XXL Nutrition

Veel last van brandend maagzuur tegenwoordig

Ano_1989_86

Advanced Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
66
Lengte
1m73
Hey

Sinds ik aan het kuren ben (test e + deca) merk ik dat ik veel last heb van brandend maagzuur. Mijn dieet is verder hetzelfde gebleven en ook anders doe ik geen gekke dingen.

Sinds kort neem ik ook wel vit. B5 tegen acné, 1g per dag. Kan het daar misschien aan liggen?

Ik neem dan twee rennies en dan is het probleem wel opgelost, maar is dat wel safe om elke dag zo op te lossen?

Bedankt!

• Topic Starter Topic Starter
Ohja, neem nu ook 2x250iu hcg per week en 10mg aromasin per dag. Kan het daar aan liggen?

Bij mij ligt het meestal aan een lange tijd veel carbs (pasta, rijst, boterhammen), probeer eens wat te veranderen met je voeding. Rennies zijn trouwens niet echt goed voor je vertering, en het is symptoombestrijding. Even kan het geen kwaad natuurlijk maar ga het geen maanden aaneengesloten gebruiken.

Dit is door de Tren ik heb het ook met tren.
In de avond maagzuur heel erg vervelend. Heb het met enanthaat minder.
Jaytjuh had dit denk ik ook.

ik had bij mn test kuurtje heletijd zuur in mn keel, dnnow aan wat dat lag, na de kuur geen last meer van gehad..

Dit is door de Tren ik heb het ook met tren.
In de avond maagzuur heel erg vervelend. Heb het met enanthaat minder.
Jaytjuh had dit denk ik ook.

Hoe kan t nou door de tren komen als TS geen tren gebruikt, lol:D.

Ik ben nu bezig op test deca en heb nergens last van, zal persoonsgebonden zijn waarschijnlijk. Ik zou wel je voeding eens omgooien voor een weekje om te kijken of t daar eventueel aan zou kunnen liggen, dan kun je dat in ieder geval al uitsluiten.

Vitamine B5 kunnen diarree , misselijkheid of brandend maagzuur veroorzaken.

Sommige mensen zijn inderdaad erg gevoelig voor B5, lange periode veel tarwe en/of melk kan ook een oorzaak zijn.

Ik ben nu bezig op test deca en heb nergens last van, zal persoonsgebonden zijn waarschijnlijk. Ik zou wel je voeding eens omgooien voor een weekje om te kijken of t daar eventueel aan zou kunnen liggen, dan kun je dat in ieder geval al uitsluiten.

allebei nor19 natuurlijk.
maar ik heb t zelfde gehad op tren E, enorme maagzuur vooral met zuivel (kwark enz)

Ik heb er ook vaak last van.
Eigenlijk sinds de laatste 2 jaar, daarvoor nooit echt van gehad.

Ik had er met mijn vorige kuur weer extra last van. En dat was tijdens Test E met dianabol.
Maar het kan ook net zo goed liggen aan al je voeding dat je eet, en je een gevoleige maag hebt.

Het is wel zwaar irritant om de hele tijd met zo'n brandend gevoel in borst en keel te hebben.

Gelukkig heeft het nu z'n pieken en dalen.

Kan veroorzaakt worden door roken, alcohol, pepermunt en drop. Dit verslapt de spier die je maagklep sluit, ik ga er vanuit dat je dit allemaal niet nuttigt, maar zodra het op komt moet je een 3 theelepels rauwe aardappel nemen.

Vrouw bij mij in de gym had er ook last van en ze vroeg of ik iets wist, had no clue maar toen herinnerde zij zich dat der oma dat ook altijd deed.

Ikzelf nuttig dat allemaal niet.

Merk wel dat als ik iets vettigs eet het wel meer opspeeld.

Maar over jouw oplossing, 3 theelepels rauwe aardappel?
Nooit eerder van gehoord, maar lees het ook op google nu.
Zal het eens proberen

Haha helemaal verkeerd en te snel gelezen bro.
Had natuurlijk test tren gelezen.

Dan weet ik het niet maar voor de TS.
Ik gebruik er buscopan voor zakjes dit is veel beter dan rennie.

Kan een Hiatus Hernia dan wel een verergerde Hernia Diafragma zijn door te zwaar sporten icm slechte ademregulering tijdens de oefening en te veel eten.

Bij mij is sinds kort ook een Hernia Diafragma geconstateerd, had dezelfde klachten wat heeft geresulteerd in een slokdarmbloeding en bijna 3 liter bloedverlies. Ik heb daardoor 2 dagen IC gelegen en een verdere week ziekenhuis, dus pas op...

Terug
Naar boven