- Waardering
- 98
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 68kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stop met ontwikkelingshulp, kunnen we henk en ingrid meer geven en ahmed en haamid niks meer. Weer 0,8 % van het BNP per jaar hier. Tikt aardig aan.
Geven? Als je dan consequent bent moet je ook voor het stopzetten van zoveel mogelijk overheidsregelingen zijn. Sinterklaas spelen doen ze maar in hun vrije tijd.
Geven in de zin van minder korten, ze tegemoet komen met zo min mogelijk acties die hun portemonnee treffen. Dus de eindbalans blijft negatief maar wel positiever dan eerst.
Rob G;5206651[B zei:]Wat zou er dan gedaan moeten worden voor die 'stimulatie'[/B] waar je het over hebt Eric. Linkse maatregelen? Dan doel je neem ik aan op stimuleren tot thuis op de bank zitten om maximaal uitkering en subsidie te cashen.
Ga je nu ook een zielige bijstandsmoeder in je verhaal betrekken die nu geen geld meer heeft om met haar arme kind op vakantie te gaan? Klote he, keuzes maken.

Sorry ik snap deze zin niet helemaal. Stimuleren ipv bezuinigingen is met mijn beperkte economische kennis toch gewoon de manier van Keynes? (geen waarde-oordeel, want dit kan ook fout gaan) Maar wat heeft dat te maken met linkse maatregelen, laat staan stimuleren van uitkering cashen![]()
Beter gaan we gewoon door met geld uitgeven, dat is het beste. Bail outje voor de Grieken, geld voor de arme Icesave spaarders. Kan allemaal, geen probleem.
Beter gaan we gewoon door met geld uitgeven, dat is het beste. Bail outje voor de Grieken, geld voor de arme Icesave spaarders. Kan allemaal, geen probleem.
Henk, Ingrid en Eric worden alweer gepakt, naar wat voor een maatschappij gaan we?.![]()
Beter spelen we geen borderliner door alles zwart/wit te stellen. Uitgaven dienen beperkt te worden maar daar tegenover dien je wel maatregelen te nemen die zorgen voor meer werkgelegenheid of andersoortig de bestedingenkant van de burger doen toenemen.
Ik speel niets. Geef alleen twee voorbeelden van totaal lachwekkende uitgaven van de afgelopen tijd. Met geld strooien is in deze tijden achterhaald.
En Keynes ook.
Jawel hoor, alleen mag het allemaal wel wat minder.
Schijnt dat we de laagste 'ambtenarendichtheid' hebben van alle Westerse landen. Bijvoorbeeld de helft van de V.S. om maar iets te noemen.