niet bang, je gaat ze straks (heeel klein beetje geduld)alsnog voorbij en kan je alsnog met je autotje pronken dat je het beter hebt als hun. Al staan ze nu nog voor op je.
In een IQ test beat ik Angelus met 2 vingers in me anus

dont get me wrong,. ik gun het ze (en alle andere mensen die hard werken voor hun poen) van harte.
Ik bedoel alleen te zeggen dat ik het idee heb redelijk veel tijd verdoet heb met school. School kost mij alleen maar geld en stress.
Je moet niet alleen naar de financiele voordelen van een studie kijken. Kennis = macht, en bovendien is het fijn om slimmer te zijn dan 95% van de rest van de wereldbevolking. Let op, het kan echter ook een last zijn, je moet toch met veel van deze mensen door het leven.
Je moet niet alleen naar de financiele voordelen van een studie kijken. Kennis = macht, en bovendien is het fijn om slimmer te zijn dan 95% van de rest van de wereldbevolking. Let op, het kan echter ook een last zijn, je moet toch met veel van deze mensen door het leven.