Fitness Seller

Veilige anabolen kuur?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeffre3y

Novice
Lid geworden
22 mrt 2018
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
92kg
Vetpercentage
16%
hallo,

Ik ben nieuw hier en onder het forum anabolen kon ik niks plaatsen. dus doe ik het hier maar.

Ik zag afgelopen week een intervieuw met alex maas. daarin werd het gevraagd of hij anabolen gebruikt.

Zijn antwoordt was: ja. ik ben van mening zolang je er goed en voorzichtig mee om gaat het niet heel gevaarlijk is.

nu is mijn vraag ofdat dat kan kloppen. en zo ja, welke
 
Meneer de agent, het stoplicht stond op rood en er stonden auto's te wachten, dus ik kon er niet langs, vandaar dat ik over de stoep reed.

Er is een reden dat jij niet in die sectie kan posten. Denk niet dat je topic lang zal bestaan.
 
Zou je mij kunnen vertellen wat die reden is?
 
Logisch nadenken is een schaars goed vandaag de dag..

Medicijnen, iets waar AAS ook onder vallen, zijn in de meeste gevallen nooit zonder bijwerkingen en of risico's. Of het enigszins veilig te gebruiken is, is afhankelijk van zoveel randvoorwaarden dat je daar geen zwart-wit antwoord op kunt formuleren.

Een of twee paracetamol kan weinig kwaad in 99,99% van de gevallen. Maar een of twee doosjes paracetamol, kan desastreus zijn. Dit is niet 1 op 1 vergelijkbaar met AAS, in die zin is geen enkel medicijn 1 op 1 vergelijkbaar.

Wat wil je nu eigenlijk EXACT weten?
 
Zou je mij kunnen vertellen wat die reden is?
omdat je domme vragen stelt zonder zelf op onderzoek uit te gaan terwijl er al 1000 soortgelijke topics zijn, zoals alle andere mensen die eventjes een accountje aanmaken puur voor dit soort onzin.
 
Nou, die gaat nu maar even informeren bij de plaatselijke sportschool voor zijn eerste zomerkuurtje. :cool:
 
18 jaar, doe maar niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven