XXL Nutrition

Veel pissen?

riflexz

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m73
Massa
71kg
Voorbije maanden nam ik men voedingsschema redelijk serieus, ik drink liters water enzo, maar 's avonds moet ik echt véél pissen. Heb er nog meer last van tijdens het weekend als ik biertjes drink

Normaal?

Eh.. tja, wie veel drinkt gaat veel naar het toilet. :P Niets mis mee :D

Meestal elk uur een plasje doen. Krijg je met 4-5L water per dag. Hoewel dit ook kan oplopen tot elk half uur als je weinig voedsel in je maag hebt.;)
Completely normal:p

Biertje = vochtafdrijvend, rarara :D

Ik ook tot het lastige toe vaak. Het ergste is dat dit blijft doorgaan tot 's ochtends.

- 22u30 toilet;
- 23u30 toilet (slapen);
- 01u30 toilet;
- 6u30 (toilet, rage want wekker @ 8u);
- 8u toilet.

Vind het maar abnormaal. Wordt er ook echt wakker van dus ik ben niet aan het overdrijven ofzo.

Voorbije maanden nam ik men voedingsschema redelijk serieus, ik drink liters water enzo, maar 's avonds moet ik echt véél pissen. Heb er nog meer last van tijdens het weekend als ik biertjes drink

Normaal?

Ja man, maar wat wel zuigt is het snachts pissen. Moet je weer licht aan doen ben je weer wakker, niet echt goed voor de spiertjes. Dan doet een lege Whey ton wonderen, gewoon oogjes dicht naast het bedje, erin hangen en pissen maar, ben je zo weer in slaap.

69jcdi.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Ja man, maar wat wel zuigt is het snachts pissen. Moet je weer licht aan doen ben je weer wakker, niet echt goed voor de spiertjes. Dan doet een lege Whey ton wonderen, gewoon oogjes dicht naast het bedje, erin hangen en pissen maar, ben je zo weer in slaap.

69jcdi.jpg

Hjaa haha ik doe het ook zo maar dan in lege flessen als ik echt geen zin heb om naar het wc te gaan

OMG doe dan een pamper aan,dan moet je jezelf zelfs niet meer omdraaien!

Tijdens het trainen drink ik gewoonlijk 1,5L-2L water. Het gebeurt wel eens dat ik na mijn training dan om de 10 minuten moet pissen en dit ongeveer 4-5 keer. Mijn pis is dan helder wit eigenlijk niet superveel, maar de drang is zo groot dat ik wel moet pissen. Is dát normaal? Uiteindelijk drink ik aardig wat tijdens het trainen omdat ik zweet en gewoon dorst heb, maar misschien overdrijf ik het drinken wel?

eey man ik heb hetzelfde probleem, sinds ik veel eet en drink moet ik ontzettend veel pissen.. elke avond voor het slapen 500 gram kwark.. en na drie uur pis ik alles eruit lijkt het wel..:rolleyes:

69jcdi.jpg

hahaha dat doe ik ook! :p helaas geen optie voor de mensen met een vrouw denk ik :D

Ik ben blij dat ik niet de enige (nacht)zeikerd ben hiero :)

It's all part off tha beautifull game called bodybuilding !!!

Ja, het hoort er bij :) ik weet nog toen mijn vriendin eens zei dat ze voor haar nieren 2 liter water per dag moest drinken en dat ze dat zo veel vind. Als ik 2 liter water per dag krijg, dan droog ik uit, hahaha

Ik drink gemiddeld alleen al 2,5 liter water per training. Samen met de overige dagelijkse uurtjes kom ik uit op zo'n 6 liter. 2 liter veel ? lolzzzzzz

Laatst bewerkt:
I never pee at night, I think I've got a strong bladder :)

Waarom drinkt in godsnaam men zoveel liters water?
Met 2.5 L water moet je de dag wel doorkomen inclusief sporten, je moet het ook niet overdrijven.

Dat ligt eraan, wat drink je verder. Ik drink water, karnemelk en koffie, maar voornamelijk water. Misschien is mijn dorst lastig te lessen ? ;)

Terug
Naar boven